Demy de Zeeuw

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Ride
Contacteer:

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Ride » wo mei 25, 2011 12:52 pm

joey schreef:Wie zijn die lui? :confused.gif:
:biggrin.gif: twitterfreaks...

die duiken overal op waar je ze niet verwacht :drecul.gif:
Vakkie 129

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » wo mei 25, 2011 1:00 pm

Volgens mij wil De Zeeuw zelf ook wel weg. Wilde nog een keer kampioen worden (check) en wil graag nog in het buitenland spelen (check).

Las ook ooit een interview met hem waarin hij aan gaf dat hij ook financieel sterker wil worden van het voetballen. Rusland is dan natuurlijk - met salarissen van 2 á 3 miljoen - wel een prima oord voor onze Demy.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » wo mei 25, 2011 1:41 pm

krijg je dan geen tekort aan spelers die rechts benig zijn? of is De Jong voldoende...
Enoh acht ik totaal niet geschikt in de functie als de Zeeuw
Weer op zoek naar een Interim coach..

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo mei 25, 2011 2:20 pm

Op Janssen en Sneijder na zijn alle middenvelders van Ajax rechtsbenig.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 25, 2011 3:07 pm

Van het geld dat Demy oplevert zou je Joris kunnen halen. Kan Jantje door naar het middenveld als het nodig is.
IK GELOOF!!!!!!

MvB

Bericht door MvB » wo mei 25, 2011 3:18 pm

Lodeiro is ook linksbenig (al lijkt de Boer het niet in hem te zien zitten).

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 25, 2011 6:51 pm

Zo'n prachtkans mag Ajax die jongen niet ontnemen. :hypocrite.gif:

Hem goed verpatsen, voor de helft of minder Toornstra halen, ga je er en passant nog op vooruit ook.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo mei 25, 2011 6:57 pm

wimpey schreef:Zo'n prachtkans mag Ajax die jongen niet ontnemen. :hypocrite.gif:

Hem goed verpatsen, voor de helft of minder Toornstra halen, ga je er en passant nog op vooruit ook.
Zo dacht ik er ook al over! :biggthumpup.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo mei 25, 2011 7:05 pm

Als De Zeeuw wegvalt kan dat natuurlijk best met de huidige spelers opgevangen worden. Als we dan toch gaan doorselecteren, dan liggen de prioriteiten elders.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 25, 2011 7:09 pm

Bertje schreef:Als De Zeeuw wegvalt kan dat natuurlijk best met de huidige spelers opgevangen worden. Als we dan toch gaan doorselecteren, dan liggen de prioriteiten elders.
Ik hoop dat Lindgren, Aissati en Lodeiro ook gaan koersen. Met Toornstra kun je op het middenveld bovendien alle kanten op. Veelzijdige speler. Denk dat die jongen ver kan komen, zou 'm graag bij Ajax zien.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 25, 2011 8:12 pm

Als Demy weggaat moet er nog wel wat bij hoor. Toornstra zou ik ook graag zien. Zal ook niet veel kosten.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo mei 25, 2011 10:08 pm

Bertje schreef:Als De Zeeuw wegvalt kan dat natuurlijk best met de huidige spelers opgevangen worden. Als we dan toch gaan doorselecteren, dan liggen de prioriteiten elders.
Mee eens. Het lijkt me niet de eerste prioriteit om een middenvelder te halen. Ook niet wanneer De Zeeuw zou vertrekken. We hebben net Janssen gehaald en zo dun is de spoeling helemaal niet. Er zijn andere prioriteiten.

Overigens hoeft De Zeeuw van mij niet weg. Ik vind wel dat hij een wat ongelukig seizoen heeft gehad maar mits in goede vorm is 'ie wat mij betreft gewoon een waardevolle selectiespeler.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 25, 2011 10:19 pm

Maar als je De Zeeuw kunt verkopen en voor de helft van het geld Toornstra kunt halen, moet je dat natuurlijk doen.
IK GELOOF!!!!!!

Khraa

Bericht door Khraa » wo mei 25, 2011 10:51 pm

Zou Toornstra een basisplaats bij Ajax krijgen? Volgens mij niet. Dan moet je zo'n jongen ook niet kopen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 25, 2011 11:05 pm

Frank de Boer wilt gaan rouleren. En als je de CL ingaat is het wel handig als je een redelijke back-up hebt. En die jongen kan alleen maar beter worden. Kost nu een miljoen, na 2x meetrainen met Oranje is dat gelijk verviervoudigd.

