OepsThijs schreef:...Graaft een kuil en balt er zelf in!

OepsThijs schreef:...Graaft een kuil en balt er zelf in!
Duke schreef:Emile Schelvis opperde het ook al, maar Luigi Bruins past prima in de filosofie van Twente.
Ik klaag ook niet, het is het volste recht van Utrecht om te vragen wat ze willen. Wel vind ik het oerdom dat je als club de kans laat lopen om drie miljoen op een speler te verdienen in zes maanden. We hebben het hier over STROOTMAN. Die gaat Utrecht echt geen kampioen maken of Europa in helpen. Maar goed, dat zijn hun zaken.Ajaciedjuh schreef:Twente is wel de laatste club die mag klagen over te hoge prijzen van ander Nederlandse clubs.![]()
Echt niet!Duke schreef:Emile Schelvis opperde het ook al, maar Luigi Bruins past prima in de filosofie van Twente.
En vervolgens naar HSV te laten gaan, met betaling in termijnen. Elia is slechts een voorbeeld. Is niet opzichzelfstaand.Epi Drost schreef:Ik klaag ook niet, het is het volste recht van Utrecht om te vragen wat ze willen. Wel vind ik het oerdom dat je als club de kans laat lopen om drie miljoen op een speler te verdienen in zes maanden. We hebben het hier over STROOTMAN. Die gaat Utrecht echt geen kampioen maken of Europa in helpen. Maar goed, dat zijn hun zaken.Ajaciedjuh schreef:Twente is wel de laatste club die mag klagen over te hoge prijzen van ander Nederlandse clubs.![]()
Je zult het wel over Elia hebben. Ajax kreeg Elia niet omdat ze in drie termijnen wilden betalen. Waarop Munsterman terecht zei, we zijn geen bank hier.
Ik bedoel in de (door jou gememoreerde) filosofie van het oppikken van goedkope, elders uitgerangeerde spelers.Epi Drost schreef:Echt niet!Duke schreef:Emile Schelvis opperde het ook al, maar Luigi Bruins past prima in de filosofie van Twente.
HSV heeft in 1 keer betaald.Ajaciedjuh schreef: En vervolgens naar HSV te laten gaan, met betaling in termijnen. Elia is slechts een voorbeeld. Is niet opzichzelfstaand.
Ja OK, daar heb je een punt.Duke schreef:
Ik bedoel in de (door jou gememoreerde) filosofie van het oppikken van goedkope, elders uitgerangeerde spelers.
Hier ben ik het met je eens.Epi Drost schreef:De enige Twente spelers waar Twente de afgelopen jaren meer dan vijf miljoen voor heeft gevraagd en gekregen zijn Elia en Arnautovic. En zelfs voor die twee waren de gevraagde bedragen relatief bescheiden.
Het is maar wat je beledigend noemt natuurlijk. Zoals ik zei, als de kampioen van Nederland Tiote, met WK basiselftal ervaring, verkoopt voor vijf miljoen aan een premier league club dan is 4 miljoen voor Strootman, die bij een Nederlandse middenmoter voetbalt, echt niet weinig.Jöhnk schreef:
Hier ben ik het met je eens.
Tja, de status van Twente begint te veranderen. Dwz: Twente ontvangt geen beledigende boden meer, maar Twente doet tegenwoordig zelf beledigende boden.
Tiote zat op de bank.Epi Drost schreef:Het is maar wat je beledigend noemt natuurlijk. Zoals ik zei, als de kampioen van Nederland Tiote, met WK basiselftal ervaring, verkoopt voor vijf miljoen aan een premier league club dan is 4 miljoen voor Strootman, die bij een Nederlandse middenmoter voetbalt, echt niet weinig.Jöhnk schreef:
Hier ben ik het met je eens.
Tja, de status van Twente begint te veranderen. Dwz: Twente ontvangt geen beledigende boden meer, maar Twente doet tegenwoordig zelf beledigende boden.
Guidetti schijnt inderdaad door te gaan, volgens de Telegraaf. Wat is het voor speler?Epi Drost schreef: Fer schijnt een moeilijk verhaal te worden maar Guidetti lijkt heel waarschijnlijk. Verder weet ik niets. Munsterman is al sinds vorige week vrijdag op reis voor de club. Buiten Nederland dus.
Ik geloof het pas als het op fctwente.nl staat! Telegraaf verzint wel vaker iets.Duke schreef:Guidetti schijnt inderdaad door te gaan, volgens de Telegraaf. Wat is het voor speler?Epi Drost schreef: Fer schijnt een moeilijk verhaal te worden maar Guidetti lijkt heel waarschijnlijk. Verder weet ik niets. Munsterman is al sinds vorige week vrijdag op reis voor de club. Buiten Nederland dus.
We zullen zien of het snoepje niet een beetje plakkerig geworden is.„Guidetti snoepje van de week”
ENSCHEDE - FC Twente-voorzitter Joop Munsterman is erg in zijn nopjes met het aantrekken van John Guidetti. De Zweedse spits wordt transfervrij overgenomen van Manchester City en is voor vier jaar vastgelegd.
,,Dit valt in de categorie ‘snoepje van de week’. Als je zo’n groot talent transfervrij kunt krijgen, dan moet je die kans niet laten liggen. Guidetti had geen zin om nog langer als zesde spits van Manchester City op zijn kans te wachten en kiest voor het voetbal”, aldus Munsterman.
Poeh, 4 jaar. Dan moet je er veel vertrouwen in hebben.joey schreef:Dit verzint De Telegraaf ook?
We zullen zien of het snoepje niet een beetje plakkerig geworden is.„Guidetti snoepje van de week”
ENSCHEDE - FC Twente-voorzitter Joop Munsterman is erg in zijn nopjes met het aantrekken van John Guidetti. De Zweedse spits wordt transfervrij overgenomen van Manchester City en is voor vier jaar vastgelegd.
,,Dit valt in de categorie ‘snoepje van de week’. Als je zo’n groot talent transfervrij kunt krijgen, dan moet je die kans niet laten liggen. Guidetti had geen zin om nog langer als zesde spits van Manchester City op zijn kans te wachten en kiest voor het voetbal”, aldus Munsterman.
Hangt er vanaf of Preud'Homme voor zijn komst was.El Clavo schreef:En dit bedoel ik dus. Wordt dit een tweede Ruiz of een tweede Onyewu? We zullen het volgend jaar weten.
Leon ten Voorde op TwitterMph was niet overtuigd van chadli, hoefde Strootman niet, hoefde geen num10 en haalde Janko, Rosales, Buysse, Onyewu.
www.nusport.nlTwente kent mogelijke tegenstanders in voorronde
ENSCHEDE - FC Twente weet tegen welke ploegen het eventueel in de derde voorronde van de Champions League speelt.
Het gaat tussen Roebin Kazan (Rus), FC Zürich (Zwi), Odense (Den), Trabzonspor (Tur) en Timisoara (Roe). De club uit Enschede is bij de loting geplaatst.
De wedstrijden worden eind juli en begin augustus gespeeld. Bij winst haalt FC Twente de play-offs. Dan wacht waarschijnlijk een zwaardere opponent.
Voorbereiding
FC Twente begint op 20 juni aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. In de eerste week worden enkele oefenduels in de regio gespeeld. Daarna volgt een trainingskamp in Zeeland.
Trainer Michel Preud'homme heeft verdere enkele duels met teams uit zijn geboorteland in de planning opgenomen. Zo speelt de bekerwinnaar tegen AA Gent, Standard Luik en Anderlecht.
Eind juli begint het seizoen voor FC Twente dus al officieel met de voorronde van de Champions League en de strijd met Ajax om de Johan Cruijff Schaal.