Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Volgens Ajax.nl krijgt Serero een contract aangeboden.
I think I lost my fucking headache
Slecht nieuws voor de rolstoelfans.
Armoe troef, waar blijven die toppers?!
Face your fears and live your dreams, No Fear
Die kan Ajax niet betalen. De directie heeft net gezorgd dat we geen operatoneel verlies meer lijden, moet je dat niet vlak voor je vertrek teniet doen door met geld te smijten voor 'toppers'. Dat zullen ze ongetwijfeld aan de nieuwe verantwoordelijken overlaten.
Matavz en Sigthórsson prijken op de lijstjes van Ajax om de aanvalslinie te versterken, aldus Johan Derksen.
En Mertens. Maar ik weet niet of dit bij betrouwbaar nieuws thuis hoort
Ik dacht dat die Matavz al rond was met Napoli. Of is dat van de baan?
Nil volentibus arduum
En ze zitten weer achter Mats Rits aan. Transfervrij na dit seizoen. Geen idee of hij ook als halfspeler kan spelen.
Tja, ik weet niet of we Derksen kunnen geloven. Mertens? En Boerrigter dan? Of zou het Mertens en Boerrigter worden, dat lijkt mij dan wel weer zeer onwaarschijnlijk
Géén gasten halen bij Groningen en AZ... die vragen veels te veel geld aan ons aller Ajax. Die lol gun ik ze niet eens. We gaan toch geen 10 miljoen neerleggen voor die Matavz zeker ??? die pannekoek
Beter (jeugd) scouten in Nederland en Europa !! Dáár schort het aan.
(Lees: NAAR CRUIJFF LUISTEREN !!!)
Beter (jeugd) scouten in Nederland en Europa !! Dáár schort het aan.
(Lees: NAAR CRUIJFF LUISTEREN !!!)
Volgens mij haalt Ajax de laatste jaren grote buitenlandse talenten. Eriksen, Boilesen, Fischer en laatst volgens mij ook een Zwitser. En ze zijn bezig met Rits.
Het zou wel weer echt helemaal Ajax zijn.D_skilled schreef:Matavz en Sigthórsson prijken op de lijstjes van Ajax om de aanvalslinie te versterken, aldus Johan Derksen.

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Zo'n Matavz moet 7 miljoen kosten. Dat geld heeft Ajax niet eens, volgens mij.
Sigthórsson zal wel een stukje goedkoper zijn, maar dat kan ik mij eigenlijk ook niet voorstellen. Krijg sterk het gevoel dat Derksen maar wat roept. Heeft hij aan het eind altijd wel een keer gelijk gehad.
Sigthórsson zal wel een stukje goedkoper zijn, maar dat kan ik mij eigenlijk ook niet voorstellen. Krijg sterk het gevoel dat Derksen maar wat roept. Heeft hij aan het eind altijd wel een keer gelijk gehad.
Ach, als je maar genoeg namen noemt, zit er vast wel eens eentje bij die klopt. Daarbij, heeft Cruijff daar niets over te zeggen? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
LucaS schreef:En Mertens. Maar ik weet niet of dit bij betrouwbaar nieuws thuis hoort
Volgens jou vast niet, gezien deze bron.

Is het niet een beetje vreemd dat VDB nog even snel een hoop contracten uitdeelt? Hopelijk is er z.s.m. een nieuwe RVC, zodat hij op non-actief gezet kan worden.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mertens moet je ver van de Arena houden. Kent een belabberde tweede seizoenshelft.
- Jinne
- Site Admin
Dat komt natuurlijk omdat hij teleurgesteld was dat hij zijn transfer naar Ajax misliep. 

