Die gelooft helemaal niemand. PSV is al jarenlang het lachertje op supportersgebied.Ajax Rules schreef:Jezus, en dan al die jarenlange verhalen over de hondstrouwe, positieve PSV-supporters).
PSV 2010-2011
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: PSV 2010-2011
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Dat noemden wij vroeger Famous for not Travelling. Psv heeft altijd wat 'andere' supporters gehad. Gewone jongens allemaal zeg maar. Je zal er geen kerel van een jaar of 50 onder psv tattoo's zien bijvoorbeeld. Ook omdat ze vanaf de jaren 80 pas een beetje mee gingen doen.
Een goede aanhang. Je weet wel. Zo één die de club altijd en overal steunt en dus niet alleen op zondagmiddag om 14.30uur als het zonnetje schijnt en er toch niets anders te doen is. Maar ook bij uitwedstrijden standaard een vol vak.Baseman schreef:Wat heeft het aantal uitsupporters te maken met een 'echt goede aanhang'?
PSV heeft nooit veel uitsupporters gehad, ik begrijp de nieuwswaarde van dit bericht dan ook niet...tenminste, dat het hier geplaatst wordt en dat sommigen erop reageren.
Nee, bij nader inzien zie ik ook niet wat dat met elkaar te maken heeft.

Nil volentibus arduum
Ik zou niet weten wat een 'echt goede aanhang' is...maar jij kunt me ongetwijfeld alle argumenten hiervoor aandragen, zodat ik weer volledig op de hoogte ben.Jesse schreef:Jij ziet totaal geen verband?
Zoals bij Ajax, met al die lege vakken bij aardig wat thuiswedstrijden bedoel je?Marillion schreef:Een goede aanhang. Je weet wel. Zo één die de club altijd en overal steunt en dus niet alleen op zondagmiddag om 14.30uur als het zonnetje schijnt en er toch niets anders te doen is. Maar ook bij uitwedstrijden standaard een vol vak.
Of zoals bij Feyenoord, met het zogenaamde hondstrouwe Legioen?
Het PSV stadion is zo goed als iedere thuiswedstrijd uitverkocht in de Eredivisie. Maar de PSV fans staan bekend om de geringe aantallen bij uitwedstrijden en het gebrek aan enthousiasme bij thuiswedstrijden in de EL.
Wij Nederlanders leven in luxe, seizoenskaarten zijn betaalbaar en voetbal is geen zaak van leven en dood. Daarom vind ik deze discussie flauwekul, er is altijd wel iets af te zeiken.
Kinderachtig gedoe over wie de langste heeft...
-
Dat wordt altijd gezegd door diegene met het kleinste piemeltje.Baseman schreef:Kinderachtig gedoe over wie de langste heeft...
Het is gewoon kenmerkend dat een club met 33.000 seizoenskaarthouders maar 200 man op de been kan brengen voor een uitwedstrijd, terwijl je nog Champions League kan halen.
Procentueel heeft PSV dus het minst fanatieke publiek van de eredivisie.
Wat hebben Ajax en Feyenoord hiermee te maken dan?
Ik maak geen vergelijking. Ik constateer slechts dat PSV niet beschikt over een goede aanhang. Als je één van de grootste clubs van het land bent en je krijgt in de cruciale fase van de competitie niet eens één lullig uitvak vol dan is dat volgens mij niet zo'n gewaagde uitspraak. Zeker omdat het eigenlijk altijd zo geweest is. Is verder ook geen big deal of zo. Gewoon een constatering.
Ik maak geen vergelijking. Ik constateer slechts dat PSV niet beschikt over een goede aanhang. Als je één van de grootste clubs van het land bent en je krijgt in de cruciale fase van de competitie niet eens één lullig uitvak vol dan is dat volgens mij niet zo'n gewaagde uitspraak. Zeker omdat het eigenlijk altijd zo geweest is. Is verder ook geen big deal of zo. Gewoon een constatering.
Nil volentibus arduum
Nee, je hebt waarschijnlijk totáál geen idee wat iemand bedoelt met een goede aanhang. Maar goed, laat ik het anders formuleren. Zie je een verband tussen de drukte van een uitvak en het fanatisme van een supportersgroep?Baseman schreef:Ik zou niet weten wat een 'echt goede aanhang' is...maar jij kunt me ongetwijfeld alle argumenten hiervoor aandragen, zodat ik weer volledig op de hoogte ben.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Hij wil bevestigen noch ontkennen...
http://www.ed.nl/sport/psv/8689252/Rutt ... st-PSV.ece
Rutten weg bij PSV?
Op PN zingt de naam van McLaren rond.
http://www.ed.nl/sport/psv/8689252/Rutt ... st-PSV.ece
Rutten weg bij PSV?
Op PN zingt de naam van McLaren rond.
Het stinkt aan alle kanten!
Onze financieel expert is er ook weer. Bakken met geld daar in eindhoven, toch?Baseman schreef:Ik zou niet weten wat een 'echt goede aanhang' is...maar jij kunt me ongetwijfeld alle argumenten hiervoor aandragen, zodat ik weer volledig op de hoogte ben.Jesse schreef:Jij ziet totaal geen verband?
Zoals bij Ajax, met al die lege vakken bij aardig wat thuiswedstrijden bedoel je?Marillion schreef:Een goede aanhang. Je weet wel. Zo één die de club altijd en overal steunt en dus niet alleen op zondagmiddag om 14.30uur als het zonnetje schijnt en er toch niets anders te doen is. Maar ook bij uitwedstrijden standaard een vol vak.
Of zoals bij Feyenoord, met het zogenaamde hondstrouwe Legioen?
Het PSV stadion is zo goed als iedere thuiswedstrijd uitverkocht in de Eredivisie. Maar de PSV fans staan bekend om de geringe aantallen bij uitwedstrijden en het gebrek aan enthousiasme bij thuiswedstrijden in de EL.
Wij Nederlanders leven in luxe, seizoenskaarten zijn betaalbaar en voetbal is geen zaak van leven en dood. Daarom vind ik deze discussie flauwekul, er is altijd wel iets af te zeiken.
Kinderachtig gedoe over wie de langste heeft...

