Champions League 2010-2011

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

GangstaRiB

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door GangstaRiB » do apr 28, 2011 9:14 am

Le T. schreef:
GangstaRiB schreef:
Le T. schreef:Op andere planeten wordt kennelijk met 11 tegen 10 gevoetbald. Het was weer heel weinig met Barcelona tot aan de rode kaart, de rode kaart is een onmisbaar onderdeel van hun tactiek aan het worden en de scheidsrechters lijken dat te begrijpen. Het was een knappe pirouette van die Pedro die weinig met het inkomen van Pepe te maken had, daar kan menig ballerina nog wat van leren, al zijn dat niet zulke aanstellers.

Dat heen en weer schuiven van de bal tot Messi iets geniaals doet moet niet verward worden met goed voetbal, want tegen 11 goede tegenstanders werkt het doorgaans niet. Zonder Iniesta zit er te weinig fantasie in, en de vleugels worden gewoon niet goed gebruikt. Die club leeft op de pof, maar geld voor 2 buitenspelers die een paar keer per helft hun man opzoeken zat er kennelijk niet in. Doe mij maar goed voetbal van deze planeet.
Alle clubs die vanaf de kwartfinale CL nog meedoen, leven op de pof. Helaas werkt het zo tegenwoordig. Barca laat daarentegen wel het meest complete voetbal zien. Dat het er tegen Real niet uitkomt, komt omdat Real gewoon een goede ploeg is die met enig succes een verdedigende tactiek hanteert.
Prima, maar dat is ook de maat van Barcelona. Goed aanvallend voetbal betekent dat je er doorheen kunt komen wanneer een goede tegenstander goed verdedigt. En dan heb ik het over 11 tegenstanders. Dat lukte tegen Real niet, dat lukte tegen Arsenal niet, dat lukte tegen Inter niet en dat lukte tegen Chelsea niet, en dat terwijl je Messi hebt. Dan mankeert er wat aan de spelopvatting.
Volgens mij was de rode kaart van Pepe terecht. De intentie was er en in de herhaling zag je het gestrekte been van Pepe nog van richting veranderen om Alves goed te raken. Het was een vervelende wedstrijd waarbij beide ploegen het slechtste van hunzelf lieten zien. Maar toch zie ik liever Barca dan Real.
Alves deed alsof hij een dubbele beenbreuk had opgelopen, en de beeldvorming over Pepe was er al na het uitvergroten van een tik op Messi in de beker, terwijl dat ook nogal meeviel. Het was het aansmeren van een rooie kaart, ze raken kennelijk gewend aan gewillige scheidsrechters want het was op zich een vrij normale poging de bal te spelen.

Eigenlijk is Barca een verdedigende ploeg van kaartenvragers, alleen is het eindeloos rondtikken van de bal hun manier van verdedigen. Een hele effectieve manier van verdedigen, en dan hopen op de klasse van Messi. Aanvallend zijn ze buiten Messi niet echt sterk.
Dat tegenstanders van Barca regelmatig met 10 man overblijven is misschien ook wel te danken aan het spel van Barca. Ze tikken goed en ze zijn vrij rap. Als je telkens achter de bal aan moet hollen en je wordt het zat, dan wil je weleens je frustratie uiten. De rode kaart van Van Persie (2de geel) zat Barca niet tegen, maar om nou te stellen dat Barca telkens de scheidsrechter mee heeft.... neuih.

De selectie van Barca is smal en alleen met de eerste 11 spelen ze dwingend voetbal. Als ze moeten terugvallen op bankzitters wordt het veel minder. Real Madrid heeft een veel bredere selectie wat dat betreft. Iedereen verwacht dat Barca iedere tegenstader met 5-0 naar huis stuurt met 90% balbezit. Helaas, het zijn ook maar mensen en die raken vermoeid naargelang het seizoen loopt. Gisteren zag je een behoudend Barca dat zonder al te veel problemen op een 0-0 afstevende. Rode kaart valt en ze maken daar gebruik van. Geen buitenaards voetbal, maar wel goed genoeg. Daarom kijk ik tegenwoordig ook geen NOS meer, omdat die gasten helemaal klaar zitten te komen zodra een Barca-speler een balletje breed tikt.
Whitey on the moon.

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 28, 2011 9:22 am

Dat het een keer niet lukt heeft niets met de spelopvatting te maken. De tegenstander is er ook nog en die kan aardige spelers hebben lopen. En er is geen club, met welke spelopvatting dan ook, die altijd alles wint.

