De toekomst: post-Cruijff
Moderator: mods
Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.
En dan stoppen Jc en zijn strijdmakkers met alles en iedereen bij AJAX te kijk te zetten ?.
Blij met de punten ...
Ajax.nl
Commissie ledenraad in Barcelona
07 april 2011
De ledenraadscommissie die het ontstane spanningsveld na de gebeurtenissen rondom de klankbordgroep technische zaken en de clubleiding onderzoekt heeft donderdag een gesprek met Johan Cruijff in Barcelona gehad.
Afgelopen zondag benoemde de ledenraad van Ajax een commissie die het ontstane spanningsveld na de gebeurtenissen rondom de klankbordgroep technische zaken en de clubleiding zou gaan onderzoeken.
Hiertoe zou deze commissie, die bestaat uit de ereleden Hennie Henrichs en Arie van Os, ledenraadslid Cees van Oevelen en de voorzitter van de ledenraad, Rob Been jr., informerende gesprekken gaan voeren met de betrokkenen en andere belanghebbenden die Ajax een warm hart toedragen.
Donderdag heeft de commissie met Johan Cruijff in Barcelona gesproken. Bij het gesprek was ook erevoorzitter Michael van Praag aanwezig. Erelid Cruijff laat weten dat de bespreking in een zeer prettige sfeer plaatvond. Rob Been jr. deelt namens de commissie mee dat ze in de openhartige en coöperatieve houding van Cruijff aanknopingspunten zien om uit de gerezen impasse te geraken.
Allen hebben afgesproken geen nadere informatie te verstrekken over de inhoud van deze eerste bespreking.
Die informatie hebben ze dus al verstrekt.
Dit is dus de eerste commissie, aangevuld met iemand van de tweede commissie?

Dit is dus de eerste commissie, aangevuld met iemand van de tweede commissie?

Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Het valt mij op dat de Telegraaf er nu ineens niet als de kippen bij is om te publiceren.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Kunnen ze waarschijnlijk niet gebruiken. Niet sensationeel genoeg?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Het valt mij op dat de Telegraaf er nu ineens niet als de kippen bij is om te publiceren.

Aan de andere kant is het opvallend dat het AD al enkele dagen parten van een interview met JC bij VI aan het publiceren is. 1-2-tje tussen AD en VI?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ze zijn gewoon wat laat, want het staat er nu natuurlijk wel.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Lezen ze hier mee, soms? Toeval bestaat niet! 

“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Hm, be careful. AT appears to be part of the war, too. The enemy is listening... And reading...Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Lezen ze hier mee, soms? Toeval bestaat niet!

Cruijff heeft zijn ravenzwarte kant blijkbaar verborgen weten te houden. 

Laten we hopen dat hij dat dit keer iets langer volhoudt dan normaal
I think I lost my fucking headache
60+ maakt kennelijk mild.joey schreef:Cruijff heeft zijn ravenzwarte kant blijkbaar verborgen weten te houden.
joey schreef:Cruijff heeft zijn ravenzwarte kant blijkbaar verborgen weten te houden.

In het uitdrukkelijke belang van Ajax:
- heeft Coronel de banden van het gesprek al opgeeist. De heren van de commissie werden tijdens het onderhoud via een 'oortje' geinstrueerd door Boef.
- heeft Boog de opdracht gekregen om wat lijken in de kast van Jaap Stam te vinden. De resultaten staan morgen in het AD. Maar aan 'liegen alsof het gedrukt staat' maakt Boog zich niet schuldig.

In Barcelona dit keer? Is dat een knieval van de comissieleden of vertrouwt Johan het gewoon niet meer na die gemene truc van Coronel?
Gesponsord uitje door Ajax en dus door ons uiteindelijk betaaldDubbel schreef:In Barcelona dit keer? Is dat een knieval van de comissieleden of vertrouwt Johan het gewoon niet meer na die gemene truc van Coronel?

Vakkie 129
Zuidema schreef:60+ maakt kennelijk mild.joey schreef:Cruijff heeft zijn ravenzwarte kant blijkbaar verborgen weten te houden.
Bij Coronel werkt het niet zo, haha.
Komen ze daar met hun afluisterapparatuur, zegt Cruijff alleen verstandige dingen.

- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Ga je ook knippen en plakken zaterdag in het Home, joey?

