Gregory van der Wiel
Moderator: mods
Re: Gregory van der Wiel
Maakt het wat mij betreft ook ongeloofwaardig. Waarom zo veel zakken op een moment dat de transfermarkt nog op gang moet komen?
I think I lost my fucking headache
Wimpey, kan jouw kennis dit bevestigen of ontkennen?
Face your fears and live your dreams, No Fear
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Vind je het gek.gaizka schreef:Vi meldt het nu ook:
Wel een fikse daling t.o.v. afgelopen zomer: van 17 naar 10 miljoen.'Bayern München akkoord met Ajax én Van der Wiel'
19/04/2011 18:55
Een jaar na de afgeketste transfer komt het toch tot een overstap van Gregory van der Wiel naar Bayern München. De transfer van de rechtsback van Ajax zou al zijn afgerond.
Volgens TZ heeft Bayern overeenstemming bereikt met zowel Ajax als Van der Wiel. De Duitse club betaalt naar verluidt zo'n tien miljoen euro voor de Oranje-international, die afgelopen zomer een transfer naar de Beieren zag afketsen. Toen was de afkoopsom nog zeventien miljoen euro.
Arjen Robben zou de komst van de 23-jarige Van der Wiel, die in Amsterdam nog een contract tot medio 2013 heeft, verwelkomen. De aanvaller sprak eerder vol lof over zijn collega-international: 'Ik vind dat hij goed bij Bayern zou passen.'
Hoewel Philipp Lahm met de komst van Van der Wiel naar de linksbackpositie verhuist, wil Bayern ook zaken doen met Benfica over Fábio Coentrão. Volgens TZ wordt er al een contract voorbereidt voor de Portugese linksback.

Weer op zoek naar een Interim coach..
Allemaal dezelfde bron: TZ.
VDW is een van de vele kandidaten. Bayern kan beter krijgen dan VDW en is bovendien in eerste instantie op zoek naar een linksback.De Dominee schreef:Wimpey, kan jouw kennis dit bevestigen of ontkennen?
Beter? En jij vond vd Wiel nog wel één van de beste rechtsback die je ooit bij Ajax hebt gezien. 

- Ajaciedjuh
AT5 schreef:"Transfer Van der Wiel naar Bayern is onzin!"
Het bericht dat Bayern München met Ajax akkoord is over de transfer van Gregory van der Wiel is totale onzin.
Volgens de de Müncher Tageszeitung vertrekt Van der Wiel aan het einde van dit seizoen voor 10 miljoen euro. "Niks van waar. Er speelt ook helemaal niets", aldus de zaakwaarnemer van de Ajacied tegen AT5.
Van der Wiel wordt al langere tijd in verband gebracht met Bayern München. Ook Chelsea en Barcelona zouden interesse hebben. De verdediger gaf zelf ook aan toe te zijn aan een volgende stap in zijn carrière.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Mooi zo. Als ie dan toch moet gaan, dan voor meer geld.
Dank je, Wimpey.wimpey schreef:VDW is een van de vele kandidaten. Bayern kan beter krijgen dan VDW en is bovendien in eerste instantie op zoek naar een linksback.De Dominee schreef:Wimpey, kan jouw kennis dit bevestigen of ontkennen?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Stel je de verbazing en verontwaardiging van vDW voor als hij nóg een seizoen voor Ajax moet spelen.
Op basis van zijn prestaties dit seizoen is hij nog niet de helft waard van die tien miljoen. Maar je weet het nooit, bij sommige clubs zijn ze gek.
@ Wimpey: komt Coentrao nog naar Bayern?