Over adoratie gesproken, wacht maar tot de finale. Dat wordt de grote Van der Sar-show. Het is wel duidelijk dat er nog nooit in de gechiedenis van het voetbal een keeper is geweest die zo goed was, zo professioneel en zo sympathiek. O, o, o, wat gunnen we hem een mooi afscheid, wat zou het prachtig zijn voor deze voorbeeldige sportman als hij nóg een keer de CL won. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do apr 28, 2011 9:27 am

Mooi om te zien dat voetbal nog steeds kan winnen van schoppen.
YNWA

martijn401

Bericht door martijn401 » do apr 28, 2011 9:31 am

Laatst gewijzigd door martijn401 op do apr 28, 2011 9:32 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Rachid

Bericht door Rachid » do apr 28, 2011 9:31 am

Rachid schreef:
Le T. schreef:Op andere planeten wordt kennelijk met 11 tegen 10 gevoetbald. Het was weer heel weinig met Barcelona tot aan de rode kaart, de rode kaart is een onmisbaar onderdeel van hun tactiek aan het worden en de scheidsrechters lijken dat te begrijpen. Het was een knappe pirouette van die Pedro die weinig met het inkomen van Pepe te maken had, daar kan menig ballerina nog wat van leren, al zijn dat niet zulke aanstellers.

Dat heen en weer schuiven van de bal tot Messi iets geniaals doet moet niet verward worden met goed voetbal, want tegen 11 goede tegenstanders werkt het doorgaans niet. Zonder Iniesta zit er te weinig fantasie in, en de vleugels worden gewoon niet goed gebruikt. Die club leeft op de pof, maar geld voor 2 buitenspelers die een paar keer per helft hun man opzoeken zat er kennelijk niet in. Doe mij maar goed voetbal van deze planeet.

Jij bent ontzettend zuur.
En een soort van reactionair. Jij behoort tot een grote groep mensen die de drang hebben om op basis van ongezonde meningen van nitwits en 15 jarige jongetjes -die mee doen aan die ongezonde Barcelona adoratie en mytheficering- een tegengestelde mening te verkondigen. Frustratie en emotie worden gerationaliseerd.

Sluit je aan de in de lange rij van deze groep mensen.
Laatst gewijzigd door Rachid op do apr 28, 2011 9:38 am, 3 keer totaal gewijzigd.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 28, 2011 9:35 am

Er is sprake van een complot. :smallgrin.gif:

Met tien man voor het doel gaan liggen, daar schaamt híj zich niet voor. :excited.gif:

jabu

Bericht door jabu » do apr 28, 2011 9:35 am

Al net zo zuur als Mourinho:
Barcelona overweegt stappen tegen Mourinho

AMSTERDAM - Barcelona gaat uitspraken van José Mourinho onderzoeken. De Portugese trainer bekritiseerde na afloop van het duel tussen Real Madrid en Barcelona zowel de Catalaanse club als de UEFA.
Het juridische departement van Barcelona beslist na het onderzoek of het de UEFA zal inschakelen om stappen te ondernemen tegen de trainer van Real Madrid.

De Portugees liet na afloop van de wedstrijd in de persconferentie weten dat hij vindt dat Barcelona bevoordeeld wordt door de UEFA.

"Pep Guardiola is een fantastische trainer, maar hij heeft al een Champions League gewonnen waar ik mij voor zou schamen."

Hiddink

Hij doelde daarmee op de halve eindstrijd van twee jaar geleden tussen Chelsea en FC Barcelona. De Catalanen plaatsten zich dankzij een 1-1 remise op Stamford Bridge voor de finale na de 0-0 in de eerste wedstrijd.

‘The Blues’, destijds onder leiding van interim-manager Guus Hiddink, meenden in de tweede helft recht te hebben op enkele penalty’s. Scheidsrechter Tom Henning Ovrebo oordeelde anders.

Dubieus

"Als hij dit jaar weer wint, dan is het weer op een dubieuze manier", vervolgde Mourinho. In de eerste halve finale tussen de twee Spaanse rivalen kreeg Real Madrid-verdediger Pepe na een uur rood. Volgens Mourinho was dat onterecht. De Portugees werd na aanmerkingen op de arbitrale leiding naar de tribune verwezen.