Maar alleen als Demy wordt verkocht voor een leuk bedrag. Van mij mogen ze Enoh ook in de verkoop doen.
IK GELOOF!!!!!!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do mei 26, 2011 4:27 am

Telesport schreef:Goed gesprek Ajax en Spartak

Van onze Telesportredactie
MOSKOU – Het gesprek dat algemeen directeur Rik van den Boog van Ajax met directeur voetbalzaken Dimitri Popov van Spartak Moskou voerde, krijgt volgens Russische media snel een vervolg. De vergadering in de ArenA met het onderwerp ’Demy de Zeeuw’ verliep in een goede sfeer en Van den Boog herhaalde dat een verkoop van de middenvelder – na de komst van Theo Janssen – bespreekbaar is.

De Zeeuw heeft zich bij bondscoach Bert van Marwijk afgemeld voor de oefeninterlands tegen Brazilië en Uruguay. Hij is te vermoeid.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Michael_B

Bericht door Michael_B » do mei 26, 2011 8:42 am

wimpey schreef:Zo'n prachtkans mag Ajax die jongen niet ontnemen. :hypocrite.gif:

Wat voor vooruitzichten heeft Toornstra bij ons? Janssen en Eriksen zijn sowieso zeker van een basisplaats, wat alleen plek overlaat voor een verdedigende middenvelder. Die hebben we in de vorm van Anita en Enoh in huis, afgezien van het feit dat Toornstra dat niet is.

Verder hebben we nog Lodeiro, Serero en Siem als opties op het middenveld. Daarachter Mats Rits die op zijn leeftijd tegen het eerste aan moet hikken. Talent op het middenveld heeft Ajax ook zat in de hoogste jeugdelftallen.

Goede speler die Toornstra, maar ik zie niet zo snel een plekje voor hem.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do mei 26, 2011 9:08 am

Ik twijfel nog een beetje, maar denk dat we De Zeeuw wel kunnen uitzwaaien. Als hij nou altijd zo zou spelen als tegen Twente thuis, of Auxerre thuis... Maar veelal zag je hem nauwelijks, of viel hij met name op door dom balverlies. Per saldo kunnen we hem dus wel missen, denk ik.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do mei 26, 2011 9:12 am

Daar ligt ons probleem inderdaad niet, zeker nu we er Theo erbij hebben. Een goede spits zal wonderen doen voor dit elftal. Laten ze daar echte kwaliteit halen.
Verder vind ik het moeilijk inschatten wat Boerrigter kan gaan brengen. We hebben zo op de vleugels Sulejmani, Ebicilio, Aras en dus Boerrigter (en nog wat jeugd daarachter). Het is dus 'hopen' op verdere ontwikkeling van deze talenten. Daarom is een klasse spits die er meteen staat ook zo belangrijk.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do mei 26, 2011 9:56 am

AT5 schreef:Meer interesse voor Demy de Zeeuw

Naast Spartak Moskou zijn er meer buitenlandse clubs die Demy De Zeeuw willen inlijven. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink tegen AT5.

Olde Riekerink bevestigt dat de interesse van de Russische club concreet is. Maar hij laat eveneens weten dat er meer clubs in Europa van de diensten van de middenvelder gebruik willen maken.

Ajax is bereid mee te werken aan een transfer van De Zeeuw. Directeur van Ajax, Rik van den Boog, heeft inmiddels al een prettig gesprek gehad met een afvaardiging van Spartak en zal vandaag weer aan tafel zitten met de Russen.

Demy de Zeeuw twitterde dat de interesse van de Russische club concreet is en laat via twitter ook weten dat niet Ajax of zijn zaakwaarnemer maar dat hij zelf bepaalt of hij weg gaat en naar welke club. De international heeft nog een contract tot 2013 bij de Amsterdammers.

Als De Zeeuw terug komt uit Amerika, waar hij met Ajax verblijft, gaat Olde Riekerink alle opties met zijn speler bespreken.
Ik neem aan dat dat een naamgenoot is!?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do mei 26, 2011 10:05 am

Bekend van de enkelblessure van Van Basten.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 26, 2011 1:39 pm

Die is dus weg. Gaan we daar gewoon winst op maken? :headbang.gif:

Toornstra halen. Dan hou je nog geld over voor een spits.
IK GELOOF!!!!!!

jabu

Demy de Zeeuw

Bericht door jabu » do mei 26, 2011 1:44 pm

Je moet natuurlijk wel op minimaal 63 contractspelers blijven!

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 26, 2011 2:07 pm

We gaan de CL in. Zo een jongen als Toornstra kun je prima gebruiken om spelers na een CL-wedstrijd rust te geven. Hij is bovendien jong, heeft al 2 jaar ervaring en kan alleen maar beter worden.
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » do mei 26, 2011 2:27 pm

We hebben met Siem, Lodeiro, Enoh en eventueel Serero voldoende opties achter de hand lijkt mij. Nog even afgezien van de jeugd (Rits bijvoorbeeld) die op de deur klopt.

We huren Bonevacia notabene uit!
Face your fears and live your dreams, No Fear

Plaats reactie