NEC - Ajax 17-04-2011
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: NEC - Ajax 17-04-2011
MOTM: Vermeer en Anita goede 2e
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Goed: Anita, Vermeer. Heel behoorlijk: Alderweireld.
De rest: laten we het maar op minder houden.
De rest: laten we het maar op minder houden.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Eens met Bert.
Volgende week moet het gebeuren. Thuis winnen van Excelsior en hopen dat PSV en Twente wat laten liggen bij Feyenoord en ADO.
Volgende week moet het gebeuren. Thuis winnen van Excelsior en hopen dat PSV en Twente wat laten liggen bij Feyenoord en ADO.
Een waardeloze wedstrijd weer van Ajax. Poeh.
Opluchting dus.

Opluchting dus.

Het stinkt aan alle kanten!
Kenneth Vermeer sleept het kampioenschap binnen. 

Echt een zoutpot weer. Je wéét dat NEC zo zal beginnen. Dus dan moet je je wapenen.joey schreef:Een waardeloze wedstrijd weer van Ajax. Poeh.![]()
Die gasten hebben niets geleerd van Utrecht en ADO.
En toch hoop je iedere keer dat Ajax op zo'n belangrijk moment iets minder slecht speelt dan normaal, maar nee.joey schreef:Een waardeloze wedstrijd weer van Ajax. Poeh.![]()
Opluchting dus.
PSV moet nog tegen de altijd gewillige slachtoffers Feyenoord en Vitesse. Dit wordt penibel. Het had eigenlijk dit weekend moeten gebeuren.
- Ajaciedjuh
Slechte wedstrijden winnen .....
Tegen Excelsior wordt ook weer een moeizame wedstrijd. El H. svp niet meer opstellen.
Tegen Excelsior wordt ook weer een moeizame wedstrijd. El H. svp niet meer opstellen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik reken op Groningen. Maar goed, het betekent nu wel dat Ajax de komende drie wedstrijden moet winnen. Ach, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.Jöhnk schreef:En toch hoop je iedere keer dat Ajax op zo'n belangrijk moment iets minder slecht speelt dan normaal, maar nee.joey schreef:Een waardeloze wedstrijd weer van Ajax. Poeh.![]()
Opluchting dus.
PSV moet nog tegen de altijd gewillige slachtoffers Feyenoord en Vitesse. Dit wordt penibel. Het had eigenlijk dit weekend moeten gebeuren.
I think I lost my fucking headache
Als ik de radio mag geloven hadden Twente en PSV (tegen 10 man, Heracles penalty gemist) het ook érg moeilijk. Dat biedt hoop.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Feyenoord-PSV en Ajax-Excelsior zijn gelijktijdig, dus iedereen met radio'tjes.Peter schreef:Volgende week moet het gebeuren.
Zal het dan voor het eerst in de geschiedenis zo zijn dat de Arena massaal ontploft bij een doelpunt van Feyenoord?

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ach, de tweede plek hebben we in eigen handen .. Daar focus ik me maar op.Zelfs al speel je zo BAGGER als dit AJAX doet onder trainer FDB ...
Blij met de punten ...
Probleem is wel dat Feyenoord ook geen ruk voorsteld ..Thijs schreef:Feyenoord-PSV en Ajax-Excelsior zijn gelijktijdig, dus iedereen met radio'tjes.Peter schreef:Volgende week moet het gebeuren.
Zal het dan voor het eerst in de geschiedenis zo zijn dat de Arena massaal ontploft bij een doelpunt van Feyenoord?
Blij met de punten ...
NEC - Ajax 17-04-2011
Ja, onder Jol ging het veel beter. Haha999 schreef:Ach, de tweede plek hebben we in eigen handen .. Daar focus ik me maar op.Zelfs al speel je zo BAGGER als dit AJAX doet onder trainer FDB ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Yep. Als we tegen Twente een punt pakken, dan mag PSV zelfs van Groningen verliezen.LucaS schreef:Ik reken op Groningen. Maar goed, het betekent nu wel dat Ajax de komende drie wedstrijden moet winnen. Ach, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.Jöhnk schreef:En toch hoop je iedere keer dat Ajax op zo'n belangrijk moment iets minder slecht speelt dan normaal, maar nee.joey schreef:Een waardeloze wedstrijd weer van Ajax. Poeh.![]()
Opluchting dus.
Die kampioen wordt is de kampioen van de Armoe , de NL competitie is aan het einde erg slecht. Ik zie Hoerenveen als een van de moeilijkste wedstrijden van de drie
Ajax wint/verliest al jaren slechte wedstrijden. Ik zou daar geen consequenties aan verbinden.Ajaciedjuh schreef:Slechte wedstrijden winnen .....
Jij bent de einge die er JOL met de haren meent te moeten bijslepen.Of dat Jol het beter of slechter deed heeft er NU niks meer mee te maken .. FDB is trainer van AJAX 1 dat had je blijkbaar nog niet in de gaten ..Arthur schreef:Ja, onder Jol ging het veel beter. Haha999 schreef:Ach, de tweede plek hebben we in eigen handen .. Daar focus ik me maar op.Zelfs al speel je zo BAGGER als dit AJAX doet onder trainer FDB ...
Blij met de punten ...

Wat een ontknoping gaat dit worden. Had zelf verwacht dat PSV vandaag punten zou laten liggen en zou afhaken. Die winnen echter, naar het schijnt, heel gelukkig. Volgende week moeten ze uit tegen Feyenoord dat het kunstje van vorig jaar wel weer zal herhalen. De week erop thuis tegen Vitesse. Die geven het PSV ook altijd graag cadeau. Op de laatste speelronde uit naar het uitgespeelde Groningen. Kortom: PSV staat er plots erg goed voor.
Twente doet zichzelf vandaag m.i. de das om. Volgende week de lastige uitwedstrijd bij ADO en ik zie ze eigenlijk ook op de laatste speeldag uit tegen Ajax niet winnen.
Ook ons dicht ik weinig kans toe. De uitwedstrijd tegen Heerenveen zie ik ons niet zo snel winnen en ook thuis tegen Twente kan nog wel is lastig worden. De kansen zijn dit weekend wat mij betreft 180 graden gedraaid. Voorheen dichte ik Twente de meeste kans toe, daarna Ajax en vervolgens PSV. Nu is dat precies andersom.
Vrijdag weten we wat Ado heeft gedaan tegen Twente en Feynooit gaat slecht spelen tegen Pisvee 

- Ajaciedjuh
Kan iemand die malloot van Van De Doelen van het scherm halen!? 

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
We kunnen zomaar koploper zijn volgende week. PSV scheen zwaar belabberd te hebben gespeeld, Twente is het 'effe kwijt' en wij moeten uiteraard gewoon winnen.CdE schreef: Ook ons dicht ik weinig kans toe. De uitwedstrijd tegen Heerenveen zie ik ons niet zo snel winnen en ook thuis tegen Twente kan nog wel is lastig worden. De kansen zijn dit weekend wat mij betreft 180 graden gedraaid. Voorheen dichte ik Twente de meeste kans toe, daarna Ajax en vervolgens PSV. Nu is dat precies andersom.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
NEC - Ajax 17-04-2011
M'n gut-feeling was in orde! Maar ik vind het vooral jammer dat PSV vandaag geen punten heeft laten liggen. Die hebben een grote stap richting landstitel gezet, vandaag.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Grote stap? Ze hoeven maar één keer gelijk te spelen en je wipt eroverheen.