PSV 2011-2012
Moderator: mods
Re: PSV 2011-2012
PSV is zeer druk bezig het geld van de gemeenschap uit te geven
I think I lost my fucking headache
Lucas! 

Luuk en Jöhnk!
Maar serieus, goed dat je er weer bent, Luuk!

Maar serieus, goed dat je er weer bent, Luuk!

Het stinkt aan alle kanten!
Met én RKC én Co in de eredivisie, met als bonus DB als technisch manager van Ajax, wie kan er dan wegblijven?

En Cruijff om op te zeiken. Je gaat een droomseizoen tegemoet!
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik zeik nooit op Cruijff, maar geef slechts gefundeerde en eerlijke kritiek. Wie weet verrast hij me wel. Vervangt hij bijvoorbeeld na een paar maanden Bergkamp door iemand die wel capabel is en die niet in zijn eigen kring vertrouwelingen zit. Je weet maar nooit.
Laat mij nou lekker op jou zeiken!
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat zou natuurlijk toevallig goed kunnen uitpakken
Zeker, een goed paard maakt nog geen goede ruiter. Maar jij weet zeker dat Bergkamp een zeer goede trainer en hoofd jeugdopleiding is?
Omdat jij net doet alsof je precies weet wat er speelt en daar kan ik soms slecht tegen.joey schreef:Waarom doe je zo venijnig?
Het is algemeen bekend dat PSV een 5 miljoen te besteden heeft en dat een deel van de transfer van Doedel is toegevoegd aan dat potje. Dit staat helemaal los van de oplossing voor de financiele problemen bij PSV.
Vooralsnog zijn er vooral veel geruchten en heeft PSV nog niemand gekocht.
Roepen dat PSV met miljoenen aan het smijten is is dus veel te voorbarig. Roepen dat PSV weer met geld smijt om de CL te behalen is onzin, als het reddingsplan doorgaat moet PSV namelijk een sluitende begroting hebben waarin geen inkomsten uit Europees voetbal zijn opgenomen.
PSV moet verkopen om te kunnen kopen, naast de ongeveer 10 miljoen die nu beschikbaar is.
Men mag ook wel eens opschieten met dat verkopen, al betwijfel ik of dat gaat lukken.
Klopt grotendeels, maar dit geef ik zelf ook aan.Zoals Peter aangeeft, veel verder dan wat opvallende spelers uit de eredivisie komt hij niet.
Maar het is en blijft afwachten wie er nu daadwerkelijk gaat komen.
PSV 2011-2012
Maar vind je het niet opmerkelijk hoe PSV zich op de transfermarkt begeeft gezien de huidige financiële situatie? Natuurlijk zal PSV ook aan het sportieve aspect moeten denken en moeten zorgen dat de selectie zoveel mogelijk op peil blijft, maar in de dubbele cijfers gaan bieden voor twee spelers van Utrecht is toch wel wat apart als je bij de gemeente aanklopt om je financieel uit de brand te helpen, toch? Dan zou je eerder denken dat PSV met creatieve oplossingen komt en zich richt op goedkope versterkingen ipv flink de buidel te trekken voor (te) dure spelers van subtoppers. Zeg maar de Boerrigters ipv de Mertens' van deze wereld. zeker gezien het feit dat er nog behoorlijke wat dure jongens gewoon onder contract staan. Of verkoop die voordat je gaat kopen (bieden) of doe het daar dan voorlopig mee.
Rutten heeft een bord voor zijn kop. HOe kan hij tevreden zijn over de aankopen van de afgelopen twee jaar? Engelaar... 
@Luuk: dat weet ik niet, het zal moeten blijken. Ik sluit het niet uit. Ik vind hem een intelligente man met een eigen mening en ook een beschaafde man. Nee, hij heeft niet veel ervaring, maar dat zegt niet alles.

@Luuk: dat weet ik niet, het zal moeten blijken. Ik sluit het niet uit. Ik vind hem een intelligente man met een eigen mening en ook een beschaafde man. Nee, hij heeft niet veel ervaring, maar dat zegt niet alles.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat weet ik niet zo, dat ervaring niet belangrijk is. Er is de afgelopen tien jaar vaak van hoofdopleidingen gewisseld. John van den Brom kwam als rookie binnen en bakte er in die hoedanigheid bijzonder weinig van, terwijl het een prima trainer is. JOR had ook geen ervaring op dit gebied. Het is een lastige job, want ze wijzen allemaal naar jou.
Ik zei het al eerder, maar dat gaat dus niet lukken. Het komend seizoen stevent PSV gewoon weer af op (operationeel) verlies. Dat gat van 17,5 miljoen op jaarbasis dicht je namelijk niet zomaar. Als een sluitende begroting op EL-niveau de eis is, dan gaat de deal niet door. Met andere woorden: dat is de eis niet.Baseman schreef:Roepen dat PSV weer met geld smijt om de CL te behalen is onzin, als het reddingsplan doorgaat moet PSV namelijk een sluitende begroting hebben waarin geen inkomsten uit Europees voetbal zijn opgenomen.
Zeker niet als je van plan bent om elke vertrekkende speler door twee nieuwe te vervangen, met alle salarissen en afschrijvingen die dat met zich meebrengt.
Verder vind ik je erg goedgelovig. PSV krijgt gewoon 50 miljoen op de rekening gestort als de verkoop doorgaat. Daar gaan ze heus niet alleen maar van herfinancieren. Geloof ik niks van. Het wordt gewoon weer kopen kopen kopen.
PSV 2011-2012
Vooruitziende blik van joey:joey schreef:PSV moest eerst Engelaar kwijt. Daar heeft Schaars blijkbaar niet op willen wachten.
Nu probeert Brands een Koreaan binnen te hengelen die Ji heet maar Ji kan ook naar Sunderland. Mijn gok: die komt niet.
nu.nl schreef:PSV grijpt naast spits Ji
SUNDERLAND - Sunderland heeft zich voor komend seizoen verzekerd van de diensten van Zuid-Koreaans international Dong-Won Ji, die ook in de belangstelling stond van PSV.
Dat maakte Ji's huidige werkgever Chunnam Dragons woensdag bekend. De Koreaanse club ontvangt krap 2,5 miljoen euro voor de speler.
Komt de 20-jarige Ji door de medische keuring, dan ligt er in Engeland een contract voor drie seizoenen voor hem klaar.
PSV zou ook een bod hebben gedaan, maar dat werd door de Zuid-Koreaanse club afgewezen.
PSV heeft nu eenmaal een potje met transfergeld en Doedel is verkocht voor een flink bedrag, aan de andere kant is het inderdaad niet zo handig gezien de financiele problemen.Jabu schreef:Maar vind je het niet opmerkelijk hoe PSV zich op de transfermarkt begeeft gezien de huidige financiële situatie?
Ik verwacht dat PSV 28 juni afwacht en pas na een positief advies echt zaken zal gaan doen op de transfermarkt.
Het nieuws rondom Strootman en Mertens is ook bevestigd door Utrecht, ik verwacht niet dat men bij PSV daar blij mee was.
Op zich wel ja.Dan zou je eerder denken dat PSV met creatieve oplossingen komt en zich richt op goedkope versterkingen ipv flink de buidel te trekken voor (te) dure spelers van subtoppers.
Maar ik kan me ook wel voorstellen dat PSV zich richt op spelers die meer een zekerheid zijn, dan gokken op een goedkopere speler. Al ben ik het helemaal met je eens dat spelers als Strootman en (met name) Mertens te duur zijn, PSV moet niet meer dan 5 miljoen uitgeven voor een speler (en dat vind ik al een heel groot bedrag).
