De Graafschap - Twente 1-4
NEC - Ajax 2-1
over en uit ..

Moderator: mods
Hoezo?999 schreef:Heracles - PSV 0-3
NEC - Ajax 2-1
over en uit ..
Ik vind Thijs zijn scenario leuker.999 schreef:Heracles - PSV 0-3
NEC - Ajax 2-1
over en uit ..
Toch heb ik op dit punt geen enkel vertrouwen in Feyenoord. Die gaan ons echt niet helpen als het erop aankomt.Duke schreef:Nee, ik denk dat ze
a. de 10-0 niet zijn vergeten en
b. hopelijk zelf nog kans hebben op de play offs.
Ze doen in ieder geval nog net of ze ergens voor spelen.Ook Feyenoord-goalie Mulder ziet kans op play-offs
Feyenoord voorkwam dat de laatste vier wedstrijden van de Rotterdammers om des keizers baard zijn. Met een knappe 0-4 uitzege bij FC Utrecht houdt de ploeg, tot blijdschap van doelman Erwin Mulder, uitzicht op de play-offs.
'Als we hadden verloren of gelijk hadden gespeeld, was het seizoen voor ons ten einde geweest', beseft Mulder. 'Dan was het niet meer reëel geweest dat we het gat tot de nummer acht nog hadden gedicht. Omdat we gewonnen hebben houden we kans op de play-offs, al blijven we afhankelijk van andere ploegen die punten moeten laten liggen', aldus de sluitpost op de clubwebsite.
Trainer Mario Been sprak al eerder uit de play-offs nog niet uit zijn hoofd gezet te hebben. Volgens Mulder nam de onverwachte zege nog een positief aspect met zich mee. 'Ook voor de supporters is het goed dat de komende wedstrijden nog ergens om gaan. We hopen dat we zondag tegen Willem II weer een stap kunnen zetten richting de eerste acht.'
Feyenoord is momenteel elfde in de Eredivisie. De achterstand op NEC, Heracles Almelo en Utrecht bedraagt respectievelijk twee, drie en vier punten.
bron: vi.nl
Dat zie ik ook wel gebeuren, en dan hebben met het oog op volgend jaar een groot probleem in Eindhoven.Rishi schreef:Ik zie PSV instorten. Die ploeg stelt geen ruk voor.
Ik ook. Meeste kwaliteit, meeste personality. Meeste diehards ook.Jöhnk schreef:Ik ga ervan uit dat het surplus aan kwaliteit van Twente uiteindelijk toch de doorslag geeft.
Ajax buigt zelden een achterstand om. Twente doet bijna niets anders. Bovendien haakt Ajax dit seizoen steeds af op het moment dat we net weer aanklampen.Rishi schreef:Waarom is Ajax labiel en Twente niet?
LucaS schreef:Natuurlijk is Ajax in staat Twente te verslaan. Het zal, als het zo ver komt natuurlijk, een heel bijzondere wedstrijd zijn met een heel bijzondere spanning. Een rechtstreeks duel om het kampioenschap op de laatste speelronde zal de nodige druk en zenuwen met zich meebrengen, het zal afwachten zijn wie daar het best mee omgaat. In Enschede speelde Ajax Twente overigens bijna een uur lang van het veld.
Thijs schreef:Aan het tijdstip van posten te zien weet ik het zeker T82...Het wordt 2-2!
Dan zijn we al kampioen!Toppie schreef: Nec-Ajax Kenneth Vermeer gaat ons alle wedstrijden er door heen slepen en de laatste wedstijd wordt de beslissende.