Ajacieden Op Televisie Topic

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Re: Ajacieden Op Televisie Topic

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo mar 27, 2011 11:35 am

Nu Coronel in Buitenhof.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mar 27, 2011 12:10 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Nu Coronel in Buitenhof.
En wat had hij te vertellen?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 27, 2011 12:14 pm

Ging over de jodenjacht.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mar 27, 2011 12:18 pm

Niks over de huidige situatie?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 27, 2011 12:21 pm

Van 't stukje dat ik heb gezien niet.

En met niemand anders!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mar 27, 2011 12:22 pm

Oke, tanx :biggthumpup.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo mar 27, 2011 12:46 pm

Nee, ging alleen over Nederlandse "voetbalcultuur".
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

999

Bericht door 999 » zo mar 27, 2011 6:23 pm

Coronel: het is geen puinhoop bij Ajax

Preses Uri Coronel van Ajax moet de 'rebelse' Johan Cruijff in elk geval in één ding gelijk geven. ,,Het is ongetwijfeld waar dat ik veel meer verstand van verzekeringen heb dan van voetbal'', zei hij zondagmiddag in het tv-programma Buitenhof. ,,Maar ik heb misschien wel meer verstand van het runnen van een onderneming dan bepaalde voetballers.''

Cruijff kwam donderdagavond met zijn technische werkgroep frontaal in botsing met de clubleiding van Ajax over de uitvoering van de hervormingsplannen. Hij hekelde nadien het gebrek aan voetbalkennis in de directie en in de raad van commissarissen. ,,Ze hebben de ballen verstand van voetbal'', sneerde de legendarische nummer 14.

,,Meneer Kleisterlee (topman bij Philips) weet ook niet hoe hij een televisie in elkaar moet zetten'', merkte Coronel droogjes op. ,,Maar hij weet wel hoe hij een onderneming moet leiden. Zo is het bij Ajax ook. Mijn taak is om toe te zien hoe de directie en de hele organisatie het doet. Nee, het product Ajax is momenteel niet top. Dat kan ik mij absoluut aantrekken. Maar ik bestrijd dat het een puinhoop is bij Ajax.''

Verder wilde Coronel niets over de heikele kwestie zeggen. ,,Daar gaat het hier niet over, dat is mijn rol niet en dit is het podium niet. Ik neem daarom een slok water en zwijg verder'', glimlachte Coronel, die in de tv-studio was uitgenodigd om te praten over de beledigingen uit de hoek van ADO Den Haag jegens Ajax en Joden.

Coronel gaf nog wel toe dat snel duidelijkheid in het hoogopgelopen conflict met Cruijff en zijn prominente medestanders (Bergkamp, Jonk, Van Basten, Rijkaard) gewenst is. ,,Dat zou wel helpen, ja.''

De ledenraad van Ajax komt woensdag bijeen om te praten over de controverse tussen Cruijff en de clubleiding. Coronel zal daarbij het college van 24 personen informeren over de stand van zaken. De raad heeft de bevoegdheid om de samenstelling van het bestuur, dat bestaat uit Coronel, Joop Krant en Cor van Eijden, te veranderen en daarmee ook de raad van commissarissen (RvC) te vervangen. Een nieuwe RvC zou dan de zittende directie naar huis kunnen sturen.

Cruijff is met zijn actiegroep van kritische oud-voetballers niet van plan om de strijd om de macht bij Ajax op te geven. ,,Er moet nu iets gebeuren. Anders is opnieuw een seizoen verloren. Ajax is momenteel een drama. Je bent blind als je dat niet ziet'', liet hij eind vorige week nijdig weten.

Indien Cruijff en co bij de ledenraad woensdag te weinig steun krijgen, zal de beste Ajacied ooit waarschijnlijk via een buitengewone algemene ledenvergadering de clubleiding willen aanpakken.
Blij met de punten ...

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » zo mar 27, 2011 8:29 pm

Net op AT5 een documentaire over Bobby Haarms gezien. Mooi. Even geen gezeik over Ajax, maar Ajax voelen.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 27, 2011 10:51 pm

999 schreef:
Coronel: het is geen puinhoop bij Ajax

Preses Uri Coronel van Ajax moet de 'rebelse' Johan Cruijff in elk geval in één ding gelijk geven. ,,Het is ongetwijfeld waar dat ik veel meer verstand van verzekeringen heb dan van voetbal'', zei hij zondagmiddag in het tv-programma Buitenhof. ,,Maar ik heb misschien wel meer verstand van het runnen van een onderneming dan bepaalde voetballers.''

Cruijff kwam donderdagavond met zijn technische werkgroep frontaal in botsing met de clubleiding van Ajax over de uitvoering van de hervormingsplannen. Hij hekelde nadien het gebrek aan voetbalkennis in de directie en in de raad van commissarissen. ,,Ze hebben de ballen verstand van voetbal'', sneerde de legendarische nummer 14.

,,Meneer Kleisterlee (topman bij Philips) weet ook niet hoe hij een televisie in elkaar moet zetten'', merkte Coronel droogjes op. ,,Maar hij weet wel hoe hij een onderneming moet leiden. Zo is het bij Ajax ook. Mijn taak is om toe te zien hoe de directie en de hele organisatie het doet. Nee, het product Ajax is momenteel niet top. Dat kan ik mij absoluut aantrekken. Maar ik bestrijd dat het een puinhoop is bij Ajax.''

Verder wilde Coronel niets over de heikele kwestie zeggen. ,,Daar gaat het hier niet over, dat is mijn rol niet en dit is het podium niet. Ik neem daarom een slok water en zwijg verder'', glimlachte Coronel, die in de tv-studio was uitgenodigd om te praten over de beledigingen uit de hoek van ADO Den Haag jegens Ajax en Joden.