"Ik begrijp het niet", zei Mourinho verder. "Ik weet niet of het de publiciteit van sponsor Unicef is of de invloed van Angel Villars (hoofd van de scheidsrechterscommissie bij de UEFA en FIFA, red.) Maar zij hebben veel macht en de overige teams hebben geen enkele kans."

Onterechte rode kaart

Mourinho haalde om zijn betoog te ondersteunen de halve finale van vorig jaar aan, toen hij met Internazionale zorgde voor de uitschakeling van Barcelona.

“Dat was ondanks de - onterechte - rode kaart van Thiago Motta die scheidsrechter Frank De Bleeckere gaf. Elk jaar hetzelfde liedje. Alleen de naam van de arbiter is anders. Nu Wolfgang Stark, de afgelopen jaren Ovrebo en De Bleeckere."

Guardiola voelde zich niet geroepen te reageren op Mourinho's uitlatingen. "Niets heb ik hierover te melden."
Nu.nl

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 28, 2011 9:39 am

Moet Barcelona niet doen. Mourinho roept maar wat.

Hij geeft anderen de schuld, maar zijn team verdedigde slecht. Met name bij het tweede doelpunt. Messi kon zomaar doorlopen.

Maar ik begrijp zijn frustratie wel, zijn formule werkt alleen als hij wint. Zijn imago heeft gisteravond weer een deukje opgelopen.
Laatst gewijzigd door joey op do apr 28, 2011 9:44 am, 2 keer totaal gewijzigd.

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 28, 2011 9:41 am

Daar moet hij maar een keer mee ophouden. Aanpakken die man. Hij fokt zijn spelers zo op hè...
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » do apr 28, 2011 10:00 am

GangstaRiB schreef: Dat tegenstanders van Barca regelmatig met 10 man overblijven is misschien ook wel te danken aan het spel van Barca. Ze tikken goed en ze zijn vrij rap. Als je telkens achter de bal aan moet hollen en je wordt het zat, dan wil je weleens je frustratie uiten. De rode kaart van Van Persie (2de geel) zat Barca niet tegen, maar om nou te stellen dat Barca telkens de scheidsrechter mee heeft.... neuih.
Het is hetzelfde patroon, Barca maakt eigenlijk weinig klaar en dat krijgt iemand van de tegenstander rood. Juist het spel wat Barca speelt maakt je met 10 man zo goed als kansloos, daarbij is het een veel groter voordeel dan bij andere spelopvattingen. Dan zie je dus dat scheidsrechters wachten op de gelegenheid, en Barca gelegenheid probeert te geven. En het is niet de eerste keer dat een scheidsrechter onevenwichtig leidt en dat Barca door doet gaan.
De selectie van Barca is smal en alleen met de eerste 11 spelen ze dwingend voetbal. Als ze moeten terugvallen op bankzitters wordt het veel minder. Real Madrid heeft een veel bredere selectie wat dat betreft. Iedereen verwacht dat Barca iedere tegenstader met 5-0 naar huis stuurt met 90% balbezit. Helaas, het zijn ook maar mensen en die raken vermoeid naargelang het seizoen loopt. Gisteren zag je een behoudend Barca dat zonder al te veel problemen op een 0-0 afstevende. Rode kaart valt en ze maken daar gebruik van. Geen buitenaards voetbal, maar wel goed genoeg. Daarom kijk ik tegenwoordig ook geen NOS meer, omdat die gasten helemaal klaar zitten te komen zodra een Barca-speler een balletje breed tikt.
Ik geef grif toe dat dat ook bijdraagt aan mijn ergernis. Maar ze maken vooral gebruik van de gewilligheid van scheidsrechters om rood te geven aan de tegenstander, en dan voert Alves even een showtje op, zoals er wel meer een showtje opvoerden om rood aan te smeren. 0-0 was een kansrijke uitgangspositie geweest voor Real.

Het eigenlijke probleem is dat Barcelona helemaal niet goed aanvallend voetbalt. Ze leunen op Messi als een laffe, buitelende en zich aanstellende counterploeg zou doen, maar ipv te verdedigen door zoveel mogelijk man achter de bal te houden, tikken ze de bal rond. Het balbezit is vooral verdedigend nuttig, niet aanvallend want ze gebruiken de vleugels niet en veel creatieve combinaties zijn er ook niet.
Wollt ihr den totalen Mensch?

