Mwah, zie ik pas op een latere leeftijd van waarde zijn voor Ajax, d.m.v. een uitstap naar een Eredivisie club. Denswil kan er binnen één a twee jaar staan.Ajaciedjuh schreef:De andere verdediger (Koppers?) kan er ook wel komen. Frank schijnt hem zeer goed te vinden (en die moet het kunnen beoordelen, zou je zeggen).
Copa Amsterdam
Moderator: mods
Re: Copa Amsterdam
- Ajaciedjuh
Verlenging.
Johan Cruijff doet de prijsuitreiking van #copa11 (twitter)
Johan Cruijff doet de prijsuitreiking van #copa11 (twitter)
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Haha, serieus?
Hij zou morgen toch sowieso in Amsterdam zijn voor een bespreking? Zou dus goed kunnen.
Eindelijk, Schoop.
Eindelijk, Schoop.

- Ajaciedjuh
Hij wil tenslotte aan de gang met de Ajaxjeugd. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Cruijff kan zeker vanuit zijn kantoor op het veld kijken, haha. Hij zou hier morgen zijn voor overleg, dus goede kans dat hij de A1 even meepikt. Hij gaat nu echt beginnen, hoor.
Schoop erin, vind ik al helemaal niets.

Schoop erin, vind ik al helemaal niets.

Het stinkt aan alle kanten!
Pfff..Evander Schoop.
Teleurstellende finale zeg. Het wordt ook steeds slechter.

Teleurstellende finale zeg. Het wordt ook steeds slechter.
Schoop kan er bijzonder weinig van. Z'n aanname is nog steeds zo dramatisch als hoe binnen kwam.
Er zit weinig finesse bij en dan druk ik me zacht uit.
Heeft Bouy gisteravond niet gekeken? Een middenvelder moet veel meer brengen dan hij doet. Hij leunt heerlijk achterover en af en toe doet hij wat in zijn goedertierendheid. Anticipatie en dynamiek zijn bij hem onder de maat.
Heeft Bouy gisteravond niet gekeken? Een middenvelder moet veel meer brengen dan hij doet. Hij leunt heerlijk achterover en af en toe doet hij wat in zijn goedertierendheid. Anticipatie en dynamiek zijn bij hem onder de maat.
Laatst gewijzigd door joey op zo mei 29, 2011 4:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Logisch als je gister nog Barcelona zat te kijken. 

- Ajaciedjuh
1ste helft was prima, daarna minder. Misschien moet je weer gaan fietsen, Joeyjoey schreef:Er zit weinig finesse bij en dan druk ik me zacht uit.

Schoop
, wat een baas

#Cruijff zit naast me te foeteren over het spel# twitter
D_skilled schreef:#Cruijff zit naast me te foeteren over het spel# twitter
Terecht natuurlijk. Het is drie keer niets. Werk aan de winkel!
Eerste helft zal al snel beter geweest zijn. Maar dat zegt me weinig. Ik kijk naar de keuzes die de spelers maken, de passing, de balaannames, enz. Ze zakken veel te ver weg.
Bouy voelt zich wel de koning van de vrije trappen... Laat het dan maar eens zien ook.
- Ajaciedjuh
Wat een anti-voetballers die Brazilianen. 

Haha, theater over en weer.
De bal lag niet goed.Benji schreef:Bouy voelt zich wel de koning van de vrije trappen... Laat het dan maar eens zien ook.

Bij vrije trappen gaat het maar om één ding: rendement. Ik hoop dat Bouy op seizoenbasis een keer of 10 uit een vrije trap scoort, want hij neemt ze allemaal.
- Ajaciedjuh
Ja, ja, hij is er. 

Cruijff is er!

Begint alweer lekker 

- Ajaciedjuh
Pffff, over slechte penalties gesproken.
Koppers. Faalhaas.
- Ajaciedjuh
Zwaar onverdiend als ze hier gaan verliezen, maar goed.