Theo Janssen

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

D_skilled

Re: Theo Janssen

Bericht door D_skilled » wo mei 18, 2011 3:37 pm

Afbeelding

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 18, 2011 3:58 pm

Bweh, ik moet héél erg aan het idee wennen. Theo Janssen bij Ajax. :excited.gif: :blush.gif:

Als hij maar niet uit elkaar rammelt. Ik hoop dat ze hem héél nauwgezet gaan keuren.
Het stinkt aan alle kanten!

D_skilled

Bericht door D_skilled » wo mei 18, 2011 4:01 pm

joey schreef:Bweh, ik moet héél erg aan het idee wennen. Theo Janssen bij Ajax. :excited.gif: :blush.gif:
Je bent niet de enige. De oude garde in de supportershome hebben ook hun vraagtekens.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 18, 2011 4:08 pm

Mwah, ik vind niet dat Janssen niets doet behalve corners en vrije trappen nemen. Nee, daar kan ik het niet mee eens zijn.

D_skilled

Bericht door D_skilled » wo mei 18, 2011 4:11 pm

Ik weet het, Janssen heeft nogal een hoog tokkie-gehalte, maar z'n kwaliteiten staan voor mij buiten kuif. Zou dit jonge Ajax naar een hoger plan kunnen tillen. Je hebt de beste speler uit de Eredivisie voor een schijntje én je verzwakt de concurrent.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 18, 2011 4:13 pm

Dat is de theorie. Nu de praktijk nog.

We zullen het zien. Hij moet ook nog bij Ajax passen.

D_skilled

Bericht door D_skilled » wo mei 18, 2011 4:15 pm

Waarom zou hij niet bij Ajax passen? Of z'n slechte levensstijl moet versnellend gewerkt hebben op de afbreuk van z'n carrière, maar Janssen is als voetballer een absolute meerwaarde voor dit Ajax.

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 18, 2011 4:17 pm

Al vind je hem niet de beste van de eredivisie, 3 miljoen voor een speler van zijn kaliber is niet overdreven veel geld.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 18, 2011 4:19 pm

Tja, waarom? Janssen is een speler met een gebruiksaanwijzing. Hij heeft het echt niet altijd en overal goed gedaan.

Dat Janssen bij Twente de beste speler was, garandeert niets. Bij Ajax liggen de verhoudingen anders.

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 18, 2011 4:20 pm

Je hebt bij een aankoop bij Ajax nooit een garantie dat de speler slaagt
I think I lost my fucking headache

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 18, 2011 4:29 pm

joey schreef:Tja, waarom? Janssen is een speler met een gebruiksaanwijzing. Hij heeft het echt niet altijd en overal goed gedaan.

Dat Janssen bij Twente de beste speler was, garandeert niets. Bij Ajax liggen de verhoudingen anders.
We willen de Janssen van Racing en Vitesse ook niet. Je kunt er toch niet omheen dat hij de laatste jaren is veranderd Joey?
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 18, 2011 4:34 pm

Dat zal moeten blijken. Je kunt ook zeggen dat hij alleen bij Twente naar zijn mogelijkheden heeft gepresteerd.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 18, 2011 4:35 pm

Hij heeft Twente bijna kampioen gemaakt. Bleef overeind in topwedstrijden.
IK GELOOF!!!!!!

D_skilled

Bericht door D_skilled » wo mei 18, 2011 4:37 pm

Ik vond hem in de CL ook één van de beste Twente-spelers, zo niet de beste, samen met Ruiz.

Jesse

Bericht door Jesse » wo mei 18, 2011 4:41 pm

joey schreef:Dat Janssen bij Twente de beste speler was, garandeert niets. Bij Ajax liggen de verhoudingen anders.
Maar kan je daardoor niet altijd je vraagtekens bij een aankoop zetten? Bij iemand van een mindere club is het altijd maar de vraag of hij het bij Ajax ook kan laten zien, bij iemand een 'grotere' club is het raar als hij naar Ajax komt (waarom willen ze hem niet behouden etc.).
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 18, 2011 4:43 pm

Jesse schreef:
joey schreef:Dat Janssen bij Twente de beste speler was, garandeert niets. Bij Ajax liggen de verhoudingen anders.
Maar kan je daardoor niet altijd je vraagtekens bij een aankoop zetten? Bij iemand van een mindere club is het altijd maar de vraag of hij het bij Ajax ook kan laten zien, bij iemand een 'grotere' club is het raar als hij naar Ajax komt (waarom willen ze hem niet behouden etc.).
:biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo mei 18, 2011 4:58 pm

D_skilled schreef:Ik vond hem in de CL ook één van de beste Twente-spelers, zo niet de beste, samen met Ruiz.
En in de tweestrijd met AJax was hij ook veruit de beste. Nee qua kwaliteiten is die jongen goed genoeg voor Ajax. Qua levenswijze en qua gedrag is het even afwachten.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 18, 2011 5:13 pm

Jesse schreef:

Ja. Vandaar dat er al heel wat 'zekerheidjes' zijn gesneuveld bij Ajax. Topkwaliteit is nu eenmaal onhaalbaar voor Ajax. Dus blijft het afwachten. Ik verbaas me steeds weer over de stelligheid waarmee supporters beweren dat met die of die speler (s) hun club wel even top zal gaan presteren.

Los daarvan is Janssen een dertiger met een voor een topsporter slopende levensstijl, en een uitstraling die niet bij Ajax past. Die man kan wel voetballen, maar aan de andere kant, hij speelt niet voor niets bij Twente.