Coronel gaf nog wel toe dat snel duidelijkheid in het hoogopgelopen conflict met Cruijff en zijn prominente medestanders (Bergkamp, Jonk, Van Basten, Rijkaard) gewenst is. ,,Dat zou wel helpen, ja.''

De ledenraad van Ajax komt woensdag bijeen om te praten over de controverse tussen Cruijff en de clubleiding. Coronel zal daarbij het college van 24 personen informeren over de stand van zaken. De raad heeft de bevoegdheid om de samenstelling van het bestuur, dat bestaat uit Coronel, Joop Krant en Cor van Eijden, te veranderen en daarmee ook de raad van commissarissen (RvC) te vervangen. Een nieuwe RvC zou dan de zittende directie naar huis kunnen sturen.

Cruijff is met zijn actiegroep van kritische oud-voetballers niet van plan om de strijd om de macht bij Ajax op te geven. ,,Er moet nu iets gebeuren. Anders is opnieuw een seizoen verloren. Ajax is momenteel een drama. Je bent blind als je dat niet ziet'', liet hij eind vorige week nijdig weten.

Indien Cruijff en co bij de ledenraad woensdag te weinig steun krijgen, zal de beste Ajacied ooit waarschijnlijk via een buitengewone algemene ledenvergadering de clubleiding willen aanpakken.

Het product Ajax. Bweh. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma apr 04, 2011 12:33 pm

joey schreef:Het product Ajax. Bweh. :excited.gif:
Dat zei hij op tv op een heel duidelijke 'bij wijze van spreken'-toon. Verder had hij een kalm, goed geformuleerd en goed doortimmerd verhaal, daar.

K.
Still alive...

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo apr 06, 2011 1:12 am

Kowalczyk schreef:
joey schreef:Het product Ajax. Bweh. :excited.gif:
Dat zei hij op tv op een heel duidelijke 'bij wijze van spreken'-toon. Verder had hij een kalm, goed geformuleerd en goed doortimmerd verhaal, daar.

K.
Er is inmiddels genoeg over geschreven maar ik denk dat bijna iedereen het er wel over eens is dat het een walgelijke vertoning was van Uri Coronel. Dat 'product Ajax' vergeef ik hem dan maar want zo denken de laatste generaties Ajax bestuurders nou eenmaal.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 10, 2011 10:02 pm

Gadverdamme, Ivo Niehe. Heb al geen zin meer om die aflevering van Studio Ajax af te kijken. :1evil.gif:

Voor wie die kwijl wel kan verdragen:

http://www.at5.nl/tv/studio-ajax/aflevering/7447
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » zo apr 10, 2011 10:08 pm

We hebben inmiddels goede oefening gehad
I think I lost my fucking headache

Rooie

Bericht door Rooie » ma apr 18, 2011 7:19 pm

AT5:
Yolanthe houdt picknick in het Vondelpark

Terwijl de rest van hardwerkend Amsterdam zit te zwoegen en te zweten op kantoor, geniet Yolanthe Sneijder Cabau van een zonnige picknick in het Vondelpark.

"Having a sweet picknick in the 'vondelpark' with my best friends! :) enjoy your day lovely people!! X", zo twittert de voetbaldiva.

Yolanthe vertrok zondag naar Nederland voor wat klussen. Ze mist Wesley wel, zo liet ze direct al weten. Wesley Sneijder is aankomende zondag overigens te gast in Studio Ajax. Ook Rafael van der Vaart en Urby Emanuelson schuiven dan aan.

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 19, 2011 8:19 pm

Nu op ESPN classic, EC I finale 1973. Onnodig om te zeggen dat dat Ajax-Juventus is.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di apr 19, 2011 8:51 pm

Gaaf, hier staat ie aan!
Face your fears and live your dreams, No Fear

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 19, 2011 8:54 pm

Ajax heeft gewonnen, met 1-0

Michael_B

Bericht door Michael_B » di apr 19, 2011 8:59 pm

Matige pot, veel persoonlijke fouten en alles gebeurde in een wandeltempo. Snel vergeten deze pot! Ajax onwaardig.

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 19, 2011 9:00 pm

Het zullen de finalezenuwen geweest zijn. Het zat voorin ook niet goed, Cruijff, Keizer en Rep hielden geen bal vast. Matige techniek, wat hebben ze in die zestiger jaren gedaan in die jeugdopleiding?

Michael_B

Bericht door Michael_B » di apr 19, 2011 9:04 pm

Geen excuus, deze ploeg komt gewoon kwaliteit tekort. En die trainer, een beetje vent kan onze jongens voor deze wedstrijd toch verdomme wel opladen? Onze 'legendarische' nr 14 viel ook door de mand. Komt op dit niveau duidelijk tekort.

Typisch geval van 'te groot voor het servet'.

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 19, 2011 9:06 pm

En dan zijn er ook nog een stuk of 6 spelers aan een rode kaart ontsnapt. Nee, het zou nog wel eens een jaartje of 25 kunnen duren voor er weer een EC I finale inzit.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 19, 2011 10:01 pm

Was ook toeval dat ze die finale haalden zeker? :hypocrite.gif:

4-0 tegen Bayern, dat daarna drie jaar op rij de EC1 won...

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » zo apr 24, 2011 5:49 pm

Nu Ajacied JOR bij SS

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » zo apr 24, 2011 6:52 pm

Jut en Jul (Sneijder en VDVaart) waren vandaag bij Studio Ajax, leuk!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Plaats reactie