Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Net een persconferentie van Herr Jonker gezien. Hahahaha wat een oetlul.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hahahahaha prachtig.
Daar zal Luuk het niet mee eens zijn.
Interview met Rummenigge over ontslag van LVG (2 pagina's):
http://www.bild.de/sport/fussball/karl- ... .bild.html
Andries Jonker noemen ze in Bild Bayerns letzter Joker. Dat vertaal ik dan voor het gemak letterlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=3NgiUJ2R1vc
Interview met Rummenigge over ontslag van LVG (2 pagina's):
http://www.bild.de/sport/fussball/karl- ... .bild.html
Andries Jonker noemen ze in Bild Bayerns letzter Joker. Dat vertaal ik dan voor het gemak letterlijk.

http://www.youtube.com/watch?v=3NgiUJ2R1vc
Het stinkt aan alle kanten!
Peter schreef:Hahahahaha prachtig.

Wat een konijn. Een kloon van Ludwig. En hij spreekt net zo belabberd (Neder)Duits.
Es ist kaus baussen. Dat niveau.
- peter
Ik lag helemaal dubbel toen hij riep "Ich habe es nicht gewusst".
Duits met een Amsterdams accent. Vreselijk.wimpey schreef:Peter schreef:Hahahahaha prachtig.![]()
Wat een konijn. Een kloon van Ludwig. En hij spreekt net zo belabberd (Neder)Duits.
Es ist kaus baussen. Dat niveau.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Duitsland
Tsja, niet iedereen spreekt van huis uit een Duits dialect...!
Ik zie eigenlijk niet zo goed wat er nou zo vreemd aan deze persconferentie is.
Ik zie eigenlijk niet zo goed wat er nou zo vreemd aan deze persconferentie is.
Die was idd wel grappig.Peter schreef:Ik lag helemaal dubbel toen hij riep "Ich habe es nicht gewusst".
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Het Andries effect!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Voorlopig toch niet slecht gezien van die top van Bayern, bestaande uti vroegere wereldkampioenen, om Andries het seizoen af te laten maken.
I think I lost my fucking headache
Het zal voornamelijk het Van Gaal weg effect zijn. Dat soort dingen zie je wel vaker. Al zet je Wout Zijlstra voor de groep.
Moeten we Andries nu Andi noemen?joey schreef:Mario heeft weer spelvreugde.

Andi is de stroman van het bestuur. Butt stond weer 'gewoon' in het doel.
Kraft gaat via de achterdeur weg, Neuer wordt zijn vervanger. Dat was al een half jaar duidelijk trouwens. Alleen vocht Ludwig een machtsspelletje met Hoeness uit over de rug van Butt. Door de jonge Kraft erin te zetten ontstond op de tribunes een anti-Neuer campagne. Bayern had de jonge Kraft immers.

Op de degelijke Butt was sportief niets aan te merken. Terwijl Kraft de ploeg kostbare punten heeft gekost. Die jongen en Ludwig zijn de grote verliezers. Naast de club natuurlijk. Lullig voor Kraft, lullig voor Butt. Kinderachtig van Ludwig om zo een strijd met je baas te voeren. Het ging enkel om z'n ego.
Ludwig beklaagde zich trouwens over de media. Hebben hem unfair behandeld. Z'n spelers zullen het voor hem opnemen, zei hij. Maar die zijn blij dat hij weg is. Ludwig wordt steeds meer verzuurd en 'miskend'. Beetje de El Ham van het trainersgilde.
Schokeffect uitgewerkt bij Bayern?
70e minuut: Bayern staat met 1-0 achter bij Frankfurt.
Update: uiteindelijk nog 1-1 geworden door een penalty van Gomez. Maar wel duur puntverlies voor Bayern.
70e minuut: Bayern staat met 1-0 achter bij Frankfurt.
Update: uiteindelijk nog 1-1 geworden door een penalty van Gomez. Maar wel duur puntverlies voor Bayern.
Het stinkt aan alle kanten!
Bayern was gruwelijk zwak. Veel frustratie. Pas de laatste 20 minuten hadden ze Frankfurt (die zijn echt niet best) in de tang.
Wie nog zwakker was, is Ryan Babel. Bereidde de 2-1 van Leverkusen knap voor. Die gozer kan er echt geen reet van. Die 17 mio was een eenmalige jackpot.
Wie nog zwakker was, is Ryan Babel. Bereidde de 2-1 van Leverkusen knap voor. Die gozer kan er echt geen reet van. Die 17 mio was een eenmalige jackpot.
Robben maakt freunden

