Ik denk niet dat Ajax zich kan permitteren om contracten uit te delen aan spelers die sportief weinig toevoegen.
Moderator: mods
Dus Ooijer brengt sportief minder dan een Oleguer of een ehm.. wie hebben we nog meer op die positie?joey schreef:Die sportief weinig toevoegen, schreef ik toch?
LucaS schreef:De Boer is toch lid van het troika? Dit zouden we toch niet meer doen, dit wanbeleid van vd Boog/Coronel?
De Boer heeft bij mijn weten geen tekenbevoegdheid. Hij is gewoon een trainer, en trainers willen kopen. Daar moet je dus niet in meegaan als directie.LucaS schreef:De Boer is toch lid van het troika? Dit zouden we toch niet meer doen, dit wanbeleid van vd Boog/Coronel?
Maar de directie moet onmiddellijk en zonder vragen uitvoeren wat de troika wilJöhnk schreef:De Boer heeft bij mijn weten geen tekenbevoegdheid. Hij is gewoon een trainer, en trainers willen kopen. Daar moet je dus niet in meegaan als directie.LucaS schreef:De Boer is toch lid van het troika? Dit zouden we toch niet meer doen, dit wanbeleid van vd Boog/Coronel?
Er zijn op internet veel beelden te vinden van AJAX-trainingen, te beginnen op ajax.tvjoey schreef:Jij bezoekt de trainingen?
Waarom zou een trainer een speler eruit meppen over wie hij tevreden is?D_skilled schreef:Nee, want André is belangrijk in de kleedkamer.
LucaS schreef:Maar de directie moet onmiddellijk en zonder vragen uitvoeren wat de troika wilJöhnk schreef:De Boer heeft bij mijn weten geen tekenbevoegdheid. Hij is gewoon een trainer, en trainers willen kopen. Daar moet je dus niet in meegaan als directie.LucaS schreef:De Boer is toch lid van het troika? Dit zouden we toch niet meer doen, dit wanbeleid van vd Boog/Coronel?
Je kunt niet van de trainer verwachten dat hij dat rapport respecteert, wanneer hij kan vaststellen dat de AD er stelselmatig z'n reet mee afveegt.joey schreef: De Boer moet, net als zijn voorgangers hadden moeten doen, werken binnen de kaders van het rapport-Coronel.