Selectie onder 19 met veel Ajacieden
Moderator: mods
Re: Selectie onder 19 met veel Ajacieden
Precies, het gaat allemaal in één tempo bij hem. Ik heb toch mijn twijfels, hoor.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik ben gestopt met kijken. Tsjechië laat Nederland het spel maken en wacht dan op de fouten. Eigenlijk heel simpel, want er worden fouten in overvloed gemaakt.
De Vrij is vreselijk slecht. Hij speelt álle ballen breed.
Jup, Denswil moet in z'n eentje opbouwen. Makkelijk te verdedigen.
Daar hebben ze pech. Paal.
Daar hebben ze pech. Paal.
Hij en Bruno Martins Indi. Je ziet dat de Vrij naast een Vlaar veel meer zelfvertrouwen en durf heeft. Martins Indi daarentegen heeft er voetballend nooit veel van gekend.
Bij mij heeft de stream er de brui aan gegeven. Bij jullie ook?
De Vrij zou het voortouw moeten nemen. Dat Martins hem keer op keer de bal geeft kan ik nog begrijpen, maar omgekeerd... De Vrij speelt ontzettend irritant.
Aha, mijn stream doet het weer.
De Vrij zou het voortouw moeten nemen. Dat Martins hem keer op keer de bal geeft kan ik nog begrijpen, maar omgekeerd... De Vrij speelt ontzettend irritant.
Aha, mijn stream doet het weer.
Laatst gewijzigd door joey op za mei 21, 2011 4:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Even opnieuw opstarten. Had hetzelfde probleem.
Lukoki blijft wel dreigend.
Lukoki blijft wel dreigend.
Het ziet er leuk uit bij Lukoki maar zijn eindpass is steeds onder de maat. Dan heb je er weinig aan.
Vandaag wel. Heb hem genoeg wedstrijden zien spelen waarbij z'n voorzetten wel prima waren.joey schreef:Het ziet er leuk uit bij Lukoki maar zijn eindpass is steeds onder de maat. Dan heb je er weinig aan.
Het moet hier iets sneller en nauwkeuriger dan in de A1.
Wat vind je van Ola John, Joey? Ajax had interesse toen hij nog geen contract had.
Heeft weinig indruk op me gemaakt.
Was in de B'tjes nog spits, maar is sindsdien niet meer gegroeid en verhuisd naar de zijkanten.
Dat Ajax hem wilde hebben zegt op zich niet veel.
Veel gaat via Lukoki. En de opbouw is natuurlijk bagger, dus voor die jongen zal het niet gemakkelijk zijn.
Veel gaat via Lukoki. En de opbouw is natuurlijk bagger, dus voor die jongen zal het niet gemakkelijk zijn.
De Kamps is een ijverig werkertje, maar wordt nooit materiaal voor Ajax-1. Hahn is Waterman II met lang haar. Denswil moet centraal spelen. Bouy z'n handelingssnelheid moet drastisch omhoog. Oogt sloom zo. Lukoki is watervlug en dreigend, maar hij moet werken aan een constante lijn in z'n voortzetting. Dan kan het een iets betere versie van Rommedahl worden.
Mijn stream houdt op. Ik krijg nu het begin van de wedstrijd, inclusief volkslied. Het is toch nog niet afgelopen?
Waterman met lang haar, haha. Ik vroeg me al af aan wie hij me doet denken.

Waterman met lang haar, haha. Ik vroeg me al af aan wie hij me doet denken.
Wie is die spits trouwens? Janga, is dat die vent die tegen Ajax scoorde?
Haha ja, slecht he?
Manchester ook.D_skilled schreef:Wat vind je van Ola John, Joey? Ajax had interesse toen hij nog geen contract had.
IK GELOOF!!!!!!