FC Twente 2010-2011
Re: FC Twente 2010-2011
Maar Joop doet wel aan dure spelers uit Oostenrijk. 

Kom er maar in, Epi.Update 11:55 uur - Eerste bod FC Twente op Strootman afgewezen
Kevin Strootman zal niet zomaar naar FC Twente kunnen vertrekken. De middenvelder van FC Utrecht staat in de nadrukkelijke belangstelling van de nummer twee van dit seizoen, maar kan pas vertrekken als de hoofdprijs voor hem wordt neergelegd. FC Twente heeft maandag een bod uitgebracht op de neo-international, maar deze is direct door FC Utrecht afgewezen, zo weet het Algemeen Dagblad.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha, lol!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Mooi zo. Kom maar op met die Twente - tax, Van Seumeren! Als Mertens 9 mln waard is, hoeveel is Strootman dan wel niet waard?!
Twente valt in dezelfde 'valkuilen' (patronen) als iedere andere club. Logisch ook, je ontkomt er niet aan. Je kunt niet altijd goedkope toppers binnenhalen die niemand kent of meer wilt hebben.
Twente valt in dezelfde 'valkuilen' (patronen) als iedere andere club. Logisch ook, je ontkomt er niet aan. Je kunt niet altijd goedkope toppers binnenhalen die niemand kent of meer wilt hebben.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Alles wat in de krant staat is waar?
Sorry ik geloof er niks van. Twente gaat echt niet meer dan vijf miljoen voor een eredivisie speler betalen. Misschien dat ze die 3 miljoen van Janssen in Strootman willen investeren maar daar gaat Utrecht toch niet mee akkoord.
Sorry ik geloof er niks van. Twente gaat echt niet meer dan vijf miljoen voor een eredivisie speler betalen. Misschien dat ze die 3 miljoen van Janssen in Strootman willen investeren maar daar gaat Utrecht toch niet mee akkoord.
Toornstra lijkt me wel een haalbare kaart voor dat bedrag Epi. Hoe zijn de geruchten in het Twentse rondom hem? Vaak is jullie regionale media veel beter op de hoogte van potentiele transfers.
Ik had verwacht dat ze voor Toornstra zouden gaan, eigenlijk. Die vind ik ook iets beter. Al zijn het beiden wel goede spelers.
Hoeveel zou Utrecht willen vangen? 5-6 miljoen?
Hoeveel zou Utrecht willen vangen? 5-6 miljoen?
Regionale media weten ook weinig! Ik heb wel een aantal bronnen redelijk dichtbij het vuur maar er komt weinig naar buiten bij deze club zoals je weet. Maar goed, van wat ik hoor is alleen de interesse voor Fer en Guidetti concreet. Toornstra en Verhoek zijn spelers die de supporters graag willen hebben. Fer schijnt een moeilijk verhaal te worden maar Guidetti lijkt heel waarschijnlijk. Verder weet ik niets. Munsterman is al sinds vorige week vrijdag op reis voor de club. Buiten Nederland dus.De Dominee schreef:Toornstra lijkt me wel een haalbare kaart voor dat bedrag Epi. Hoe zijn de geruchten in het Twentse rondom hem? Vaak is jullie regionale media veel beter op de hoogte van potentiele transfers.

Wat vind je zelf van de mogelijke komst van Fer? Ik ben er niet zo wild van, maar heb er ook niet bijster veel kijk op moet ik eerlijkheidshalve bekennen.
Fer is een prima speler maar ik snap niet zo goed wat hij toe moet voegen aan de selectie (tenzij er bij ons een paar weggaan).De Dominee schreef:Epi.
Wat vind je zelf van de mogelijke komst van Fer? Ik ben er niet zo wild van, maar heb er ook niet bijster veel kijk op moet ik eerlijkheidshalve bekennen.
Ik zou Wijnaldum geweldig vinden. Beter dan de overschatte Strootman wat mij betreft.
Enig idee of er budget beschikbaar is om wat te gaan doen, Epi?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Wijnaldum is volgens mij alleen niet een echte tien. Zo ziet hij vooral zichzelf, maar speelt hij bij Feyenoord niet zijn beste wedstrijden. Ik begrijp dat Twente wel zo met hem in de punt naar voren wil spelen?
Strootman is overschat en te duur. Leuk dat hij de overstap van Sparta naar Utrecht heeft weten te maken, maar een echte topper zie ik iig niet in hem.
Strootman is overschat en te duur. Leuk dat hij de overstap van Sparta naar Utrecht heeft weten te maken, maar een echte topper zie ik iig niet in hem.
Ja. Begroting is van 35 miljoen naar 43 miljoen gegaan met dank aan fase 2 van de stadionuitbreiding en nieuwe kledingsponsor Burrda.Duke schreef:Enig idee of er budget beschikbaar is om wat te gaan doen, Epi?
Twente speelt niet met een echte tien. Brama is de verdedigende middenvelder met om hem heen twee lopers, vandaar ook de Willem Janssen aankoop.Jabu schreef:Wijnaldum is volgens mij alleen niet een echte tien. Zo ziet hij vooral zichzelf, maar speelt hij bij Feyenoord niet zijn beste wedstrijden. Ik begrijp dat Twente wel zo met hem in de punt naar voren wil spelen?
Ben het met je eens wat Strootman betreft. Wijnaldum moet te betalen zijn, heeft nog 1 jaar contract geloof ik. Moet hij zelf wel willen natuurlijk.
Oke, dan moet ik deze zin van VZ dus anders interpreteren:
In de optiek van Twente-trainer Michel Preud'homme moet Wijnaldum de meest vooruitgeschoven pion worden, met daarachter Wout Brama en Willem Janssen.
Het stinkt aan alle kanten!
Wijnaldum... dat is toch die jongen die nu al 2 jaar stil staat in zijn ontwikkeling?
Of zal Twente hem een stapje extra hoger kunnen brengen.
Of zal Twente hem een stapje extra hoger kunnen brengen.