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 28, 2011 10:05 am

Huh? Xavi met name speelt de bal steeds naar de vleugels. Gisteren weer, keer op keer ging de bal naar Villa. Er was alleen heel weinig ruimte, zelfs daar.

Geen creatieve combinaties? :confused.gif:

Spelers als Pepe en Marcelo zijn zo gemeen dat ze zomaar een rode kaart kunnen krijgen. Pepe met name schopt naar alles wat beweegt.

999

Bericht door 999 » do apr 28, 2011 10:07 am

Misschien moet die special one eens een keertje gaan zeuren over terechte rode kaarten die zijn spelers NIET hebben gekregen ..
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » do apr 28, 2011 10:09 am

joey schreef:Huh? Xavi met name speelt de bal steeds naar de vleugels. Gisteren weer, keer op keer ging de bal naar Villa. Er was alleen heel weinig ruimte, zelfs daar.

Geen creatieve combinaties? :confused.gif:

Spelers als Pepe en Marcelo zijn zo gemeen dat ze zomaar een rode kaart kunnen krijgen. Pepe met name schopt naar alles wat beweegt.
Dat je er nog op ingaat :smallgrin.gif: ..
Blij met de punten ...

Nihad

Bericht door Nihad » do apr 28, 2011 10:12 am

Het is hetzelfde patroon, Barca maakt eigenlijk weinig klaar en dat krijgt iemand van de tegenstander rood. Juist het spel wat Barca speelt maakt je met 10 man zo goed als kansloos, daarbij is het een veel groter voordeel dan bij andere spelopvattingen. Dan zie je dus dat scheidsrechters wachten op de gelegenheid, en Barca gelegenheid probeert te geven. En het is niet de eerste keer dat een scheidsrechter onevenwichtig leidt en dat Barca door doet gaan.
Misschien moeten de tegenstanders zich eens inhouden i.p.v. als wilden rond te schoppen. Ik begrijp het wel: Als je tegen Barca speelt dan loop je al gauw achter ze aan en raak je gefrustreerd. Misschien hadden ploegen als Arsenal en Real gister gewoon moeten voetballen, i.p.v. dat vreselijke anti-voetbal.
Ze leunen op Messi als een laffe, buitelende en zich aanstellende counterploeg zou doen, maar ipv te verdedigen door zoveel mogelijk man achter de bal te houden, tikken ze de bal rond. Het balbezit is vooral verdedigend nuttig, niet aanvallend want ze gebruiken de vleugels niet en veel creatieve combinaties zijn er ook niet.
Zelden zoveel onzin gelzen op dit forum. Volgens mij heb jij het over een ander Barcelona dan dat gister speelde.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 28, 2011 10:23 am

Natuurlijk leunt Barcelona op Messi. Net als Man. Utd. leunt op Rooney en Madrid op Cristiano Ronaldo en Inter op Eto´o. Daar heb je zulke spelers voor.

Overigens vind ik Xavi nóg belangrijker voor Barcelona.

999

Bericht door 999 » do apr 28, 2011 10:27 am

joey schreef:Natuurlijk leunt Barcelona op Messi. Net als Man. Utd. leunt op Rooney en Madrid op Cristiano Ronaldo en Inter op Eto´o. Daar heb je zulke spelers voor.

Je vergeet Inesta ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 28, 2011 10:32 am

999 schreef:
joey schreef:Natuurlijk leunt Barcelona op Messi. Net als Man. Utd. leunt op Rooney en Madrid op Cristiano Ronaldo en Inter op Eto´o. Daar heb je zulke spelers voor.

Je vergeet Inesta ..

Ja, die ook.

Messi is een geweldenaar, maar met Xavi en Iniesta achter je is het ook heerlijk ballen.

Le T.

Bericht door Le T. » do apr 28, 2011 10:32 am

Boabdil schreef:
Misschien moeten de tegenstanders zich eens inhouden i.p.v. als wilden rond te schoppen. Ik begrijp het wel: Als je tegen Barca speelt dan loop je al gauw achter ze aan en raak je gefrustreerd. Misschien hadden ploegen als Arsenal en Real gister gewoon moeten voetballen, i.p.v. dat vreselijke anti-voetbal.
Als je pretendeert goed te kunnen aanvallen en op balbezit te kunnen spelen, dan zul je tegen 11 man die hun best doen de boel dicht te houden kansen moeten uitspelen, ipv te wachten tot de scheidsrechter je tegen 10 man laat voetballen. Tegen 11 man kunnen ze het niet, dan falen ze dus gewoon.

