Feest, Bayern Munchen is met hun FC Knudde team gekomen? Ik mis de betere spelers.

Spelers (let wel, de betere!) van RSCA zijn voor Nederlandse clubs zo goed als onhaalbaar.Ajax Rules schreef:"Even aanspreken" is natuurlijk een literaire beeldspraak, Steef.Feest schreef:Rond zulke jongens loopt een hele hofhouding. Die schiet je niet ff aan op een toernooitje.
Maar als jij denkt dat ik denk dat ze bij de dug-out zeggen "Wil je naar Ajax komen" en dat hij dan "Ehhh... ja, okee" zegt, dan snap ik dat je me naief vindt.
Maar serieus: er is natuurlijk steeds meer gaande als het gaat om spelers in deze jeugdcategorie. Er wordt agressief gescout en ook Ajax deinst hier niet voor terug. Belgie is daarbij een belangrijke markt. (En ja, in dat kader denk ik ook dat het erg belangrijk is dat Ajax zo dik heeft gewonnen voor de Euro-leaugue. Dat was, met name in Belgie, een grote wedstrijd waar veel belangstelling voor was. Het feit dat Ajax daar dik heeft gewonnen bevestigt het beeld dat de Eredivisie in alle opzichten een stapje hoger is. Nog belangrijker overigens is natuurlijk dat de doorbreek-kansen bij Ajax erg hoog zijn).