PSV 2010-2011
Re: PSV 2010-2011
Pootje haken = (na)trappen?
Overdrijven is ook een vak...
Maar het lijkt me wel verstandig als Toivonen zich meer bezig houdt met het spel en zich minder bezig houdt met de tegenstander.
Overdrijven is ook een vak...
Maar het lijkt me wel verstandig als Toivonen zich meer bezig houdt met het spel en zich minder bezig houdt met de tegenstander.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
http://www.youtube.com/watch?v=MfBCptiiCLE
Vanaf 5.50 ofzo. Als je dit doet als je op de grond ligt en de scheids staat er bovenop? Ik denk dat je in 8 van de 10 gevallen een rode prent krijgt.
Vanaf 5.50 ofzo. Als je dit doet als je op de grond ligt en de scheids staat er bovenop? Ik denk dat je in 8 van de 10 gevallen een rode prent krijgt.
Potsierlijke, gefrustreerde non-discussie dit. Ja, het is een overtredinkje. Risico dat Toivonen neemt, maar nu komt hij ermee weg. Nou, scheids en grensrechters weekendje Jupiler League en doorgaan met die hap.
Na 34 duels staat gewoon de beste/minst zwakke bovenaan.
Na 34 duels staat gewoon de beste/minst zwakke bovenaan.
Dat laatste is ongetwijfeld zo, maar dan kan je net zo goed in z'n geheel stoppen met een discussieforum.
Overigens is dit ook in mijn ogen een onzinnige discussie. Het is een overtreding, maar niet meer dan dat. Niet eens geel.
Overigens is dit ook in mijn ogen een onzinnige discussie. Het is een overtreding, maar niet meer dan dat. Niet eens geel.
Tis een rode kaart. Hoe je het went of keert. Het is het trappen van iemand als de bal niet in de buurt is en daar staat rood op.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Die Haglund is een kutje eerste klas. Die gaat al liggen als je naar 'm kijkt. Heumeu.
Met Steef eens.
KJH doet dit ook steeds. Hoorde ik niemand over toen hij nog bij Ajax speelde.
KJH doet dit ook steeds. Hoorde ik niemand over toen hij nog bij Ajax speelde.
Het stinkt aan alle kanten!
Een tegenstander onderuitschoppen voor de voorzet komt? Nee, dat heb ik hem zelden zien doen.
I think I lost my fucking headache
Iemand alvast opzij zetten, bedoel ik. Dat pootje haken is een originele variant van Toivonen.
Kan me er niet druk over maken.

Kan me er niet druk over maken.
Trekken, duwen en zetjes geven doen ze allemaal volgens mij
KJH duwt zijn tegenstander rustig opzij.
Pootje haken of duwen, wat maakt het uit?
Toivonen gaat vooruit, haha.
Pootje haken of duwen, wat maakt het uit?
Toivonen gaat vooruit, haha.
Ik vond het slim van Toivonen. Nog slimmer was het faken van een blessure daarna. Afleiding gezocht en gevonden.
Die Vink zag weer eens niets. Die man fluit altijd in het voordeel van psv.
Die Vink zag weer eens niets. Die man fluit altijd in het voordeel van psv.
Ik geloof ook niks van die blessure. Die speelt zaterdag en anders mag Quansah hem ff flink doormidden zagen.
IK GELOOF!!!!!!
Sinouh naar PSV:
http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article ... nouh.dhtml
Wat een geweldige aankoop! Hij kent de TD, dat is blijkbaar een belangrijke kwaliteit.
http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article ... nouh.dhtml
Wat een geweldige aankoop! Hij kent de TD, dat is blijkbaar een belangrijke kwaliteit.

Ach... Sinouh of Verhoeven... zeg het maar.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Allebei niet? 

PSV nu op 2-0 tegen Benfica.
2-1 staat het hier.
Nog een helftje stormen jongens.
Nog een helftje stormen jongens.

Ach, ze hebben het in ieder geval verder geschopt dan Ajax.
Ach, als PSV de vorige ronde spartak had gehad en Ajax Glasgow, was het andersom geweest. Dat extra rondje zegt me niet zoveel eerlijk gezegd. Zelfs Feyenoord had gewonnen van Glasgow
Waarom speelt PSV trouwens in de theedoek? Dit is toch in Eindhoven?
Wat is die Marcelo een domkop zeg.
PSV wacht nog op miljoenen
AMSTERDAM - Het gaat nog jaren duren voor PSV iets ziet van de miljoenen die Real Betis nog altijd verschuldigd is voor de overname van de Braziliaanse spits Robert in 2007. Dat zegt directielid Peter Fossen van de Eindhovenaren. „Betis is in ’concurso’, zeg maar surseance van betaling. Dat betekent dat wij moesten aansluiten in de rij van schuldeisers. Er zal uiteindelijk wel een betalingsregeling uitkomen, maar dat gaat jaren duren”, verwacht Fossen.
De inmiddels 30-jarige Robert verhuisde vier jaar terug voor 3,5 miljoen euro naar Real Betis, dat echter nooit met het geld over de brug kwam. Na langdurig juridisch gesteggel bepaalde het internationaal sporttribunaal CAS eind vorig jaar dat de Spanjaarden aan PSV zo’n 1,8 miljoen euro moeten betalen; de helft van de transfersom plus 5 procent rente vanaf augustus 2007.
Blij met de punten ...
LucaS schreef:Ach, als PSV de vorige ronde spartak had gehad en Ajax Glasgow, was het andersom geweest. Dat extra rondje zegt me niet zoveel eerlijk gezegd. Zelfs Feyenoord had gewonnen van Glasgow
Sterke ploeg, dat Spartak. Maakte diepe indruk tegen Porto.