Ze leunen op Messi als een laffe, buitelende en zich aanstellende counterploeg zou doen, maar ipv te verdedigen door zoveel mogelijk man achter de bal te houden, tikken ze de bal rond. Het balbezit is vooral verdedigend nuttig, niet aanvallend want ze gebruiken de vleugels niet en veel creatieve combinaties zijn er ook niet.
Zelden zoveel onzin gelzen op dit forum. Volgens mij heb jij het over een ander Barcelona dan dat gister speelde.
Zonder Messi stelt het niet veel voor. Iniesta scheelt ook een slok op een borrel, omdat die wel de fantasie heeft om iets te verzinnen. Maar ook met Iniesta is het veel tikken tot Messi een bevlieging krijgt. Barcelona zou ook de vleugels eens kunnen gebruiken om aan te vallen, proberen met een actie de achterlijn te halen, voorzetten geven of de bal terugtrekken, maar dan heb je kans op balverlies, en daarvoor hebben ze het lef niet. Ze willen die veiligheid van balbezit niet kwijt, zoals een counterploeg niet durft mensen voor de bal te houden, zo durven zij de bal niet kwijt te raken door er op de vleugels langs te gaan. Dat maakt het laf voetbal.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 28, 2011 10:36 am

Waar heb jij het over?
IK GELOOF!!!!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do apr 28, 2011 10:58 am

Voetbal wint van banditisme in heetgebakerd Madrid
Willem Vissers − 28/04/11, 06:47

Al die grote voetballers, al die miljoenenmannen die in postervorm aan de muur hangen bij al die miljoenen kinderen, deden op een woensdag in Madrid een aanslag op het voetbal als kijkspel. Maar uiteindelijk, als in een sprookje, won voetbal van banditisme. Real Madrid - Barcelona, eerste halve finale Champions League, 0-2.

Mourinho - Messi 0-2. Bijna alles waarmee voetbal is begonnen, het spel, plezier, het lentegevoel van de homo ludens, was verdwenen in het web van kronkels in de hoofden van trainers, van één trainer met name: José Mourinho, de prijsvechter die voor een speciale klus is neergestreken bij Real Madrid, maar symbolisch eindigde achter oranje tralies, weggestuurd achter een ijzeren hekje.

En gelukkig won Barcelona. Messi, Afellay en de voetbalhemel zijn geprezen. Gelukkig waren daar twee jongens die zich herinnerden hoe het eens was, toen ze hun eerste bal kregen. Ibrahim Afellay, straatvoetballer uit Utrecht. En Lionel Messi, vlo uit Santa Fé, Argentinië, de beste voetballer aller tijden.

Afellay, 20 minuten voor tijd ingevallen voor Pedro, passeerde een kwartier voor tijd Marcelo op techniek en snelheid, zette strak voor en zag de inlopende Messi scoren. Messi deed het kort voor tijd nog een keer, na een schitterende solo langs een mannetje of vier. Vaarwel Real.

De duels tussen Real en Barça zijn inmiddels bevlekt door uitingen van overspannen media, van een geldmachine die Champions League heet. Real en Barcelona wilden vrijwel niets en acteerden de totale opgefoktheid, de totale idiotie. Het ontbrak aan de entree van de stieren.

Met Real als provocateur liet Barcelona zich meeslepen in de haat, het cynisme en de walging. Pinto, nota bene reservedoelman van Barcelona, kreeg rood voor betrokkenheid bij een robbertje vechten tijdens de rust. Ook Pepe van Madrid verdween met rood, na niet eens zijn smerigste overtreding in de derde onderlinge opvoering binnen anderhalve week.

Nog geen keer heeft Real dit seizoen tegen Barcelona, vier duels in totaal, een wedstrijd met elf man uitgespeeld. Want natuurlijk, Real is de hoofdschuldige aan het debacle.

Wolf
Real was de wolf in witte schaapskleding, aangevuurd door 70 duizend mensen. Zij zijn zo gefrustreerd door de hegemonie van de laatste jaren uit dat afvallige Catalonië, dat ook zij hun klassieke clubwaarden van prachtig voetbal verkwanselen; alles voor de winst.

