Kowalczyk schreef:Precies.
HEEEEEEEUUUUJJJ, HEEEEEUUUUJJJJ!!
K.
Die van Thijs is mooier.

Moderator: mods
K.
K.
Hoezo is Zuijdema een heer en ben ik meneertje? Ik ben beschaafder en ongetwijfeld ook groter.SylvievdVaart schreef:Ik begrijp je hoor, Thijs! Gewoon ouwe lullen praat van heer Zuidema en meneertje Lucas
Ajax, Ajax, Ajax. Leuk, maar wel wat voorspelbaar. Dat kan Twente wel dromen. Daar krijg je ze niet mee. Nee, als 52.000 man nou eens 'Ajax' een aantal keren achterelkaar als de yell van SylvievdVaart en WK-Cees brullen:Peter schreef:We kunnen toch ook gewoon 'Ajax' roepen? Dat geheuj vind ik maar lastig.
ofAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!!!!!!
Typisch Kuip-geluid is dat.Thijs schreef:Jullie snappen toch wel wat ik bedoel. Dat Ajax aanvalt en het publiek er nog even vol achter gaat staan. Dan met de armen zwaaien (of gebalde vuist) en alleen maar 'HEUJHEUJHEUJHEUUHUHUHUHUJJJJJ' schreeuwen.
Heerlijk vind ik dat.
Hou aub eens op met die vuurwerk geluiden. Geen stijl.joey schreef:Kowalczyk schreef:Precies.
K.
Die van Thijs is mooier.
hahahhahahaha.....ja desnoods 90minuten lang 'HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ'.....alles voor die titel...!!LucaS schreef:'HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ'?
Ik ga voor de eerste optie..Rishi schreef:Wat willen we die dag?
een 3-0 bij rust en en uiteindelijk een 5-0 overwinning of een 2-1 in de 88e minuut na een 0-1 ruststand?
Pride of Amsterdam schreef:Maar dan... hij staat op. Op het grote scherm is te zien dat er wordt ingezoomd op Frank. Hij gooit zijn armen in de lucht, balt zijn vuist en door de de ArenA, die inmiddels doodstil is geworden, in afwachting van wat Frank gaat doen, klinkt een oerkreet. "HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ!!!". Het publiek pikt het meteen op. Twente-spelers staan als herten gevangen in de koplampen op het veld. Er is paniek. Ajax zet aan. 1 minuut blessuretijd maar. Waarvan 30 seconden reeds zijn verstreken. Iedereen schreeuwt het uit: "HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ!!!". Ebecilio pikt de bal op op de middenlijn en zet aan. Hij wijkt uit naar de zijkant waar de ingevallen Blind op komt stomen. Hij geeft de bal diep. Blind rent in een uiterste krachtsinspanning achter de bal aan. Zo snel is hij nog nooit geweest. In 1 vloeiende beweging zet hij voor. En daar.. bij de eerste paal, is Siem in komen rennen. En met een verwoestende kopbal knalt de bal tegen de touwen. Euforie. Iedereen gaat uit z'n dak. Tranen, onbekenden vallen elkaar in de armen. Eindelijk... die derde ster!