Oefenwedstrijden
Moderator: mods
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Re: Oefenwedstrijden
Ik was dus niet de enige die Brazilie erg matig vond? Het leunt nog steeds op 2 oudjes van Inter, verder vind ik het eerlijk gezegd allemaal niet veel. Waar zijn die topspitsen gebleven?
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Het was maar een oefenwedstrijdje! Ga geen overhaaste conclusies trekken uit zo'n vrijblijvend potje zomeravondvoetbal.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
Tja, in een interview verklaarde BVM dat vriendschappelijk interlandvoetbal helemaal niet bestaat!
Zal er iemand zijn die die onzin gelooft?
Zal er iemand zijn die die onzin gelooft?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Het was ook een team die al 5e wereldkampioen was geworden
Bert heeft nog last van de verloren finale. Maar ik vergeef het hem wel.

Bert heeft nog last van de verloren finale. Maar ik vergeef het hem wel.
IK GELOOF!!!!!!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Dat kan wel zo zijn, maar Brazilie nam deze wedstrijd uiterst serieus.666 schreef:Het was maar een oefenwedstrijdje! Ga geen overhaaste conclusies trekken uit zo'n vrijblijvend potje zomeravondvoetbal.
1e thuiswedstrijd in een hele lange tijd. In Brazilie, na het debacle, tegen Nederland... nee die namen de wedstrijd serieus hoor!
Prima resultaat.
Prima resultaat.
IK GELOOF!!!!!!
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Het publiek op de tribune en voor de buis zal vast moord en wraak geschreeuwd hebben, maar de spelers?
Voor nederland was de wedstrijd een hinderlijk obstakel tussen het einde van de competitie en de vakantie, en voor brazilië is heel blijven voor de Copa América oneindig veel belangrijker dan het resultaat van een oefenpotje om a barba do imperador.
Woensdag tegen Uruguay spelen beide teams net zo inspiratieloos als zaterdag.
Voor nederland was de wedstrijd een hinderlijk obstakel tussen het einde van de competitie en de vakantie, en voor brazilië is heel blijven voor de Copa América oneindig veel belangrijker dan het resultaat van een oefenpotje om a barba do imperador.
Woensdag tegen Uruguay spelen beide teams net zo inspiratieloos als zaterdag.
Arjen Robben na de wedstrijd tegen Brazilië schreef:,Maar veel jongens snakken naar vakantie. Iedereen doet zijn best, maar tussen de regels merk je wel dat het genoeg geweest is.”
Sign your name on
the dotted line:
the dotted line:
Kan die Robin van Persie niet een keer stoppen met voetballen. Doet hij veel mensen een plezier mee. Grote bek maar weinig daden.
IK GELOOF!!!!!!
2010/11 Arsenal FC 25 18 Premier League
Ja, alleen jammer dat-ie dus ieder jaar ongeveer dat aantal wedstrijden speelt (of zelfs minder).
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Bij het Nederlands elftal bakt hij er vrij weinig van. Alleen maar gelul. Lullen over andere teams maar zelf niks presteren.
IK GELOOF!!!!!!
Was bij alle kansen betrokken hoor. Op het WK was hij wel verschrikkelijk.
Hij heeft 2 matige wedstrijden gespeeld in het begin van het toernooi. Het probleem was dat Van Marwijk koos voor Sneijder en die zijn gang liet gaan. Dat was de man in vorm/de gouwen pik, immers. Maar die had zich ontwikkeld tot countervoetballer en het succes was hem ook nog naar het hoofd gestegen, waardoor die liever van eigen helft op goal ging schieten dan een combinatie op te zetten. Het is niet zo dat Van Persie veel kansen verprutste of veel balverlies leed, hij kreeg de bal gewoon nauwelijks.Jöhnk schreef:Was bij alle kansen betrokken hoor. Op het WK was hij wel verschrikkelijk.
Als VdV op de plek van Sneijder speelde zag je dat nooit, en sinds hij na het WK op linkshalf speelt zie je ook weer dat het spel gemaakt wordt en Van Persie dus tot zijn recht komt. Dan is Sneijder vaak nog wel egoistisch met kansloze schoten, maar dan wordt er tenminste gevoetbald. Hoewel Van Persie natuurlijk ook prima afmaakt, moet hij wel veel aan de bal komen. Als er niet gevoetbald wordt kun je ook niet meevoetballen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
In de wedstrijden dat VdV als linkshalf speelde deed Van Persie amper mee.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik wou het al zeggen maar wist het niet helemaal zeker. Klaas scoorde er toch op los laatste interlands?
Het wachten is op Luuk de Jong!
IK GELOOF!!!!!!
Die zijn allebei te traag. Al heb ik wel een 'zwak' voor De Jong. Slimme speler.Rishi schreef:Ik wou het al zeggen maar wist het niet helemaal zeker. Klaas scoorde er toch op los laatste interlands?
M.i. moet Bertmans met Robben en Kuijt spelen en VDV als verkapte spits.
Kan. Ik zou Afellay trouwens wel naast Van Bommel willen zien. Toch iets meer power dan VdV. VdV is toch meer een aanvaller, vind ik.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Oefenwedstrijden
Zoals in zijn PSV-tijd onder Rutten?Bertje schreef:Kan. Ik zou Afellay trouwens wel naast Van Bommel willen zien.
Vind hem daar teveel postbode voor. En ik zou Nigel altijd opstellen. Maarten, Nigel, Sneijder, Robben. De rest is vervangbaar.
IK GELOOF!!!!!!
Precies, en dan zie je dat zelfs Huntelaar profiteert. Tegen de voetbaldwergen uiteraard, en dat is dan weer aanleiding voor scorebordjournalistiek van het allerlaagste niveau. Ik lees nu dat hij het goed gedaan heeft die 6 wedstrijden. Onzin, 1 wedstrijd speelde hij aardig, de rest was hij bar slecht, maar kreeg hij zoveel niet te missen kansen dat hij ondanks al zijn missers toch scoorde.Bertje schreef:In de wedstrijden dat VdV als linkshalf speelde deed Van Persie amper mee.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Daily Blind
Freefight?
Kuyt laat de hele tijd zijn mannetje lopen. 

KJH maakt indruk.... 

Ah, onze KJH-groupie is er ook weer. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali