Pcs. De 3 ploegen slepen zich naar de eindstreep.Thijs schreef:Statistieken tellen niet.
Geen van 3-en zal fris en fruitig voor de dag komen a.s. zondag.
Moderator: mods
Pcs. De 3 ploegen slepen zich naar de eindstreep.Thijs schreef:Statistieken tellen niet.
Uhhh, PSV ligt ook nog voor.Alexander schreef:Dan zijn we al kampioen!Toppie schreef: Nec-Ajax Kenneth Vermeer gaat ons alle wedstrijden er door heen slepen en de laatste wedstijd wordt de beslissende.
Toppie schreef:Nec-Ajax Kenneth Vermeer gaat ons alle wedstrijden er door heen slepen en de laatste wedstijd wordt de beslissende.
Inderdaad.LucaS schreef:Het kan niet waar zijn dat de Feyenoordspelers hun kans op plaats 8 laten lopen alleen omdat supporters willen dat Ajax geen kampioen wordt. Ik geloof er niets van.
Dat denk ik ook niet, maar als de supporters willen dat ze verliezen hebben ze geen thuisvoordeel. Dat scheelt toch.LucaS schreef:Het kan niet waar zijn dat de Feyenoordspelers hun kans op plaats 8 laten lopen alleen omdat supporters willen dat Ajax geen kampioen wordt. Ik geloof er niets van.
Ik ook niet. En ik neem ook aan dat dat een kleine minderheid van de fans betreft.LucaS schreef:Het kan niet waar zijn dat de Feyenoordspelers hun kans op plaats 8 laten lopen alleen omdat supporters willen dat Ajax geen kampioen wordt. Ik geloof er niets van.