Ronaldo, Di Maria, Özil; schitterende voetballers laten zich insnoeren in het korset van trainer José Mourinho, zo veelgeprezen omdat hij spel kan doodmaken en alleen als hem dat belieft tot leven wil kussen. Real liet in de bekerfinale van vorige week zien hoe je Barcelona kunt ontregelen. Real Madrid liet Barcelona voetballen, vooral in de tweede helft, en sloeg meedogenloos toe in de verlenging.

En hier, in Bernabeu, kwam het antwoord van Barcelona. Real wachtte gewoon, rond de middencirkel, en Barcelona dacht: weet je wat, jullie kunnen ons wat. Waarom zouden wij nog aanvallen, als we straks weer tegen de counter van Ronaldo en Di Maria aanlopen?

Zo ontstond een supervervelende wedstrijd. Bijna niets was te zien van al die miljoenenmannen, behalve dan van Messi af en toe, zeg maar de enige die zich onttrok aan de opdrachten, die af en toe een balletje oppikte voor een dribbel als in zijn onbevangen jeugdjaren.

Geen enkele kans wist Real, met al die topaanvallers, in de eerste helft af te dwingen, op een schot van Ronaldo in blessuretijd na. Barcelona had dan nog een schot van Villa (naast) en een door Casillas gestopte schuiver van Xavi, na een pass van Messi.

Maar de spelers keken vooral naar elkaar en lieten zich verleiden door slaande bewegingen, harkerige overtredingen en opstootjes. Ramos ontving geel voor een fout op Messi, waardoor hij de tweede wedstrijd mist. Die is volgende week woensdag dus geschorst in Camp Nou, de laatste van vier Clasico's in achttien dagen. Net als Pepe dus.

Voor het eerst speelt Barcelona dan in eigen stadion. Misschien dat de geblesseerde Iniesta dan ook terug is in het elftal van Guardiola. Barcelona zal zich dan vrijwel zeker plaatsen voor de finale van Londen, de finale tegen Manchester United, de herhaling van de eindstrijd van 2009 in Rome. Het is de beloning voor de ploeg die wil voetballen, die van het spel houdt.
www.volkskrant.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Baseman

Bericht door Baseman » do apr 28, 2011 10:59 am

Ach, Mourinho voert zijn gebruikelijke toneelstuk op.
Hij is mede daarom zo ontzettend geliefd bij zijn spelers, ook nu weer leidt hij namelijk alle aandacht af. Zijn team kan zich rustig voorbereiden terwijl hij de door hemzelf uitgelokte klappen ontvangt.
joey schreef:Overigens vind ik Xavi nóg belangrijker voor Barcelona.
Vind ik niet, Messi is echt ongelooflijk belangrijk voor Barca. Hij beslist namelijk regelmatig wedstrijden in zijn eentje, iets dat Xavi niet lukt. Al is dat geen schande natuurlijk, Xavi is wereldtop maar Messi staat daar nog boven. Zonder Messi is Barca 'gewoon' een goed team, met Messi kunnen ze een uitzonderlijk goed team zijn.

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 28, 2011 11:22 am

Eens met Baseman.

Mourinho is een walgelijke vent. Hoor je hem over de overtredingen van Pepe en Arbeloa? Nee hoor.
IK GELOOF!!!!!!

martijn401

Bericht door martijn401 » do apr 28, 2011 11:29 am

Zonder Xavi kan Messi ook niet excelleren. Vind ze allebei in wat ze doen magistraal.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do apr 28, 2011 12:22 pm

Marillion schreef:
Peter schreef:.....maar kan die verschrikkelijke adoratie eens stoppen?
Helemaal mee eens Peter!

Dat kritiekloze gedweep met alles wat Barcelona doet bederft echt mijn behoefte om naar een wedstrijd te kijken. Natuurlijk is het een goed elftal met een paar uitstekende spelers. Maar de verering slaat volledig door en is gewoon lachwekkend.
Voor mij ook de reden dat ik er met minder genoegen naar kijk. Sterker nog, ik erger me er gruwelijk aan. Daar komt ook nog eens bij dat ik het gros van de spelers verschrikkelijke jankballen/nare mannetjes vind.

LucaS

Bericht door LucaS » do apr 28, 2011 12:25 pm

Ik heb inmiddels de schurft aan Barcelona en daarin speelt dat grenzeloze gehijg in Nederland een grote rol bij. Objectiviteit mbt Barcelona is in Nederland ver te zoeken. Elke scheet van Guardiola is geweldig en voorpaginanieuws.
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie