FC Twente - Ajax, KNVB Bekerfinale, 08-05-2011
Moderator: mods
Re: FC Twente - Ajax, KNVB Bekerfinale, 08-05-2011
Dit is een vrije trap voor Twente? Leek meer op rode kaart voor Janko
I think I lost my fucking headache
Blom bedankt 

Klasse, scheids.Toppie schreef:Blom bedankt
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
FC Twente - Ajax, KNVB Bekerfinale, 08-05-2011
Dit was zo ongeveer het scenario van Ko, begrijp ik?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Pffff....
Hele belangrijke beker dit. Psychologisch voordeel voor Twente nu.

Hele belangrijke beker dit. Psychologisch voordeel voor Twente nu.
goeie zaak. is tie volgende week van ons.
Inderdaad. Zeer grove fout van Blom met grote gevolgen. Heeft de scheidsrechter toch weer een negatieve invloed op de wedstrijd.
Maar goed, ook slecht verdedigd van Ajax-zijde.
Maar goed, ook slecht verdedigd van Ajax-zijde.
Klopt. Als Ajax hier geen wraakgevoelens van krijgt, weet ik het ook niet meer.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Dit was zo ongeveer het scenario van Ko, begrijp ik?
Balen, balen. Dit had niet gehoeven.
Laatst gewijzigd door Zuidema op zo mei 08, 2011 7:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Lijkt me ook. Dit FC Twente moet je thuis kunnen verslaan. Zo sterk zijn ze niet.Zuidema schreef:Klopt. Als Ajax hier geen wraakgevoelens van krijgt, weet ik het ook niet meer.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Dit was zo ongeveer het scenario van Ko, begrijp ik?
Dat vraag ik me af. Dit gaat Ajax goed willen maken.Jöhnk schreef:Hele belangrijke beker dit. Psychologisch voordeel voor Twente nu.
Volgende week zijn wij aan de beurt!

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Eigen schuld. Volgend weekend rechtzetten.Zuidema schreef:Klopt. Als Ajax hier geen wraakgevoelens van krijgt, weet ik het ook niet meer.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Dit was zo ongeveer het scenario van Ko, begrijp ik?
Is alleen de motivatie om kampioen te worden dan niet genoeg?Zuidema schreef:Klopt. Als Ajax hier geen wraakgevoelens van krijgt, weet ik het ook niet meer.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Dit was zo ongeveer het scenario van Ko, begrijp ik?
Heeeele slechte zaak. De druk wordt alleen maar groter. Want als je nu geen kampioen wordt, heb je helemaal niets. En Twente? Die hoeven alleen maar gelijk te spelen.
- InnerHarbour
- Cluijffert
Wel nee, onze juffertjes zijn nu mentaal geknakt, dus winnen tegen Twente volgende week zie ik niet gebeuren.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Blom beslist de wedstrijd en volgende week mag de KNTB het afmaken. Ik denk Kuipers uit Oldenzaal deze beker doet me niks
Tja, inplaats van een vrije trap voor AJAX krijg je hem tegen.
Maar een ( moeizame ) 2 - 0 voorsprong weggeven ?. ik weet niet hoor maar volgens mij moet dat ook niet kunnen ...
Maar een ( moeizame ) 2 - 0 voorsprong weggeven ?. ik weet niet hoor maar volgens mij moet dat ook niet kunnen ...
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
KUTZOOI
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- InnerHarbour
Goedenavond Calimero.Toppie schreef:Blom beslist de wedstrijd en volgende week mag de KNTB het afmaken. Ik denk Kuipers uit Oldenzaal deze beker doet me niks

YNWA
Het wordt Vink.Toppie schreef:Blom beslist de wedstrijd en volgende week mag de KNTB het afmaken. Ik denk Kuipers uit Oldenzaal deze beker doet me niks
En heel Nederland behoudens Amsterdam viert feest.
15 mei 2011.
Leuke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer schat ik. Twente wel terecht gewonnen natuurlijk, veel meer kansen en Ajax kan wel arrogant rondtikken tussen middenlijn en zestien, als ze iets verder komen weten ze het niet meer. Dan is het schieten of een combinatie verzinnen die de verdediger ook al lang had verzonnen. Twente heeft aanvallend ook alleen maar betere spelers, ik zou elke Ajacied in een aanvallende rol graag inruilen voor zijn tegenhanger van Twente.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Nee. Dit is net het extra wat Ajax moet hebben. Geen wolkjeswerk. Getergd. Helemaal gefocust op een revanche. Thuis, in een kolkende arena. Tegen een Twente dat duidelijk niet onoverwinnelijk is.Jöhnk schreef: Is alleen de motivatie om kampioen te worden dan niet genoeg?
Ach, als de fans van andere clubs het daar van moeten hebben dan weet ik genoeg.Laudrup schreef:En heel Nederland behoudens Amsterdam viert feest.
Die van Janko net terug gezien, maar dat is gewoon rood ..
Blij met de punten ...
Ik zie hem nu nog een keer, en het was duidelijk een rode kaart voor Janko
I think I lost my fucking headache