Champions League 2010-2011
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: Champions League 2010-2011
En de goal!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- Giacomo Puccini
- martijn401
Ow wat lekker!
-
Dit soort potjes vallen altijd tegen in Europa. Man utd - Chelsea, Barca - Real.....
Whitey on the moon.
Dit had wel weer rood voor Adebayor kunnen zijn.
-
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Messi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Whitey on the moon.
Gefeliciteerd met de Copa del Rey iedereen... Maar Barca is de baas!!!!!!
IK GELOOF!!!!!!
- martijn401
Ow ow ow wat lekker, gerechtigheid!
-
De scheids zal het wel weer gedaan hebben volgens Jose, maar het leek mij terecht rood. De intentie is ook al rood namelijk.
Whitey on the moon.
- Giacomo Puccini
Een wedstrijd die kantelt na een rode kaart, ik houd daar altijd een nare smaak aan over. Des te meer als de kaart onterecht is. Anti-climax.
Ajax!
Onterecht? Ben je, met alle respect, blind? Pepe is een mongool pur sang.
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
Je gunt Mourinho zo'n nederlaag wel trouwens. Zijn afbraak tactiek wordt niet beloond. Maar hij zal de schuld aan de nederlaag na afloop in de schoenen van de scheidsrechter schuiven, en ik kan hem daar geen ongelijk in geven.
Ajax!
Dikverdiende overwinning.... Dit was de wedstrijd die er toe deed en die wint Barca terecht. Fuck die Copa
IK GELOOF!!!!!!
Onterecht inderdaad. Gewoon een vriendschappelijk tikje van die keeper.Giacomo Puccini schreef:Een wedstrijd die kantelt na een rode kaart, ik houd daar altijd een nare smaak aan over. Des te meer als de kaart onterecht is. Anti-climax.
Ik weet weer waarom ik zo weinig CL voetbal kijk. Teleurstellende wedstrijd als je kijkt naar het spelersmateriaal dat op het veld staat. Natuurlijk zijn er wel allerlei spanningen en kun je zien dat ze fantastisch kunnen voetballen. Maar als kijkspel vind ik het echt onder de maat.
Wel twee prachtige doelpunten van Messi. Mooie assist van Afellay ook.
Wel twee prachtige doelpunten van Messi. Mooie assist van Afellay ook.
Nil volentibus arduum
Ik kwam gelukkig binnen toen de rode kaart viel. Ik heb dus volgens mij het leukere gedeelte van de wedstrijd gezien. Mooie actie van Afellay en het tweede doelpunt van Messi is weer eens een juweeltje. Wat is dat ventje toch absurd goed.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Rode kaart was zeer terecht, het is goed dat Alves die schop kon ontwijken, Pepe kwam als een idioot in. Betrapte mezelf ook op juichen bij de doelpunten van Barcelona, Messi is koning!!!Giacomo Puccini schreef:Een wedstrijd die kantelt na een rode kaart, ik houd daar altijd een nare smaak aan over. Des te meer als de kaart onterecht is. Anti-climax.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Zand in de ogen gooien noem ik dat hahahahaha.Rishi schreef:Gefeliciteerd met de Copa del Rey iedereen... Maar Barca is de baas!!!!!!
Barca nam die beker gewoon niet serieus.
Terechte overwinning. In eigen huis alleen maar tegen houden. Dat is geen voetbal.
Heerlijk het voetbal van Barca.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Inderdaad heerlijk voetbal, het ontbreken van Iniesta was trouwens wel een aderlating. Balbezit cijfers waren ook ontluisterend, ik meen 70 om 30%.mattie schreef:Zand in de ogen gooien noem ik dat hahahahaha.Rishi schreef:Gefeliciteerd met de Copa del Rey iedereen... Maar Barca is de baas!!!!!!
Barca nam die beker gewoon niet serieus.
Terechte overwinning. In eigen huis alleen maar tegen houden. Dat is geen voetbal.
Heerlijk het voetbal van Barca.
Er had er minimaal nog eentje van R.M er af gestuurd moetn worden .. en die van Pepe is een beetje vergelijkbaar met die van Engelaar.Eerst een beetje de bal maar dan toch effe heel veel knie, voet of een ander gedeelte vanhet been van je tegenstander meenemen ..
Blij met de punten ...
Zal Mourinho niet met heimwee terug denken aan Sneijder als hij Ronaldo weer eens een vrije trap torenhoog ziet overschieten, en vervolgens die jankkop en het gescheld daarna, bah!
Heerlijk gewoon. Die vieze Pepe eraf gestuurd, en Barcelona dat het vervolgens heel goed uitspeelt. Voor die ploeg is een man meer dus echt een groot voordeel, omdat het goed positiespel speelt.
Natuurlijk was die rode kaart zwaar terecht. Belachelijk gedrag weer van Pepe. Het fijne is ook dat hij volgende week geschorst is, zodat hij niet opnieuw een poging kan doen om de carrière van Messi te beëindigen.
Eerlijk is eerlijk, Afellay viel goed in. Ze kenden hem niet, dat voordeel had hij natuurlijk wel.
Ik begrijp Mourinho oprecht niet, waarom laat hij zijn ploeg niet gewoon voetballen. De verdediging is de zwakste linie van Barcelona.
Natuurlijk was die rode kaart zwaar terecht. Belachelijk gedrag weer van Pepe. Het fijne is ook dat hij volgende week geschorst is, zodat hij niet opnieuw een poging kan doen om de carrière van Messi te beëindigen.
Eerlijk is eerlijk, Afellay viel goed in. Ze kenden hem niet, dat voordeel had hij natuurlijk wel.
Ik begrijp Mourinho oprecht niet, waarom laat hij zijn ploeg niet gewoon voetballen. De verdediging is de zwakste linie van Barcelona.
Het stinkt aan alle kanten!
Het verbaasde mij hoe verzwakt Madrid leek na die rode kaart.
Tuurlijk een rode kaart is een aderlating; maar toch in eigen huis, een ploeg van Mourinho, die ineens zo ongedisciplineerd staat. Dat kun je Madrid zelf aanrekenen, net zoals een aantal spelers bij Madrid zich niet kunnen beheersen. Dat is een gebrek aan kwaliteit.
Tuurlijk een rode kaart is een aderlating; maar toch in eigen huis, een ploeg van Mourinho, die ineens zo ongedisciplineerd staat. Dat kun je Madrid zelf aanrekenen, net zoals een aantal spelers bij Madrid zich niet kunnen beheersen. Dat is een gebrek aan kwaliteit.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?