PSV 2010-2011
Re: PSV 2010-2011
De Heerenveen-spelers zouden Assaidi helemaal de huid vol moeten schelden. Tsjonge jonge, wat heeft PSV daar gemazzeld.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Tuurlijk wel.Rembrandt III schreef:Afgelopen, puntverlies voor PSV.
Voor ons maakte het toch niet uit of PSV zou gelijkspelen of verliezen?
WTF?Peter schreef:Brands heeft gezegd dat ze gaan verlengen. Wordt maandag besproken.generaal schreef:Gefeliciteerd jongens. Hopelijk ligt de ontslagbrief van Rutten maandag op z'n deurmat.
Mwa, PSV moest zo en zo nog een keer punten verspelen vanwege het doelsaldo. Maar dit is bonus hoor, van de drie uitwedstrijden laat PSV zeker nog twee keer punten liggenPeter schreef:Tuurlijk wel.Rembrandt III schreef:Afgelopen, puntverlies voor PSV.
I think I lost my fucking headache
Dat de titel nog tot de mogelijkheden behoort is met dit materiaal een wereldprestatie. Dit is het slechtste PSV sinds ik het voetbal volg.
Jup, helemaal mee eens. De laatste keer dat jullie kampioen werden, bood PSV heel wat meer tegenstand als nummer twee, en nog met behoorlijk voetbal ook. Rutten is een bange haas. Kalezic had het niet slechter gedaan. Cocu zou het veel beter doen.Jöhnk schreef:Dat de titel nog tot de mogelijkheden behoort is met dit materiaal een wereldprestatie. Dit is het slechtste PSV sinds ik het voetbal volg.
Heerenveen is bestolen. En Twente en Ajax dus ook
Die eerste zin ging ook over PSV, dus we zijn het niet helemaal eens.generaal schreef:Jup, helemaal mee eens. De laatste keer dat jullie kampioen werden, bood PSV heel wat meer tegenstand als nummer twee, en nog met behoorlijk voetbal ook. Rutten is een bange haas. Kalezic had het niet slechter gedaan. Cocu zou het veel beter doen.Jöhnk schreef:Dat de titel nog tot de mogelijkheden behoort is met dit materiaal een wereldprestatie. Dit is het slechtste PSV sinds ik het voetbal volg.
Ajax heeft trouwens ook een armoedig elftal. Een uitgeklede selectie. Normaal gesproken trekt Twente dit over de streep.
Klopt, ik doelde uiteraard op je laatste zin. Toch heb ik het idee dat hier niet het optimale rendement uit wordt gehaald.Jöhnk schreef:Die eerste zin ging ook over PSV, dus we zijn het niet helemaal eens.generaal schreef:Jup, helemaal mee eens. De laatste keer dat jullie kampioen werden, bood PSV heel wat meer tegenstand als nummer twee, en nog met behoorlijk voetbal ook. Rutten is een bange haas. Kalezic had het niet slechter gedaan. Cocu zou het veel beter doen.Jöhnk schreef:Dat de titel nog tot de mogelijkheden behoort is met dit materiaal een wereldprestatie. Dit is het slechtste PSV sinds ik het voetbal volg.
Ajax heeft trouwens ook een armoedig elftal. Een uitgeklede selectie. Normaal gesproken trekt Twente dit over de streep.
Ajax heeft de beste verdediging van de Eredivisie, en de beste doelman.
Ik stel voor dat Toivonen alsnog op basis van televisiebeelden wordt geschorst vanwege het trappen van een tegenstander zonder dat de bal in de buurt is.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
PSV 2010-2011
Jawel, want ik wil het liefst 4 punten op ze voor staan voor de laatste wedstrijd tegen Twente. Als we dan geen kampioen worden dan zorgen we er in ieder geval voor dat PSV nog even verder in de financiële problemen komt door het mislopen van de (voorronde) CL.Rembrandt III schreef:Afgelopen, puntverlies voor PSV.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Mijn idee.Dit is gewoon een rode kaart ..LucaS schreef:Ik stel voor dat Toivonen alsnog op basis van televisiebeelden wordt geschorst vanwege het trappen van een tegenstander zonder dat de bal in de buurt is.
Blij met de punten ...
Dit is wel heel lekker thuis komen.
Het giert Rutten wéér uit de klauw.

Het giert Rutten wéér uit de klauw.
Rutten: "Het was duidelijk dat wij het aandeel in het spel hadden, niet vanuit de souplesse". Hmm, wat zal ie hiermee bedoelen.
'Leider' Toivonen weer over de schreef?Rishi schreef:3 wedstrijden schorsen!
Het gaat niet best met je club. Sterker nog, het is crisistijd. En we weten vanuit het verleden dat Rutten zoiets niet kan managen.D_skilled schreef:Rutten: "Het was duidelijk dat wij het aandeel in het spel hadden, niet vanuit de souplesse". Hmm, wat zal ie hiermee bedoelen.
Je klopt de zaak op. Pas als PSV geen zicht meer op de titel en tweede plaats heeft is het crisis. Dan zijn de rapen gaar.
3 * op rij niet gewonnen. Thuis niet voorbij Heerenveen, zo ongeveer de slechtste ploeg na de winterstop. Nee, het gaat lekker met psv. Natuurlijk zijn ze daar nu in paniek.D_skilled schreef:Je klopt de zaak op. Pas als PSV geen zicht meer op de titel en tweede plaats heeft is het crisis. Dan zijn de rapen gaar.
Zal een leuk sfeertje worden, a.s. donderdag tegen Benfica.
Uit bij Twente en Benfica kun je verliezen. PSV heeft het vandaag uit handen gegeven. De concurrenten zijn ook verre van constant, dus het kan alle kanten op. En we weten dat zodra Ajax een klein beetje hoop op de titel heeft ze het verprutsen.
Ik zie FC Twente nog steeds als voornaamste titelkandidaat.
Ik zie FC Twente nog steeds als voornaamste titelkandidaat.
wimpey schreef:'Leider' Toivonen weer over de schreef?Rishi schreef:3 wedstrijden schorsen!
Voordat ie de goal maakt schop ie eerst een speler omver waar door ie vrij kan doorlopen en de voorzet binnen kan tikken.Vervolgens blesseerd ie zichzelf daarbij ( of ziet ie de bui weer hangen ) en verdwijnt naar de kleedkamer ..
Blij met de punten ...
Net de samenvatting gezien. Zo veel was daar niet aan de hand. Een gewone overtreding, hij had teruggefloten moeten worden.Rishi schreef:Hoop dat hij wat gebroken heeft. Teringhond!
Defensie psv zag er weer prima uit trouwens.

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Toivonen moeten ze voorlopig schorsen... Daarnaast Bouma rood..
Gaan de komende wedstrijden uit punten verspelen.

Gaan de komende wedstrijden uit punten verspelen.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg..