Moderator: mods
Duke schreef:De drie sterren maken natuurlijk veel goed, al had ik het mooier gevonden als die 'gebogen' boven het logo waren geplaatst.
De Dominee schreef:Tegenvaller. Kraagje valt over de 3 sterren heen en is sowieso niet erg mooi. Strepen op het broekje en in de sokken. De baan loopt gelukkig wel door en de mouw is mooi gedaan.
Weet nog niet of ik hem ga kopen. Verwacht uiteindelijk van wel, maar ben nog niet razend enthousiast eigenlijk... Kraagje zit me het meeste dwars.
Ajax Rules schreef:Ik vind hem eerlijk gezegd foeilelijk.
Ik was er altijd van overtuigd dat Ajax het mooiste shirt/tenue ter wereld had. Dat is w.m.b. nu echt niet zo.
Ongetwijfeld dezelfde nietsnut als die van onze 'ik ben rood, ik ben wit..'Feest schreef:Welke Marketingnitwit heeft dat Eredivisie: Meer dan Voetbal verzonnen?!?
Slap, ongeinspireerd gejat aftreksel van Barcelona. Het slaat ook nog eens nergens op, hoop ik.
Ik heb Ajax altijd de mooiste club ter wereld gevonden. Had helemaal niks met het shirt te maken. Dat zal wel het verschil zijn; kan me ook helemaal niet druk maken over de 'lelijkheid' van het shirt.Ajax Rules schreef:Ik vind hem eerlijk gezegd foeilelijk.
Ik was er altijd van overtuigd dat Ajax het mooiste shirt/tenue ter wereld had. Dat is w.m.b. nu echt niet zo.