Dat gat is inderdaad niet zomaar opgevuld. Maar als het reddingsplan doorgaat, dan heeft Sanders ervoor gezorgd dat de inkomsten structureel zijn toegenomen met 10 miljoen en de kosten structureel gedaald zijn met 10 miljoen. En dan is de begroting wel degelijk structureel sluitend, wat ook een eis is van de gemeente.Jöhnk schreef:Ik zei het al eerder, maar dat gaat dus niet lukken. Het komend seizoen stevent PSV gewoon weer af op (operationeel) verlies. Dat gat van 17,5 miljoen op jaarbasis dicht je namelijk niet zomaar.
En waar heeft PSV aangegeven dat ze iedere vertrekkende speler vervangen door 2 nieuwe?Zeker niet als je van plan bent om elke vertrekkende speler door twee nieuwe te vervangen, met alle salarissen en afschrijvingen die dat met zich meebrengt.
Omdat men nu een bod heeft gedaan voor 2 spelers na de verkoop van Doedel gaat dit ineens op voor iedere vertrekkende speler?
PSV zoekt een opvolger voor Doedel en minimaal 1 spits, ook is men aan het kijken naar middenvelders en verdedigers. In hoeverre dit concreet wordt weet ik niet, maar gezien de interesse voor Strootman gaat PSV er vanuit dat Engelaar vertrekt. Dat vind ik wel gevaarlijk, aangezien Engelaar nog steeds PSV'er is.
Daarmee moeten ze herfinancieren, dat is een keiharde eis en het is ook de enige manier waarop PSV de kosten structureel kan laten dalen. De hypotheek wordt volledig afgelost, bepaalde dure leningen worden volledig betaald en andere leningen worden geherfinancierd tegen een veel gunstigere rente.Verder vind ik je erg goedgelovig. PSV krijgt gewoon 50 miljoen op de rekening gestort als de verkoop doorgaat. Daar gaan ze heus niet alleen maar van herfinancieren. Geloof ik niks van. Het wordt gewoon weer kopen kopen kopen.
Ondertussen ontvangt PSV trouwens bijna 80 miljoen, mits het reddingsplan wordt goedgekeurd.
Zowel de gemeente als de sponsoren die hiervoor verantwoordelijk zijn stellen daar echter voorwaarden tegenover, waardoor PSV dus niet kan kopen kopen kopen van dat geld. En dat is maar goed ook natuurlijk.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ik heb begrepen dat Rutten en Brands zijn gesignaleerd.

Bron nu.nlStation Eindhoven afgesloten na beroving
Het station van Eindhoven is woensdagmiddag afgesloten na een vermoedelijke beroving van een pinautomaat. Dat meldt een woordvoerder van de politie aan NU.nl. Of de overval daadwerkelijk heeft kunnen plaatsvinden kon de zegsman nog niet melden.
Volgens Omroep Brabant is het station afgezet. De omroep spreekt van veel agenten in kogelvrije vesten. De politiewoordvoerder kon niet onmiddellijk zeggen hoeveel politie er op de been is.
Meer informatie volgt..
Op naar de vierde ster!
Dat hij pleit voor risico's vind ik wijzen op een nog groter bord voor zn kop. Immers, het hele beleid van de afgelopen jaren hing aan elkaar van risico's. Als men iets moet doen is het juist teruggaan naar een gezond businessmodel....joey schreef:Rutten heeft een bord voor zijn kop. HOe kan hij tevreden zijn over de aankopen van de afgelopen twee jaar? Engelaar...
Haha, dit meen je niet. 10 miljoen meer opbrengsten per jaar? Alleen door die ene shirtsponsor achterop? Of is PSV de komende jaren via een wildcard verzekerd van CL-voetbal?Baseman schreef:Dat gat is inderdaad niet zomaar opgevuld. Maar als het reddingsplan doorgaat, dan heeft Sanders ervoor gezorgd dat de inkomsten structureel zijn toegenomen met 10 miljoen en de kosten structureel gedaald zijn met 10 miljoen. En dan is de begroting wel degelijk structureel sluitend, wat ook een eis is van de gemeente.
