Tuurlijk wel. Boerrigter is inderdaad de vervanger van Suarez of van mijn part is dat Sigthorsson of Serero. Of het slimme extraatjes zijn? Nee, volwaardige aankopen en als het extraatjes zijn dan is dat een fout van de technische leiding van Ajax. Je koopt namelijk geen extraatjes voor Ajax-1, want je koopt louter directe versterkingen. Je gaat namelijk niet nu nog eens roepen dat we een 'extra diepte-investering' gaan doen. Dan slaat die investering in bovengenoemde heren namelijk nergens op. Je haalt geen Boerrigter om vervolgens ook nog eens een topper te halen. Zelfde geldt voor Sigthorsson. Je haalt die vent niet als je daar ook nog eens een 'diepte-investering' wil doen.Ajax Rules schreef:Dat kun je natuurlijk niet los van elkaar zien.Peter schreef:Precies. Ik hoor hier mensen roepen dat we een diepte-investering moeten gaan doen voor de spitspositie, maar gaat dan aankoop Sigthorsson op de bank zitten? Als je kiest voor Boerrigter, Serero en Sigthorsson, dan kun je niet nog meer gaan kopen. Je kan wel twijfelen over de kwaliteit, maar nog meer halen is waanzin.
Als ze Ruiz, Dzuszdak en Luc de Jong hadden gehaald, dan was er geen roep geweest om nog een extra diepte-investering.
Normaal werkt het zo dat je spelers vervangt. Je verkoopt Suarez en koopt een nieuwe Suarez (die minder duur is en minder ver in zijn ontwikkeling, maar wel hetzelfde potentieel). Nu is Suarez helemaal niet vervangen. Ja, door Boerrigter.
Maar Boerrigter en Serrero zie ik als extraatjes. Slim gescoute spelers met lage salarissen die het misschien wel verrassend goed gaan doen. Maar je kunt natuurlijk niet zeggen "Suarez is al vervangen. Namelijk door Boerriger". Dat slaat nergens op.
Ebecilio
NIEUW (is gekocht, namelijk Boerrigter)
Siem de Jong
NIEUW (wordt gekocht, namelijk Sigthorsson)
Sulejmani
NIEUW (is gekocht, namelijk Serero
En dat dus eventueel aanvullen met:
Lukoki
Castillion
Ozbiliz
Ik zou niet weten waarom je nu nog Ruiz zou willen halen. Dat is mooi te laat.