Op basis van zijn prestaties dit seizoen is hij nog niet de helft waard van die tien miljoen. Maar je weet het nooit, bij sommige clubs zijn ze gek.
@ Wimpey: komt Coentrao nog naar Bayern?
Het stinkt aan alle kanten!
Het een sluit het ander niet uit. De VDW van dit seizoen is voor Bayern geen aanwinst. Dus kunnen ze beter krijgen.D_skilled schreef:Beter? En jij vond vd Wiel nog wel één van de beste rechtsback die je ooit bij Ajax hebt gezien.
Hij schijnt bij Benfica te willen blijven.joey schreef: @ Wimpey: komt Coentrao nog naar Bayern?
De VDW van dit seizoen is zelfs voor Bayern een versterking hoor. Pranjic speelt daar toch soms linksback 

IK GELOOF!!!!!!
VDW is een rechtsback, bij mijn weten...
En wie moet Bayern dan op rechts zetten? Dan verschuif je het probleem.Rishi schreef:Lahm kan toch op links, bij mijn weten.
Lahm wil op rechts, dus zoekt Bayern iemand voor links. Wanneer dat niet lukt, gaan ze voor een rechtsback.
VDW willen ze toch? Daarom zei ik dus dat zelfs nu VDW een versterking is.
IK GELOOF!!!!!!
VDW staat op een heel lang lijstje. Höwedes, Jerome Boateng, Coentrao en nog een dozijn anderen staan veel hoger op dat lijstje.Rishi schreef:VDW willen ze toch? Daarom zei ik dus dat zelfs nu VDW een versterking is.
En weer toont Vd Wiel een ongelooflijk bord voor zijn kop te hebben. Mij interesseren die tattoo’s enz in ieder geval niets. En desnoods slaapt ie onder een dekbed van F. Zolang hij voor Ajax maar zijn stinkende best doet. Scherp en geconcentreerd spelend, zonder allerhande franje en poespas, volop gebruik makend van het talent dat ie wel degelijk heeft. Moet er nou echt eerst een AT-delegatie bij hem op visite om uit te leggen wat we van hem denken en waarom? Zou er dan eens een kwartje gaan vallen?'Had nooit moeten vertellen dat ik Feyenoord-shirt droeg'
Gregory van der Wiel is geen doorsnee verschijning op de voetbalvelden. De zoon van een Nederlands-Antilliaanse vader en een Nederlandse moeder heeft zijn lichaam met zijn 23 jaar al aardig volgetatoeëerd. 'Mensen bezien mij daardoor als een bad boy. Maar je moet iemand niet oordelen op zijn voorkomen.'
Mijn ouders brachten mij op de fiets, waar ook naar toe. Ze leerden mij de waarde van geld. Ik kan nu wat terugdoen en waardeer dat wat ik verdien meer dan ik anders had gedaan.
'Hoe ik aan dat imago kom?' vraagt Van der Wiel zich af in een vraaggesprek op de website van de internationale voetbalbond FIFA. 'Dat komt door mijn stijl. Hiphop is mijn cultuur. Daarom draag ik een koptelefoon en streetwear. Sommige mensen creëren daardoor een verkeerd beeld voor zichzelf. Dat vind ik een schande.'
Dat Van der Wiel, zelden tot nooit toegezongen, niet populair is bij de Ajax-aanhangers, begrijpt de hoofdrolspeler echter wel. 'Ik had nooit moeten vertellen dat Robin van Persie mijn idool was', zegt de rechtsback, die in zijn jeugd regelmatig met een Feyenoord-shirt en een Ajax-trainingsbroek naar zijn middelbare school, het Calandlyceum in Amsterdam-West, vertrok. 'De Ajax-supporters hebben er lang over gedaan om mij dat te vergeven.'
Van der Wiel is nooit een onbesproken jongen geweest. De Amsterdammer werd in de puberteit van de Ajax-jeugdopleiding gegooid en moest een stapje terugdoen naar het inmiddels failliete Haarlem.
'Ik handelde onverschillig, had een grote mond en verdiende het', zegt de verdediger van het Nederlands elftal. 'Bij Haarlem focuste ik mij op mijn spel en werd rustig. Ik maakte progressie en kwam terug bij Ajax, ondanks dat ik aanbiedingen van andere clubs had. Dit is mijn club, dit is mijn stad en ik wilde laten zien dat ik veranderd was.'
Volwassen
Inmiddels is Van der Wiel een full-prof. 'Ik ben volwassen geworden, ben gerijpt. Ik ben gewend aan het leven als profvoetballer.'
Van der Wiel geeft zijn ouders elke maand iets terug voor de offers in het verleden. 'Ze brachten mij op de fiets, waar ook naar toe. Ze leerden mij de waarde van geld. Ik kan nu wat terugdoen en waardeer dat wat ik verdien meer dan ik anders had gedaan', aldus de voetballer die in Amsterdam-Osdorp op twee minuten van zijn ouders woont.
27/04/11 11u55 bron: ANP/AD.NL

Ik wist niet eens dat Van Persie zijn idool was. 

Het stinkt aan alle kanten!
- Giacomo Puccini
Hier heb ik nog nooit van gehoord nee. Hij daalt nu wel in mijn achting. Niet omdat hij toen fan was van Van Persie, wel omdat hij het nu oprakelt. Daarmee zet hij zichzelf en Ajax te kakken.
Wordt tijd dat die jongen eens zijn oude niveau gaat halen. Alles is weer vergeven als hij Ajax de laatste twee wedstrijden helpt kampioen te maken
Wordt tijd dat die jongen eens zijn oude niveau gaat halen. Alles is weer vergeven als hij Ajax de laatste twee wedstrijden helpt kampioen te maken

Ajax!
Denkt hij nou echt dat iemand dit alles iets boeit? 

Nog steeds een bedrag van € 10 miljoen, voor € 15 miljoen mag hij weg wat mij betreft.'Chelsea ziet in Van der Wiel volgende versterking'
28/04/2011 10:49
Chelsea volgt nauwlettend de verrichtingen van Ajacied Gregory van der Wiel (23). De rechtsback wordt in Londen gezien als de ideale opvolger van Paulo Ferreira en José Bosingwa. Ondertussen lijkt Bayern München af te haken.
Lang leek de Beierse grootmacht de nieuwe werkgever van de Oranje-international te worden. Tijdens het WK was een akkoord nabij, maar ketste een overgang alsnog af. Ondanks hernieuwde belangstelling uit Duitsland, meldt The Guardian dat de Duitsers inmiddels zijn afgehaakt. Chelsea zou daarentegen wel zeer geïnteresseerd zijn.
Volgens de Engelse kwaliteitskrant heeft Chelsea, dat de voorbije transferperiode al met tientallen miljoenen smeet voor Fernando Torres en David Luiz, ruim tien miljoen euro over voor de Nederlander.
Ondertussen vertelt Van der Wiel aan Fifa.com dat hij wel toe is aan een frisse wind. 'Ik ben nooit lang buiten Amsterdam geweest en weet niet hoe het er elders aan toe gaat. Het zou een enorme uitdaging zijn om ergens anders aan de slag te gaan. Ik wil prijzen winnen, mezelf blijven ontwikkelen en op het hoogste niveau spelen.'
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
voor 8 a 10 milj. graaggaizka schreef:Nog steeds een bedrag van € 10 miljoen, voor € 15 miljoen mag hij weg wat mij betreft.'Chelsea ziet in Van der Wiel volgende versterking'
28/04/2011 10:49
Chelsea volgt nauwlettend de verrichtingen van Ajacied Gregory van der Wiel (23). De rechtsback wordt in Londen gezien als de ideale opvolger van Paulo Ferreira en José Bosingwa. Ondertussen lijkt Bayern München af te haken.
Lang leek de Beierse grootmacht de nieuwe werkgever van de Oranje-international te worden. Tijdens het WK was een akkoord nabij, maar ketste een overgang alsnog af. Ondanks hernieuwde belangstelling uit Duitsland, meldt The Guardian dat de Duitsers inmiddels zijn afgehaakt. Chelsea zou daarentegen wel zeer geïnteresseerd zijn.
Volgens de Engelse kwaliteitskrant heeft Chelsea, dat de voorbije transferperiode al met tientallen miljoenen smeet voor Fernando Torres en David Luiz, ruim tien miljoen euro over voor de Nederlander.
Ondertussen vertelt Van der Wiel aan Fifa.com dat hij wel toe is aan een frisse wind. 'Ik ben nooit lang buiten Amsterdam geweest en weet niet hoe het er elders aan toe gaat. Het zou een enorme uitdaging zijn om ergens anders aan de slag te gaan. Ik wil prijzen winnen, mezelf blijven ontwikkelen en op het hoogste niveau spelen.'

Weer op zoek naar een Interim coach..