Je hebt gelijk ook, verdomme!Bertje schreef:Nee, geen optie. Er dient nu hoe dan ook gewonnen te worden. Al sla je de scheids in elkaar en knal je alle tegenstanders overhoop.
Alles is geoorloofd!
Moderator: mods
Je hebt gelijk ook, verdomme!Bertje schreef:Nee, geen optie. Er dient nu hoe dan ook gewonnen te worden. Al sla je de scheids in elkaar en knal je alle tegenstanders overhoop.
Onder de Boer in de Eredivisie:LucaS schreef:En wat zijn de resultaten tegen ploegen uit het rechterrijtje?
Dat is echt niet te doen, ik vond dat 'vroeger' al een ramp. Tudedueudeuudeldeldueu NOS RADIOOOO LANGS DE LIJNNNN...En we gaan naar Andy Houtkamp, want er is gesc...(op dat moment lag ik al helemaal in een stuip van de spanning)oorrdddd in de Arena!Marillion schreef:Als je maximale spanning wil dan luister je naar de radio. Omdat je niet ziet dat het tempo traag is of het spel slecht heb je veel meer het gevoel dat er iedere seconde iets kan gebeuren. En iedere keer dat ze schakelen naar de wedstrijd schiet de spanning omhoog. Om nog maar te zwijgen van de onderbreking voor het nieuws óf het onderbreken van de muziek omdat er 'ergens' is gescoord.
Excuses, Grindheim is nog één wedstrijd geschorst. Djuricic doet ook niet mee (geblesseerd) en Assaidi dus niet.Pride of Amsterdam schreef:Volgens mij is die er tegen Ajax juist weer bij.Ajax Rules schreef:Klopt het dat ook Grindheim geschorst is?
Mooi Thijs!Pride of Amsterdam schreef:Jalooooooeeers.
Have fun! Ik zal je via tv wel horen. Ik neem tenminste aan dat je je "HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ" gaat uittesten met het uitvak?!
Pride of Amsterdam schreef:Jalooooooeeers.
Have fun! Ik zal je via tv wel horen. Ik neem tenminste aan dat je je "HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ" gaat uittesten met het uitvak?!