Nu.nlLahm en Schweinsteiger hekelen kritiek Robben
AMSTERDAM - Bastian Schweinsteiger en Philipp Lahm zijn niet bepaald blij met de uitspraken die hun ploeggenoot Arjen Robben deze week deed. De aanvaller zei dat Bayern München sinds het vertrek van Mark van Bommel een echte leider mist.
Met name aanvoerder Lahm reageert gepikeerd.
''Een leider is iemand die het gesprek aangaat en constant goede prestaties levert'', zegt hij tegen de Münchner Tageszeitung.
''Ik beschik over deze eigenschappen en meen dat ik een goede aanvoerder ben.''
Schweinsteiger is eveneens vol onbegrip. ''Ik zit al lang bij de groep en in de kleedkamer wordt naar me geluisterd. Ik speel met pijn en geef altijd alles. En dan ben ik één of andere idioot?''
Echte leider
''We hebben nu een aanvoerder, maar Van Bommel was onze echte leider'', had Robben donderdag laten optekenen. ''Daar ontbreekt het nu aan bij Bayern. Als het goed gaat valt dat niet op, maar wij hebben te vaak wedstrijden weggegeven.''
''Ik weet niet wat Arjen ertoe bracht om dit te zeggen'', aldus de reactie van Lahm. ''Ik ga dat zeker met hem bespreken.''
- peter
Kan die Andreas Beck een beetje voetballen, wimpey? Wordt continu in verband gebracht met Juventus, namelijk.
Redelijk, Peter. Het is geen speler die echt opvalt in de BuLi. Heeft een paar keer in het nationale team gespeeld, maar lijkt het laatste stapje niet te kunnen zetten.
Zal het niveau van Juve wel aankunnen. Want dat ligt niet zo hoog.
Zal het niveau van Juve wel aankunnen. Want dat ligt niet zo hoog.
- peter
Juventus wil natuurlijk weer meedoen en zal daar de buidel voor trekken. Als ik dan dit zo hoor dan brengt zo'n Beck dus weinig extra.
Slim van Robben. Op deze manier mag-ie alsnog voor een prikkie weg.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Type Lahm. Kwalitatief een stuk minder.Peter schreef:Juventus wil natuurlijk weer meedoen en zal daar de buidel voor trekken. Als ik dan dit zo hoor dan brengt zo'n Beck dus weinig extra.
Die Jonker, zo kort verantwoordelijk voor Bayern en dan toch de grootste uitzege ooit boeken. Natuurlijk afgezien van de 0-8 bij de afscheidswedstrijd van Cruijff
- peter
Die man verricht een wereldwonder daar. Misschien eens polsen als opvolger van Frank de Boer. 
Hij doet in ieder geval datgene wat iedereen verwacht. Hij loodst Bayern naar de derde plek.

Hij doet in ieder geval datgene wat iedereen verwacht. Hij loodst Bayern naar de derde plek.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Duitsland
Maar een 1-8 overwinning was denk ik niet verwacht. Evenmin de dikke thuisoverwinning op Leverkusen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ach, ik kan niet beoordelen of die man een goede trainer is of niet, maar hij doet met Bayern wat van hem verwacht wordt. De mensen hier maakten hem nogal belachelijk, blijkbaar kunnen velen wel bepalen of hij zijn vak verstaat of niet, dus ik vond het opvallend.