Ik ben nooit een knutselaar geweest. Mijn gedachten zijn bij degenen die wel gaan.
Misschien komen Coronel en co nu bij zinnen. Niet dat ik er veel vertrouwen in heb, maar je weet nooit.

Misschien komen Coronel en co nu bij zinnen. Niet dat ik er veel vertrouwen in heb, maar je weet nooit.
- Ramona
Laten we hopen dat iedereen bij zinnen komt!
Ben het zo spuug zat dat gesmijt over en weer! Doen echt niet voor elkaar onder, zegt een simpele ziel.
Ben het zo spuug zat dat gesmijt over en weer! Doen echt niet voor elkaar onder, zegt een simpele ziel.

Want? Niemand had toch verwacht dat Cruijff tegen deze commissie zou zeggen dat hij er alleen maar genoegen mee neemt als de directie oprot? Natuurlijk kan hij vriendelijk en charmant zijn. Er was zelfs ooit een slang die een modelburger als Eva met mooie praatjes wist in te pakken.joey schreef:Ik ben nooit een knutselaar geweest. Mijn gedachten zijn bij degenen die wel gaan.![]()

Je gelooft toch niet echt dat slangen geen toneel kunnen spelen?
Acterende slangen, ik geloof er niet in.
Nee, ik denk dat je dan fout zit. Van Cruijff kun je van alles zeggen, maar niet dat hij gemaakt is.
Bergkamp zei: wij komen met iets positiefs en dan reageren ze zo. Ik denk dat Coronel en de zijnen zwaar overdreven hebben.
Op nu.nl staat dat MVP zich nu terugtrekt omdat hij zich niet inhoudelijk met de zaak wil bemoeien. Jammer.

Nee, ik denk dat je dan fout zit. Van Cruijff kun je van alles zeggen, maar niet dat hij gemaakt is.
Bergkamp zei: wij komen met iets positiefs en dan reageren ze zo. Ik denk dat Coronel en de zijnen zwaar overdreven hebben.
Op nu.nl staat dat MVP zich nu terugtrekt omdat hij zich niet inhoudelijk met de zaak wil bemoeien. Jammer.
- Ramona
Shit...had vertrouwen in hem...
Hoe nu weer verder?
Hoe nu weer verder?

Ach, misschien mag Van Praag later nog opdraven. Als ze weer ruzie gaan maken.
In de Catalaanse pers wordt ook aandacht besteed aan onze problemen. In een reactie verwijst een supporter naar de transfer van Oleguer, de slechtste speler die Barcelona in de afgelopen twintig jaar heeft gehad.Dan weet je genoeg, schrijft hij.
In de Catalaanse pers wordt ook aandacht besteed aan onze problemen. In een reactie verwijst een supporter naar de transfer van Oleguer, de slechtste speler die Barcelona in de afgelopen twintig jaar heeft gehad.Dan weet je genoeg, schrijft hij.

Op wiens voorspraak is hij gekomen? Op aanbeveling van Rijkaard?
Misschien. In elk geval was Blind bij die transfer betrokken.
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... tten-.html
Wat googlen leert dat Van der Aat en Blind naar Barcelona de onderhandelingen hebben gedaan. Van Basten noemde Oleguer een uitstekende speler.
Laat ik het zo zeggen: niemand bij Ajax hoefde te vertrouwen op informatie van buitenstaanders. Zelfs ik wist dat Oleguer er weinig van kon. Daarvoor hoefde je alleen maar Barcelona af en toe te zien spelen. Je mag van voetbalmensen binnen een club verwachten dat ze de actualiteit volgen.
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... tten-.html
Wat googlen leert dat Van der Aat en Blind naar Barcelona de onderhandelingen hebben gedaan. Van Basten noemde Oleguer een uitstekende speler.

Laat ik het zo zeggen: niemand bij Ajax hoefde te vertrouwen op informatie van buitenstaanders. Zelfs ik wist dat Oleguer er weinig van kon. Daarvoor hoefde je alleen maar Barcelona af en toe te zien spelen. Je mag van voetbalmensen binnen een club verwachten dat ze de actualiteit volgen.
Je kan het niet laten he? Van Basten was die periode volledig verantwoordelijk, Blind voerde uit wat van basten besloot. Het is overigens niet onwaarschijnlijk dat Cruijff getipt heeft of minstens positief geadviseerd. Spelers inschatten is bewezen niet Cruijffs grootste kwaliteit.