-------------1-------------
2--Alderweireld-3--Boilesen
----------Anita------------
----Eriksen-----4-----------
Sulejmani----5--------6-----
De namen die er staan voldoen wat mij betreft. Alderweireld is geen topper maar wel een nuttige kracht, Boilesen is jong maar heeft het in zich. Het zelfde geldt voor Eriksen. Anita vind ik een verademing op het middenveld. Sulejmani vind ik nog niet altijd overtuigend maar wel voldoende.
1. - Hopen dat Stekelenburg blijft. Mocht hij vetrekken verwacht ik niet dat Ajax miljoenen uit gaat geven aan een vervanger. Vermeer zal dan gewoon de kans krijgen. Een redelijke vervanger.
2. - Als Van der Wiel blijft hopen dat hij na een lange vakantie weer z'n oude niveau gaat halen. Mocht hij vertrekken zal daar een vergoeding tegenover staan. Daar kunnen we dan prima een vervanger van halen. Of is Ligeon/Toivomaki/Van Rhijn er klaar voor?
3. - Vertonghen speelde gisteren geweldig, maar toch vind ik het geen onmisbare schakel. Ik hoop dat hij blijft, maar mocht hij vertrekken dan hoeven we er met een beetje goed scoutingswerk niet op achteruit te gaan.
4. - Wellicht kan De Zeeuw of Lodeiro deze positie nog invullen maar mijn voorkeur gaat uit naar een nieuwe aankoop. Volgens mij die van Frank de Boer ook, volgens de geruchten is hij op zoek naar een linksbenige middenvelder.
5. - De Jong heeft erg nuttig werk geleverd (vooral gisteren

6. - Ebecilio is er nog niet klaar voor als je het mij vraagt. Waarschijnlijk komt Boerrigter erbij. Die twee kunnen het dan gaan uitvechten.
Van El Hamdaoui verwacht ik dat hij vertrekt.