Op het PN posten hoofdzakelijk idioten, het ED is de Telegraaf van PSV dus die kan je ook niet serieus nemen.wimpey schreef:Lees voor de grap PN of het ED eens, Oscarito. De manier waarop de psv-aanhang met Rutten omgaat....
Als Rutten dit seizoen iets heeft gedaan is het de jeugd een kans geven, Labyad/Wuytens/Tamata/Zeefuik hebben nog nooit zoveel wedstrijden gespeeld. Voor Ojo zou hetzelfde gelden als deze niet werd uitgeleend aan VVV-Venlo. De oudste jeugd bij PSV is nu eenmaal vijf keer niks met uitzondering van enkele individuen, bovengenoemde namen met uitzondering van Labyad vind ik ook niet het beoogde niveau hebben. Wat had Rutten anders kunnen doen dan ivm de jeugd een kans geven? Met uitzondering van Nijland.
Je hoeft geen fan te zijn van Rutten maar ga hem niet zomaar de grond inboren puur omdat je hem niet mag.
Dat doe ik dan ook niet. Maar als je leest wat Rutten op PN en in het ED-forum naar z'n hoofd krijgt geslingerd...Oscarito schreef: Je hoeft geen fan te zijn van Rutten maar ga hem niet zomaar de grond inboren puur omdat je hem niet mag.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
www.vi.nl
Rutten: 'We kijken het nog even aan met mijn positie'
15/05/2011 18:22
PSV had door het verlies van FC Twente tegen Ajax de uitgelezen kans om de tweede plaats te grijpen en een ticket naar de voorronde van de Champions League af te dwingen. De Brabanders kwamen echter niet verder dan 0-0 tegen FC Groningen. Dat volstond niet. Coach Fred Rutten is teleurgesteld.
'In de eerste helft waren beide teams heel erg aan elkaar gewaagd. Er werden niet al te veel risico’s genomen en er waren ook niet veel kansen. In de tweede helft, zeker na de kans van Ola Toivonen, kwam de wedstrijd los', blikt Rutten terug op het duel met Groningen en het moment dat de Zweed voor een vrij doel naast mikte. 'Die bal telde ik eigenlijk al.'
'Dan zie je dat ook zij kansen krijgen, met onder meer een bal op de lat. Wij kregen ze ook en speelden ze slecht uit. De 0-0 is daarom een vreemde uitslag, gezien de kansen die we hadden. Voor ons is het heel erg zuur dat we er dit aan overhouden', vervolgt de oefenmeester die niet diep wilde ingaan of het mislopen van Champions League-voetbal consequenties voor hem heeft.
'Ik heb nog een contract tot 2012, maar verder kan ik daar niks over zeggen. Alles wat ik nu zo vlak na de wedstrijd zeg is eigenlijk te veel, dus we kijken het nog wel even aan wat
mijn positie betreft.'
'We hebben een goede ploeg met veel talent', laat een teneergeslagen Rutten nog weten. 'Het zou mooi zijn als we deze ploeg bij elkaar kunnen houden maar er zijn veel jongens met ambities. Dan kan het wel eens zijn dat zij Champions League willen spelen. Maar daar kunnen we nu nog niets over zeggen.'
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Gewoon blijven Fred, PSV heeft je hard nodig.
Die zullen toch ff behoorlijk moeten gaan bezuinigen. Dus doedelzak zal wel vertrekken, Rutten doelde daar ook al op

