Ja, daar had ik het hier ook al met collega's over (talk of the town nu hoor, hier, haha)...Als dit DE club van Rio is, dat kan toch niet? Dit zijn toch niet echt de mooiste vrouwen van deze planeet, volgens mij zitten ze gewoon in de buurtkroeg naast het hotel.Jesse schreef:Haha, mooie foto's. Ik had alleen wel verwacht dat voetballers iets mooiere dames dan dit kunnen krijgen.
Oefenwedstrijden
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: Oefenwedstrijden
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Hahaha schitterende foto's. Hier gaan nog een paar ruzietjes uit voortkomen.
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
-
Thijs schreef:Maar die is ook zo lekker fotogeniek.
Hier staat Kuyt toch rechts iemand te zoenen hoor.
Ha mooi. Die security gast kijkt nota bene frontaal in de camera... maar had kennelijk niet het besef iets te doen...
Dat was in Barcelona altijd wel anders... in sommige clubs mocht je zelfs blij zijn als je je camera uberhaupt terugkreeg (je kaartje was je sowieso kwijt - ongeacht wat erop stond)
Ha, het NRC heeft de foto's inmiddels ook ontdekt. 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Die beveiliger lijkt op Bouma.
En het AD.Jesse schreef:Ha, het NRC heeft de foto's inmiddels ook ontdekt.
Ik vond dit trouwens de leukste (op Geenstijl).

En wie gedragen zich weer als keurige heren op een buitenlandsche reis?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Tja, het zijn geen foto's waarop te zien is dat je ze een beurt geeft.Maar je kan toch echt niet je poten thuis houden van dat grietje.En dan te bedenken dat je vrouw zwanger thuis zit .. wanneer heb ik dat ook weer meer gehoord ?.Heitinga baalt van pikante foto's
John Heitinga heeft vanuit Rio de Janeiro gereageerd op de uitgelekte foto's van internationals die in een Braziliaanse nachtclub flink aan het feesten zijn. Oranje werkte in Zuid-Amerika de oefenduels af tegen Brazilië (0-0) en Uruguay (1-1).
"We zijn er zelf ook door verrast", was zijn eerste reactie tegenover RTL Boulevard. "Het was na onze laatste wedstrijd. We hebben nu vakantie. Dus we zijn met zijn allen weggeweest, alleen even een drankje gedaan."
Heitinga nuchter
Op de foto's is te zien dat bijvoorbeeld Erik Pieters, Dirk Kuyt en John Heitinga zelf zich prima vermaken met diverse vrouwen. "Het ziet er erger uit dan het is. Niemand heeft eigenlijk iets verkeerds gedaan", aldus een nuchtere Heitinga. "Maar natuurlijk balen we enorm. We hebben namelijk een voorbeeldfunctie."
Overigens had Heitinga zijn zwangere vrouw Charlotte al ingelicht over het stapavontuur van de Oranje-spelers. Zij reageerde naar zijn zeggen begripvol.

Blij met de punten ...
Die chick van Heitinga heeft een beste pens!
Misschien wat minder alco en carbs?!

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Pieters en Kuyt hebben in ieder geval thuis wat uit te leggen. 

- Jinne
- Site Admin
Je ziet al wat zendelingenwerk voor je in Rio?wimpey schreef:Die chick van Heitinga heeft een beste pens!

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Heitinga is de lul.

Zijn lichaamshouding laat niets aan duidelijkheid te wensen over.
Heeft Pieters thuis een vrouw of een vriendin zitten?

Zijn lichaamshouding laat niets aan duidelijkheid te wensen over.

Heeft Pieters thuis een vrouw of een vriendin zitten?

Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Oefenwedstrijden
Maaareh... Hoe speelde Lodeiro nou? (tijdens de wedstrijd, geinponums)
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Ajaciedjuh
Kuyt in het AD: er liepen vrouwen tegen mij aan en ik duwde ze weg! 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Kuyt was gewoon blauw , ik werk als DJ in een kroeg en zie toch echt wel het verschil tussen de niet bezopen mensen en de wel aangeschoten of die echt blauw zijn en Dirkie is blauwAjaciedjuh schreef:Kuyt in het AD: er liepen vrouwen tegen mij aan en ik duwde ze weg!

Johnny Heitinga: 'Ik wilde de samba dansen, probeer dan maar eens stil te staan. Ik vind het een heleboel heisa om niks. We hebben natuurlijk een voorbeeldfunctie, daarom balen we er allemaal ontzettend van dat een of andere idioot dit allemaal op internet moest zetten.' De verdediger bracht direct nadat hij van de commotie hoorde zijn vrouw op de hoogte. 'Zij reageerde gelukkig vrij koel.'
Blij met de punten ...
Zou ik niet zeggen ..Toppie schreef:Kuyt was gewoon blauw , ik werk als DJ in een kroeg en zie toch echt wel het verschil tussen de niet bezopen mensen en de wel aangeschoten of die echt blauw zijn en Dirkie is blauwAjaciedjuh schreef:Kuyt in het AD: er liepen vrouwen tegen mij aan en ik duwde ze weg!![]()
![]()
![]()
Blij met de punten ...
Reageerde ze cool of koeltjes?999 schreef:De verdediger bracht direct nadat hij van de commotie hoorde zijn vrouw op de hoogte. 'Zij reageerde gelukkig vrij koel.'

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Heitinga staat al bijna 10 jaar bekend als een notoire vreemdganger. Ook Dirk Kuyt, met het nette schoonzoon imago uit Katwijk, heeft al diverse malen een scheve schaats gefietst. Ging in zijn Feyenoord tijd zelfs van bil met nog lelijkere mormels uit de kleine Apres Skihut.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Duh, zelf issie ook zo lelijk als de nacht. Past goed dus! 

Heb wel eens gehoord dat hij zelfs speciaal daarvoor een appartementje had in Rotterdam.Cruijff schreef:Ook Dirk Kuyt, met het nette schoonzoon imago uit Katwijk, heeft al diverse malen een scheve schaats gefietst. Ging in zijn Feyenoord tijd zelfs van bil met nog lelijkere mormels uit de kleine Apres Skihut.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Die foto met Dirk kan zo als schilderij in het Musée des beaux-arts. Succes verzekerd. Zeker met een pakkende titel erbij. Zoiets als:
Visstick en viswijf, 2011.
Visstick en viswijf, 2011.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................