Echt?Cruijff schreef: En ondertussen al 1,5 seizoen lang de moeder van Luigi Bruins liggen ketsen.

Moderator: mods
Echt?Cruijff schreef: En ondertussen al 1,5 seizoen lang de moeder van Luigi Bruins liggen ketsen.
Ja ik zit dit niet te verzinnen hoor, er zijn hier meerdere autoriteiten (joey en ongetwijfeld ook anderen) die de affaire tussen Been en de moeder van Bruins kunnen bevestigen.wimpey schreef:Echt?Cruijff schreef:En ondertussen al 1,5 seizoen lang de moeder van Luigi Bruins liggen ketsen.
Net één keer ..Rishi schreef:Een dikzak als JVB opstellen. Dat is funest voor je geloofwaardigheid denk ik hoor...
Nou ja, niet continu natuurlijk.wimpey schreef:Echt?Cruijff schreef: En ondertussen al 1,5 seizoen lang de moeder van Luigi Bruins liggen ketsen.
En heb je ook een goede kennis uit de familie bij de Chinees van Vd Boog werken?Cruijff schreef:Dat het Been-Bruins verhaal waar is, is mij door een goede kennis uit de familie toevertrouwd.
Tja.. dat waren spelers van Excelsior die net kwamen kijken.Rishi schreef:Precies. Dan zijn die 5 die voor hem stemden nog kneuzen ook.
Ik vind hem altijd wel relaxed... voor een kakkerlak wel een leuke vent eigenlijk.Rishi schreef:Been is een enge vent.
Nee, ooit kaartjes verkocht voor woekerprijzen.Jabu schreef:En heb je ook een goede kennis uit de familie bij de Chinees van Vd Boog werken?
Ajax Rules schreef:Ik vind hem altijd wel relaxed... voor een kakkerlak wel een leuke vent eigenlijk.
Ik gok Huub Stevens.joey schreef:Ajax Rules schreef:Ik vind hem altijd wel relaxed... voor een kakkerlak wel een leuke vent eigenlijk.
Echt waar? :baa.gif:
Iets anders: wie wordt de nieuwe trainer van F, denken jullie? Ik gok op Koe.
Flauw. Neem nou maar van mij aan dat het waar is. Van den Boog heeft een aantal ongelooflijke prutsacties uitgehaald en een gedeelte daarvan is zelfs nog uit de media gebleven.Jabu schreef:En heb je ook een goede kennis uit de familie bij de Chinees van Vd Boog werken?Cruijff schreef:Dat het Been-Bruins verhaal waar is, is mij door een goede kennis uit de familie toevertrouwd.