Die zullen toch ff behoorlijk moeten gaan bezuinigen. Dus doedelzak zal wel vertrekken, Rutten doelde daar ook al op
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
zolang ie maar een doedelzak met geld oplevert zullen ze wel denken.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Zoooooo, PSV zit zwaar in de shit. Eens kijken hoe ze dat gaan oplossen. Geld om Rutten af te kopen zal er niet zijn.
-
Rutten moet blijven, Been trouwens ook.Neefkens schreef:Gewoon blijven Fred, PSV heeft je hard nodig.![]()

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Zie zojuist dat Psv dus vCL misloopt. Dat is jammer voor ze. Los van het sportieve scheelt dat natuurlijk ook financieel behoorlijk. 

Jazeker. PSV technisch failliet? Er moet een reddingsplan komen.
Belachelijk hoeveel risico's sommige clubs nemen.

Kunnen ze de parkeerplaats niet verkopen en terughuren? 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Zelfde als bij die kut kakkerlakken... zal het wel nooit gebeurenjoey schreef:Jazeker. PSV technisch failliet? Er moet een reddingsplan komen.

die kut kakkerlakken staan jaren onder curatele maar door een stel fanaten met zwart geld kunnen er spelers gehaald worden. Hier moet de KNVB eens wat aan doen..
Weer op zoek naar een Interim coach..
PSV krijgt blijkbaar een tweede shirtsponsor. De naam van die firma komt achterop het shirt. Zou miljoenen opleveren.
Bron: VI
Wat zal dat een lelijk gezicht zijn. Hopelijk krijgen wij dat niet.
Bron: VI
Wat zal dat een lelijk gezicht zijn. Hopelijk krijgen wij dat niet.
-
Ik moet er niet aan denken zeg. Vind die strepen al erg genoeg.joey schreef:Wat zal dat een lelijk gezicht zijn. Hopelijk krijgen wij dat niet.
De PSV-supporters zijn er in ieder geval positief over. Logisch ook, die geven toch niks om identiteit/herkenbaarheid en tradities.
Inderdaad heel vreemd dat PSV supporters blij zijn met een ongeveer 5 miljoen extra per jaar aan shirtsponsoring
Sanders wil 10 miljoen bezuinigen en 10 miljoen aan extra inkomsten binnen halen, hij is op beide gebieden al aardig gevorderd. Toch knap.
PS: Afwachten hoe de nieuwe sponsor op het shirt komt te staan.
Aan de andere kant, als dat zwart/blauwe blokjesshirt het nieuwe uittenue wordt dan kan het er onmogelijk lelijker op worden...

Sanders wil 10 miljoen bezuinigen en 10 miljoen aan extra inkomsten binnen halen, hij is op beide gebieden al aardig gevorderd. Toch knap.
PS: Afwachten hoe de nieuwe sponsor op het shirt komt te staan.
Aan de andere kant, als dat zwart/blauwe blokjesshirt het nieuwe uittenue wordt dan kan het er onmogelijk lelijker op worden...