Spanje
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Spanje
Ben benieuwd hoe ze die jongen willen gaan gebruiken. Is Khedira het kind van de rekening? Ik heb geen flauw idee.
-
Goede speler, maar hij lijkt met te licht voor de echte top. Heeft Dortmund een goed seizoen gedraaid waarin alles meezat, maar hij heeft in Europa nog niks klaargespeeld en al helemaal niet op CL nivo.Peter schreef:Ben benieuwd hoe ze die jongen willen gaan gebruiken. Is Khedira het kind van de rekening? Ik heb geen flauw idee.
Whitey on the moon.
Weggegooid geld denk ik. Leuke speler maar toch niet voor Real? Op die plek moet er toch beter zijn?
IK GELOOF!!!!!!
Real is een Duitste muur op het middenveld aan het bouwen. Wel leuk dat er weer wat Duitse spelers doorkomen die bij de echt top terecht komen.
Beresterk seizoen bij BVB. De vormgever van die ploeg. Je moet die jongen van achteruit laten voetballen... Hij ziet het spel en handelt snel. Geweldig linkerbeen. Samen met Götze de beste speler van BVB.Rishi schreef:Als ze nou Schweinsteiger halen oke.. maar Sahin
Dit is niet de Sahin die bij de kakkies speelde. Toen was ie 18 en zat in een dippie nadat ie op z'n 16e bij BVB debuteerde en alles dat hij aanraakte aanvankelijk in goud veranderde.
Sahin doet m.i. niet onder voor bijv. Xavi Alonso. Ik denk dat hij basisspeler bij RM kan worden.
Santander staat 2-1 voor tegen Atletico Madrid dankzij doelpunten van Rosenberg & Kennedy. Die jongens doen het volgens mij best goed daar in een zware competitie, spelen veel en scoren ook nog af en toe een goal.
Sahin is gewoon een Turk hoor.Jabu schreef:Real is een Duitste muur op het middenveld aan het bouwen. Wel leuk dat er weer wat Duitse spelers doorkomen die bij de echt top terecht komen.
En naar mijn mening 2 klassen beter dan Khedira.
Product van het Duitse voetbal.
Ze hebben daar de goede weg ingeslagen. In Nederland bewandelt men de tegenovergestelde route.
Ze hebben daar de goede weg ingeslagen. In Nederland bewandelt men de tegenovergestelde route.
En welke weg is dat dan? Het is niet zo dat in Nederland jonge spelers geen kans krijgen...Jöhnk schreef:Product van het Duitse voetbal.
Feit is dat Duitsland barst van het talent. Die gaan de komende jaren met de nationale ploeg prijzen pakken.gaizka schreef: En welke weg is dat dan?
Dat is met zoveel inwoners natuurlijk ook niet heel vreemd, wij mogen als klein landje ontzettend blij zijn dat we spelers als Sneijder, Robben, van Persie & van der Vaart hebben. Ik geloof persoonlijk niet dat dat door de jeugdopleidingen komt, deze jongens zijn gewoon met dat talent geboren.wimpey schreef:Feit is dat Duitsland barst van het talent. Die gaan de komende jaren met de nationale ploeg prijzen pakken.gaizka schreef: En welke weg is dat dan?
Ze hebben daar rond 2000 de knop omgezet. Er brak amper talent door. Ken je Jens Jeremies nog? Was in 1998 hét talent in Duitsland.gaizka schreef: Ik geloof persoonlijk niet dat dat door de jeugdopleidingen komt, deze jongens zijn gewoon met dat talent geboren.
Ze hebben zich destijds gespiegeld aan de nederlandse school. 10 jaar later neemt Ajax zaken van Duitsland-toen over. Lengte en fysiek zijn volgens JOR en Boog ineens bon ton.
Nou denk ik best dat daar óók winst valt te halen, maar het mag geen speerpunt zijn om je opleiding te 'verbeteren'.
Die Götze wordt in ieder geval een héérlijke speler. 

- peter
Duitsland heeft gewoon even een mindere lichting gehad. In het verleden hadden ze ook altijd verdomd sierlijke voetballers. Laten we niet doen alsof ze allemaal Dieter Eilts lui opleiden.
- peter
Ze tikken de bal oeverloos naar elkaar achterin. Alles om die 1-1 maar vast te houden, want dat is genoeg voor het kampioenschap.Rishi schreef:Vanavond de KAMPIOEN aan het werk
Yep, zo is dat. Het is een bewuste beslissing van de Duitse bond om in te zetten op het opleiden van technische spelers en daar plukken ze nu de vruchten van. Net zoals je ziet bij de Denen, die een tijdje op de fysieke toer zijn gegaan en daar nu van zijn teruggekomen.wimpey schreef:Ze hebben daar rond 2000 de knop omgezet. Er brak amper talent door. Ken je Jens Jeremies nog? Was in 1998 hét talent in Duitsland.gaizka schreef: Ik geloof persoonlijk niet dat dat door de jeugdopleidingen komt, deze jongens zijn gewoon met dat talent geboren.
Ze hebben zich destijds gespiegeld aan de nederlandse school. 10 jaar later neemt Ajax zaken van Duitsland-toen over. Lengte en fysiek zijn volgens JOR en Boog ineens bon ton.
Nou denk ik best dat daar óók winst valt te halen, maar het mag geen speerpunt zijn om je opleiding te 'verbeteren'.
Natuurlijk heeft de jeugdopleiding er alles mee te maken. Het is maar waar je op traint en selecteert.
Het stinkt aan alle kanten!
Een Ozil (weggestuurd bij Schalke), Muller (nog nooit in een jeugdselectie gezeten volgens mij) en een Sahin (debuteerde op z'n 16e) leid je niet op..
IK GELOOF!!!!!!
Natuurlijk wel. Het talent dat ze hebben kan je ze inderdaad niet geven, maar je kan er wel voor zorgen dat ze dat talent optimaal kunnen ontwikkelen. En ik kan me inderdaad voorstellen dat dat beter gaat met trainingen gericht op techniek dan met trainingen gericht op fysieke gesteldheid.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."