Ajax O18 (Voorheen A1/O19)
Moderator: mods
Re: Ajax A1
Boilesen begon goed maar zakte daarna ook weg. Ik heb hem betere wedstrijden zien spelen.
Dijks vond je zeker ook weer goed.... Pffff.
Haha nee, die was heel slecht.
Speelde op 10. Mist daar dynamiek voor. Stijf links ook. Weinig invloed op de wedstrijd. Veel 1 tempo.joey schreef:Laks, dat is the middle name van onze verdedigers. Hoe komt dat toch?
Deed Bouy ook mee? Ik hoor steeds jubelverhalen over hem, maar de keren dat ik hem zag spelen maakte hij niet zoveel indruk op me. Handelingssnelheid vond ik niet geweldig. Kan toeval geweest zijn, maar toch...
Ook totaal geen 10. Stond te diep en was zoals gezegd te statisch. Mats van Huijgevoort had de Sa in z'n zak. Goede speler. Zie ik het eerste van Feyenoord wel halen.
- Daily Blind
joey schreef:Maar zien jullie wat in Bouy?
Speelde vandaag een goede wedstrijd tegen NEC A1. Strooide vooral in de 2de helft met passes zowel met links als rechts. Werd ook de hele wedstrijd door Grim aangemoedigd en gecomplimenteerd nadat hij weer een mooie bal met rechts had gespeeld. Daarnaast heb ik 90 minuten genoten van de prachtige acties van De Sa. Spits Boere viel erg tegen net als Youssef Fennich. Op tien speelde Ricardo Kip een redelijke pot. Hij was iig erg bewegelijk en eisde veel ballen op (zowel in de bal als diep over de spits) Zo ontstond ook de 0-1 na een geweldige diepte pass van Bouy.
Terrel Ondaan was zeer bewegelijk en was op de linkerflank erg dreigend. Alleen stoorde ik mij erg aan hem wanneer hij door een teramgenoot gecorrigeerd werd. Direct de discussie opzoeken in het veld. Terwijl hij zelf constant iedereen aan het afzeiken was.
De centrale verdediging stond redelijk goed met het duo Sporkslede en Denswill. Denswill was door de lucht heer en meester, maar in balbezit was hij wel soms rommelig. Sporkslede gaf goed leiding aan de gehele verdediging. Ligeon speelde een prima wedstrijd (ondanks dat hij bij de 1-4 er niet helemaal goed uit zag) Maar was een prima tandem met de Sa. Dijks op links speelde een redelijke wedstrijd. Hij wisselde in zwakke momenten met hele goede momenten af (bij Balbezit). Voor zijn lengte is hij toch wel redelijk technisch onderbouwd. Een van de enige spelers die erg snel en kort kan wegdraaien. Alleen hij smijt met krachten, waardoor hij aan het einde van de aanval kracht te kort heeft om de actie goed voort te zetten. Hij moet leren simpeler te spelen 1 á 2 acties en dan afspelen en weer mee doen. Niet actie 3,4 en 5 ook zelf nog willen maken. Bij balbezit tegenpartij was hij erg sterk. (Hij stond tegen de beste man van NEC) In de lucht vond ik hem persoonlijk minder sterk, met zijn lengte hoort hij elk duel te winnen.
Keeper Hahn vind ik niet echt wat. Onrustige keeper die voetballend weinig kan.
Invallers waren Rowendy Schoop (A2 speler). Heeft in 45 minuten (kwam erin voor Boere) geen indruk gemaakt, wel een erg grote jongen.
Yener Arica (A2 speler) viel erg goed in. Erg snelle en technische voetballer gaan we denk ik nog wel meer van horen in de A1.
Xandro Schenk speelde op de plek van Sporkslede, die op 6 ging spelen. Viel niet echt op. Had alleen enkele prima crosspasses op de beide vleugelspelers.
Ondaan------Boere------de Sa
-----Bouy----Kip----Fennich----
Dijks-Denswill-Sporkslede-Ligeon
------------Hahn--------------
Bergkamp 90 minuten op de bank gezeten. geen woord gewisseld met coach Grim die 90 minuten naast en voor de dugout heeft gestaan.
Dank voor het verslag!
Gezellige boel daar.
Maar wat vind jij van de (handelings)snelheid van Bouy, ZsoG?
Boere heeft mij niet kunnen bekoren. Een beperkte speler.
In dit team toch veel spelers die bij andere BVO's zijn weggehaald. Boere, Sporkslede, Hahn, Dijks.
waar is eigenlijk dat supertalent van die Rotterdamse amateurclub gebleven? Lizardo of zoiets?

Gezellige boel daar.