999

Bericht door 999 » wo mei 18, 2011 5:26 pm

Janssen meldt zich bij Ajax

AMSTERDAM - Theo Janssen heeft zich woensdagmiddag gemeld in de Amsterdam Arena. Dat laten bronnen weten aan NUsport. De middenvelder van FC Twente stapt mogelijk over naar Ajax.

De Arnhemmer heeft een gesprek gehad met een delegatie van Ajax. Dat bevestigde Rob Jansen, zaakwaarnemer van de middenvelder van FC Twente.

Janssen heeft in elk geval nog geen handtekening gezet.

Ajax maakte er eerder deze week geen geheim van dat het de middenvelder graag aantrekt. Door een gelimiteerde transfersom kan Janssen voor ruim drie miljoen euro van Twente worden overgenomen.

Theo moet blijven

FC Twente lijkt geen poging te doen Janssen in de Veste te houden. De club vindt dat de speler duidelijk te kennen heeft gegeven weg te willen.

Fans van FC Twente én Janssen hebben inmiddels wel de website ''Theomoetblijven'' in het leven geroepen. Opvallendste oproep daar: ''Hij drinkt bier, hij rookt wiet, maar hij wordt nooit Ajacied.''

Onderstaande foto van Janssen in de Arena is woensdag gemaakt.
Afbeelding
Blij met de punten ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo mei 18, 2011 5:52 pm

Janssen is overigens 29, joey.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

gaizka

Bericht door gaizka » wo mei 18, 2011 5:56 pm

joey schreef:
Jesse schreef:

Ja. Vandaar dat er al heel wat 'zekerheidjes' zijn gesneuveld bij Ajax. Topkwaliteit is nu eenmaal onhaalbaar voor Ajax. Dus blijft het afwachten. Ik verbaas me steeds weer over de stelligheid waarmee supporters beweren dat met die of die speler (s) hun club wel even top zal gaan presteren.

Los daarvan is Janssen een dertiger met een voor een topsporter slopende levensstijl, en een uitstraling die niet bij Ajax past. Die man kan wel voetballen, maar aan de andere kant, hij speelt niet voor niets bij Twente.
Ik heb het al eerder gepost in dit topic, maar nogmaals:

Bij Twente spelen was de afgelopen jaren natuurlijk geen schande, hij heeft alle prijzen gewonnen die je in Nederland kunt winnen en ook nog een persoonlijke prijs als beste speler. Daarnaast heeft hij in de grote, Europese, wedstrijden laten zien dat hij er staat.

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 18, 2011 6:38 pm

joey schreef: Die man kan wel voetballen, maar aan de andere kant, hij speelt niet voor niets bij Twente.
Deels wel mee eens, ja. Het verleden heeft bewezen dat het link is om op local heroes als De Zeeuw, EH en Janssen in te zetten.

Anderzijds is Janssen een verdomd begaafde speler, die zich ook in de CL heeft geprofileerd. En die gewoon naar het EK gaat, als stand-in voor VDV.

Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat Janssen Ajax wél naar een hoger niveau zal weten te tillen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 18, 2011 8:47 pm

wimpey schreef:
joey schreef: Die man kan wel voetballen, maar aan de andere kant, hij speelt niet voor niets bij Twente.
Deels wel mee eens, ja. Het verleden heeft bewezen dat het link is om op local heroes als De Zeeuw, EH en Janssen in te zetten.

Anderzijds is Janssen een verdomd begaafde speler, die zich ook in de CL heeft geprofileerd. En die gewoon naar het EK gaat, als stand-in voor VDV.

Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat Janssen Ajax wél naar een hoger niveau zal weten te tillen.

Ik hoop het, Willem. Het zou kunnen, maar ik heb mijn twijfels.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo mei 18, 2011 8:52 pm

Ik put goede hoop uit het feit dat hij er bijvoorbeeld in de wedstrijden tegen Inter echt bovenuit stak. Daar liet hij gewoon een hele goede indruk achter.

Als hij maar wel in Arnhem blijft wonen.
Nil volentibus arduum

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo mei 18, 2011 9:01 pm

Qua persoonlijkheid zie ik geen problemen met Theo Janssen. Hij is no nonsense en dat is Frank de Boer ook. Gaat perfect samen. Qua kwaliteiten en ervaring zal hij ook direct geaccepteerd worden door de selectie. Hij heeft domme dingen gedaan in zijn leven, maar een mens is nooit te oud om te leren. Zeker dat auto ongeluk, daar zal hij toch een aantal jaren volwassener door geworden zijn?

Dat hij wat betreft uitstraling niet bij Ajax past, daar ben ik het niet mee eens, maar ik snap wel dat mensen het zeggen. Janssen is namenlijk een man, een gearriveerde sterke speler, en meestal heeft Ajax alleen maar lieve jongetjes die bij wijze van spreken net uit de luiers komen. Daarom vind ik Janssen echter juist goed bij Ajax passen... een aanvulling! In de Champions League heb je dit soort types nodig, anders wordt je volgend seizoen opnieuw weggeblazen.

Wat zijn tatoeages beteft past Janssen goed bij Ajax hoor, of hebben jullie Van der Wiel, Jaap Stam, Alderweireld, Heitinga, Sulejmani en noem ze maar op, nog nooit bekeken? Ik zou er persoonlijk nooit aan beginnen maar bij een voetballer vind ik het vaak wel mooi. Er straalt toch een mooie agressie vanaf die je in de sport wel moet hebben.

Het enige waar ik een beetje aan twijfel is of hij in het spelsysteem past. Eriksen is ook al een creatieve linkspoot op het middenveld. Maargoed, met Perez ging het inderdaad ook uitstekend, dus bij nader inzien denk ik dat ook dat wel op zijn pootjes terecht komt.

Ik zeg: Theo, meer dan welkom! Top aankoop!
Ajax!

Plaats reactie