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Tenzij Utrecht ineens heel erg is gezakt met de vraagprijs (ten opzichte van de winterstop) verwacht ik niet dat dit doorgaat. Als je de verhalen mag geloven ging het toen om iets van 7 miljoen. Dat is natuurlijk veel te veel geld.
Bovendien, en dat is veel belangrijker, vraag ik me af of hij goed genoeg is om Ajax een stap verder te helpen.
Bovendien, en dat is veel belangrijker, vraag ik me af of hij goed genoeg is om Ajax een stap verder te helpen.
Nil volentibus arduum
Daar ben ik het mee eens. Zul je zien dat hij opeens nog snel even Mertens haalt voordat hij vertrekt.joey schreef:Is het niet een beetje vreemd dat VDB nog even snel een hoop contracten uitdeelt? Hopelijk is er z.s.m. een nieuwe RVC, zodat hij op non-actief gezet kan worden.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Maar nu de andere kant van het verhaal. De technische staf wil heel graag een speler binnenhalen. Een groot talent en er moet snel worden geschakeld want er zijn kapers op de kust. Mag Van den Boog dat dan in orde maken of moeten we wachten tot de nieuwe organisatie staat? Dan kon een belangrijk deel van de voorbereiding er wel eens op zitten.
Nil volentibus arduum
Heel Utrecht kent een belabberde tweede seizoenshelft. Zijn belachelijk vroeg begonnen met voetballen dit seizoen.Peter schreef:Mertens moet je ver van de Arena houden. Kent een belabberde tweede seizoenshelft.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Jinne
- Site Admin
Precies. Ik heb ook liever dat de spelers nu nog binnen worden gehaald zodat we nu al weten met wie we straks de voorbereiding in kunnen, dan straks pas als er een nieuwe leiding is. Dat kan immers nog wel een tijdje duren.Marillion schreef:Maar nu de andere kant van het verhaal. De technische staf wil heel graag een speler binnenhalen. Een groot talent en er moet snel worden geschakeld want er zijn kapers op de kust. Mag Van den Boog dat dan in orde maken of moeten we wachten tot de nieuwe organisatie staat? Dan kon een belangrijk deel van de voorbereiding er wel eens op zitten.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Ajaciedjuh
Ik hoop dat er toch wel wat beters is te halen dan Mertens. Qua type past het wel, maar zijn rendement is niet gigantisch. En het is weer een 'grote' speler, evenals Serero.
E.e.a. moet wel in samenspraak gaan met 'het nieuwe beleid'. Als Cruijff en consorten het eens zijn met deze aankoop, dan is er wat mij betreft geen belemmering. Anders moet je met dit soort aankopen (grote investeringen) even wachten. Niet over je graf heen reageren.
E.e.a. moet wel in samenspraak gaan met 'het nieuwe beleid'. Als Cruijff en consorten het eens zijn met deze aankoop, dan is er wat mij betreft geen belemmering. Anders moet je met dit soort aankopen (grote investeringen) even wachten. Niet over je graf heen reageren.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Is blijkbaar toch afgeketst. Heb Matavz al vaker geopperd, denk dat hij als pure afmaker er met gemaakt 30 inschiet bij Ajax. Begrijp alleen dat zijn voorkeur uitgaat naar een buitenlandse transfer. Hopelijk gaat Ajax een poging wagen.Marillion schreef:Ik dacht dat die Matavz al rond was met Napoli. Of is dat van de baan?
Wat betreft de keuze tussen Boerrigter en Mertens zou ik voor de 1e gaan, hij is een stuk goedkoper en we kunnen ook wel wat grote/sterke spelers gebruiken, met merendeels spelers van 1.70 leggen we het al jaren af in de wedstrijden dat het op strijd aankomt.
- Ajaciedjuh
Nederland is buitenland voor Matavzgaizka schreef: Is blijkbaar toch afgeketst. Heb Matavz al vaker geopperd, denk dat hij als pure afmaker er met gemaakt 30 inschiet bij Ajax. Begrijp alleen dat zijn voorkeur uitgaat naar een buitenlandse transfer. Hopelijk gaat Ajax een poging wagen.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."