En de kosten dalen ook niet met 10 miljoen als je een beetje herfinanciert en verder wat bezuinigt op het kantinepersoneel.
Ik chargeer, maar uit de berichten blijkt wel dat PSV niet erg behoudend bezig is op de transfermarkt. En als je voor nieuwe spelers naast salarissen ook nog eens hoge transfersommen gaat neerleggen, dan stijgen bepaalde kostenposten natuurlijk aanzienlijk.En waar heeft PSV aangegeven dat ze iedere vertrekkende speler vervangen door 2 nieuwe?
Omdat men nu een bod heeft gedaan voor 2 spelers na de verkoop van Doedel gaat dit ineens op voor iedere vertrekkende speler?
PSV zoekt een opvolger voor Doedel en minimaal 1 spits, ook is men aan het kijken naar middenvelders en verdedigers. In hoeverre dit concreet wordt weet ik niet, maar gezien de interesse voor Strootman gaat PSV er vanuit dat Engelaar vertrekt. Dat vind ik wel gevaarlijk, aangezien Engelaar nog steeds PSV'er is.
Leuk, een keiharde eis, maar als het geld eenmaal op de rekening van PSV staat, dan is het geld van PSV en van niemand anders. En dan heeft de gemeente niets meer te eisen.Daarmee moeten ze herfinancieren, dat is een keiharde eis en het is ook de enige manier waarop PSV de kosten structureel kan laten dalen. De hypotheek wordt volledig afgelost, bepaalde dure leningen worden volledig betaald en andere leningen worden geherfinancierd tegen een veel gunstigere rente.
Ik moet het dus nog zien.
Er is een 2e grote sponsor, de contracten met de huidige sponsoren zijn verbeterd en er zijn nieuwe sponsoren binnen gehaald.Jöhnk schreef:Haha, dit meen je niet. 10 miljoen meer opbrengsten per jaar? Alleen door die ene shirtsponsor achterop? Of is PSV de komende jaren via een wildcard verzekerd van CL-voetbal?
De loonkosten dalen in totaal voor zo'n 4 miljoen, daarin zijn zowel de spelers als het personeel meegenomen.En de kosten dalen ook niet met 10 miljoen als je een beetje herfinanciert en verder wat bezuinigt op het kantinepersoneel.
Verder heeft PSV voor zo'n 5 à 6 miljoen minder kosten door het aflossen van de hypotheek, het aflossen van enkele dure leningen en het herfinancieren van enkele leningen.
Klopt, daarom zou ik het erg vreemd vinden als PSV ineens te dure spelers koopt bij subtoppers.Ik chargeer, maar uit de berichten blijkt wel dat PSV niet erg behoudend bezig is op de transfermarkt. En als je voor nieuwe spelers naast salarissen ook nog eens hoge transfersommen gaat neerleggen, dan stijgen bepaalde kostenposten natuurlijk aanzienlijk.
Maar afwachten wie er nu echt gaan komen, vooralsnog zijn het vooral (veel) geruchten. Maar ik word niet vrolijk van de berichtgeving over Strootman en Mertens, daarvoor vraagt Utrecht veel te veel en daarin moet PSV niet meegaan.
Jawel, want dit is contractueel vastgelegd.Leuk, een keiharde eis, maar als het geld eenmaal op de rekening van PSV staat, dan is het geld van PSV en van niemand anders. En dan heeft de gemeente niets meer te eisen.
Volgens mij laat je je iets te veel meeslepen door de PSV-goed-nieuws-show. Sanders heeft heus niet 10 miljoen per jaar extra aan sponsorinkomsten geworven. 10 miljoen in totaal (over meerdere jaren verspreid) misschien.