Maar wat vind jij van de (handelings)snelheid van Bouy, ZsoG?
Boere heeft mij niet kunnen bekoren. Een beperkte speler.
In dit team toch veel spelers die bij andere BVO's zijn weggehaald. Boere, Sporkslede, Hahn, Dijks.
waar is eigenlijk dat supertalent van die Rotterdamse amateurclub gebleven? Lizardo of zoiets?
Het stinkt aan alle kanten!
Lizardo speelt in de A2.
Zsog, ik hoorde dat de nummer 10 van NEC heel erg goed was?
Wat vind je hem ZSOG? Hij woont in me straat. Was vroeger echt fan van hem toen hij bij mij in Zoetermeer speelde. Mijn vader heeft nog contact gehad met mensen van Ajax. Hij was toen voorzitter.Zlatan Son of God schreef:joey schreef:Maar zien jullie wat in Bouy?
Op tien speelde Ricardo Kip een redelijke pot. Hij was iig erg bewegelijk en eisde veel ballen op (zowel in de bal als diep over de spits) Zo ontstond ook de 0-1 na een geweldige diepte pass van Bouy.
IK GELOOF!!!!!!
- Daily Blind
Prima speler!! Had ik graag bij Ajax gezien. Speelde een beetje zwervend op het middenveld. Vaak vanaf links. Veel diepgang en een zeer sterke individuele acties in huis. Molukse jongen leek het mij.D_skilled schreef:Lizardo speelt in de A2.
Bouy had in het begin een beetje moeite om zijn draai te vinden. Vooral verdedigend, aangezien NEC veel rouleerde op het middenveld. Dit ging een beetje ten koste van zijn eigen spel. Daarna speelde hij heel goed. Prima handelingssnelheid!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Speelde Daan Disveld bij NEC en wat vind je van hem?
Zeker Tatuarima die jongen bij NEC.
Ik word niet warm van de huidige A-jeugdcompetitie.
Navarone Foor, volgens mij.
- Daily Blind
Klopt Steef.. het niveau over het algemeen is niet geweldig te noemen. Maar enkele individuele spelers blijven de moeite waard om te kijken.Feest schreef:Zeker Tatuarima die jongen bij NEC.
- Daily Blind
Heb ik niet gezien.. Als hij linksback speelde (wat zijn positie is) dan zoekt hij nu waarschijnlijk nog steeds het spoor van de Sa.Ramona schreef:Speelde Daan Disveld bij NEC en wat vind je van hem?
- Ramona
Zlatan Son of God schreef:Heb ik niet gezien.. Als hij linksback speelde (wat zijn positie is) dan zoekt hij nu waarschijnlijk nog steeds het spoor van de Sa.Ramona schreef:Speelde Daan Disveld bij NEC en wat vind je van hem?
Rechtsback volgens deze info...
- Daily Blind
Beide backs waren niet echt goed te noemen. Vond de keeper van NEC eerlijk gezegd niet slecht.Ramona schreef:Zlatan Son of God schreef:Heb ik niet gezien.. Als hij linksback speelde (wat zijn positie is) dan zoekt hij nu waarschijnlijk nog steeds het spoor van de Sa.Ramona schreef:Speelde Daan Disveld bij NEC en wat vind je van hem?
Rechtsback volgens deze info...
Volgens mij was de nummer 10: Mojtaba Nouri
Daan Disveld deed niet mee, Ramona.
- Ramona
Ok. Thnx.
Las dat hij een talent schijnt te zijn, dus ik was benieuwd.
Las dat hij een talent schijnt te zijn, dus ik was benieuwd.
Ajax A1 is kampioen geworden na een 4-2 overwinning op PSV.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Was erbij, maar eigenlijk meer geouwehoerd dan naar de wedstrijd gekeken. Hoge opkomst en ook vak 410 was met een paar honderd man.. Leuk om
te zien dat ook jongens als Vertonghen en Eriksen kwamen kijken!
te zien dat ook jongens als Vertonghen en Eriksen kwamen kijken!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Boilesen was er ook. Wat een ventje. Leek wel een broertje van een van de spelers.
De wedstrijd was niet best, misschien door de zenuwen? PSV heeft met 2-1 voorgestaan. PSV was trouwens bijzonder matig. Geen goede lichting, lijkt me. Bij PSV beviel de nummer 8 me wel. Met de spits, zal Locadia geweest zijn, hadden de verdedigers van Ajax wel moeite. Een grote, sterke jongen.
Bouy heeft meer dan de rest. Maar hij is wel erg wisselvallig. Mag wel wat meer aanwezig zijn. Voor de rest is me eigenlijk niemand echt opgevallen.

De wedstrijd was niet best, misschien door de zenuwen? PSV heeft met 2-1 voorgestaan. PSV was trouwens bijzonder matig. Geen goede lichting, lijkt me. Bij PSV beviel de nummer 8 me wel. Met de spits, zal Locadia geweest zijn, hadden de verdedigers van Ajax wel moeite. Een grote, sterke jongen.
Bouy heeft meer dan de rest. Maar hij is wel erg wisselvallig. Mag wel wat meer aanwezig zijn. Voor de rest is me eigenlijk niemand echt opgevallen.
Het stinkt aan alle kanten!
Boere gaat het niet worden. De Sa heeft behoudens de actie waaruit de 1-0 kwam weinig goed gedaan. Geen vooractie en teveel diep willen gaan. Ondaan hield het veld niet breed en speelde flets.
Bouy mist dynamiek, maar heeft wel oog voor de zijkanten en een goede trap. Zal nog een aantal stappen moeten maken. Kip was matig, zoals altijd. De Kamps heeft zich wel wat ontwikkeld, maar is het voor mij ook niet. Wordt hooguit niveau Ado.
Koppers had het een aantal keren lastig tegenover de razendsnelle Elvio. Ook debet aan de 1-2. Denswil is goed, maar heeft zo zijn mindere momentjes in een wedstrijd. Fabian was oke. Ligeon aardig. Scoorde fraai de 3-2 met rechts. Bij Hahn hoop je dat hij geen blunder maakt. Ben er niet gecharmeerd van. Onzeker en onbetrouwbaar. Waterman II.
Bouy mist dynamiek, maar heeft wel oog voor de zijkanten en een goede trap. Zal nog een aantal stappen moeten maken. Kip was matig, zoals altijd. De Kamps heeft zich wel wat ontwikkeld, maar is het voor mij ook niet. Wordt hooguit niveau Ado.
Koppers had het een aantal keren lastig tegenover de razendsnelle Elvio. Ook debet aan de 1-2. Denswil is goed, maar heeft zo zijn mindere momentjes in een wedstrijd. Fabian was oke. Ligeon aardig. Scoorde fraai de 3-2 met rechts. Bij Hahn hoop je dat hij geen blunder maakt. Ben er niet gecharmeerd van. Onzeker en onbetrouwbaar. Waterman II.