Vakkie 129
Ik vind Toornstra veel beter dan Strootman en Wijnaldum (al is de laatste qua positie niet echt vergelijkbaar), dus gunstig dat Twente schijnbaar geen interesse heeft. Kan hij straks mooi naar PSV
Op zich vind ik Strootman en Wijnaldum geen verkeerde spelers trouwens, maar ik verwacht niet dat ze een meerwaarde gaan zijn voor Twente. Hetzelfde vind ik ook van de al aangetrokken Janssen.

Op zich vind ik Strootman en Wijnaldum geen verkeerde spelers trouwens, maar ik verwacht niet dat ze een meerwaarde gaan zijn voor Twente. Hetzelfde vind ik ook van de al aangetrokken Janssen.
Wijnaldum als 1 van de twee middenvelders met daarachter Brama? Dat kan die jongen toch helemaal niet..
En Strootman kan er vrij weinig van. Janssen is wel een goede.
En Strootman kan er vrij weinig van. Janssen is wel een goede.
IK GELOOF!!!!!!
Strootman kan er weinig van? Ik vond hem in de wedstrijd tegen Ajax, samen met Asare, de belangrijkste en beste speler van het veld. By far...Rishi schreef: En Strootman kan er vrij weinig van. Janssen is wel een goede.
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
Tsja daar ben je PSV fan voor, denken dat potentiele nieuwe Twente spelers geen meerwaarde zijn. Twente heeft overigens een traditie in het aantrekken en beter maken van Nederlandse spelers waar niemand het (meer) in ziet zitten.Baseman schreef:Ik vind Toornstra veel beter dan Strootman en Wijnaldum (al is de laatste qua positie niet echt vergelijkbaar), dus gunstig dat Twente schijnbaar geen interesse heeft. Kan hij straks mooi naar PSV![]()
Strootman zou een logische keus zijn als Theo Janssen vervanger maar wederom, ik zie het niet gebeuren zolang Utrecht 7 miljoen blijft vragen. We zijn gekke henkie niet. Als Tiote voor 5 miljoen naar Newcastle gaat is 7 miljoen voor Strootman een wel heel rare prijs.
Daarmee wil ik niet zeggen dat Utrecht niet het volste recht heeft om te vragen wat ze willen voor een speler. Maar het Nederlandse voetbal, vooral in de middenmoot, lijkt een beetje van de pot gerukt te raken wat betreft vraagprijzen voor spelers. Vooral als je bedenkt dat het merendeel in de financiele moeilijkheden zit. Twente is in zeven jaar van faillissement naar kampioenschap gegaan door op het juiste moment en voor de juiste prijs in te kopen en te verkopen. Blijkbaar snappen ze bij andere clubs in Nederland niet dat dat de manier is. En maar blijven vasthouden aan spelers totdat ze gratis de deur uitwandelen, en er ondertussen ook qua sportieve prestaties geen zak op vooruit gaan.
- Ajaciedjuh
Twente is wel de laatste club die mag klagen over te hoge prijzen van ander Nederlandse clubs.
Wie de val kaatst .....

Wie de val kaatst .....
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
...Graaft een kuil en balt er zelf in!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Emile Schelvis opperde het ook al, maar Luigi Bruins past prima in de filosofie van Twente.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali