Ik kan me nog wel een paar winnende treffers van hem herinneren, maar ik heb geen zin om uit te zoeken hoe vaak dat in die paar jaar gebeurd is.GangstaRiB schreef:Wedstrijden waarom het gaat kan ook een wedstijd zijn tegen, pak-em-beet Sparta/Willem 2 waarbij het lange tijd 0-0 bleef, zag je em ook nooit.
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010
Lol, KJH scoort in 92 Ajax wedstrijden 76 goals.Ook tegen Feyenoord, Psv etc.En natuurlijk zitten er ook wedstrijden bij van tegen De graafschap waar hij zijn goals mee pakt.Wie niet.In Spanja bij Real M. waar het ieder voor zicch is in de soits pakt ie toch in 20 ( gedeelde ) wedstrijden 8 goals mee.
KJH heeft de fout gemaakt om een te gote stap na AJAX te willen maken, maar geef mij maar een spits die goals maakt, zeker in het huidige team waarin voorin weinig scorend vermogen rond loopt.Dan maar wat minder technisch.Het gaat tenslotte om de goals.Maar goed zelfs KJH is financieel niet haalbaar lijkt me.
KJH heeft de fout gemaakt om een te gote stap na AJAX te willen maken, maar geef mij maar een spits die goals maakt, zeker in het huidige team waarin voorin weinig scorend vermogen rond loopt.Dan maar wat minder technisch.Het gaat tenslotte om de goals.Maar goed zelfs KJH is financieel niet haalbaar lijkt me.
Blij met de punten ...
Het gaat om de goals van het team, niet om de goals van Huntelaar.
Goals van Huntelaar zijn goals voor het team. In de jaren dat Huntelaar bij Ajax speelde scoorde Ajax er meer dan de twee gemiddeld die dit seizoen gemaakt worden
I think I lost my fucking headache
Die goals tellen dan niet ?.Die goals daar heeft AJAX niks aan ?.Die goals leveren minder punten op ?.We moeten eens een beetje stoppen met vanalles en nog wat er bij te halen ..Jöhnk schreef:Het gaat om de goals van het team, niet om de goals van Huntelaar.
Blij met de punten ...
Het lijkt me heel erg duidelijk wat ik bedoel. De vraag is of je meer scoort/creeert als ploeg met Huntelaar in de spits of met een ander type spits. Mijn voorkeur gaat uit naar een ander type, maar dan moet die wel van enig niveau zijn.
Daar heb je bij deze voorhoede niks aan, of bedoel je met nivo eentje die goed kan ballen, het team beter laat spelen, en er ook nog eens een stuk op 25 per seizoen in schiet ..Jöhnk schreef:Het lijkt me heel erg duidelijk wat ik bedoel. De vraag is of je meer scoort/creeert als ploeg met Huntelaar in de spits of met een ander type spits. Mijn voorkeur gaat uit naar een ander type, maar dan moet die wel van enig niveau zijn.
En als ie een van de drie niet heeft heeft ie natuurlijk het nivo niet

Met KJH werd er volop gescoord en gecreerd .. Andres gezegd, KJH voldeed prima bij AJAX.
Blij met de punten ...
De Bruyne tegenover Skysports:
"I have not spoken with Chelsea for over a month, and the same with City too, but I did speak with them - but I also spoke with the likes of Juventus and Ajax.
An sich positief. Moet een uitzonderlijke speler zijn.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Verdediger Daniels http://www.ajaxct.com/players.htm?player=785
Middenvelder Serero (liep volgens mij al eerder stage) http://www.ajaxct.com/players.htm?player=814
Middenvelder Serero (liep volgens mij al eerder stage) http://www.ajaxct.com/players.htm?player=814
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Als KJH niet gewenst is, dan weet ik het ook niet meer.
trapt er bij ajax gegarandeerd 25 in!
Meer talent dan dat KJH heeft kan men bij Ajax toch niet vasthouden.
Toen Zlatan eindelijk begon te tonen waar hij toe in staat was, was ie weg!
KJH is niet haalbaar maar (voor mij) meer dan welkom!!!
trapt er bij ajax gegarandeerd 25 in!
Meer talent dan dat KJH heeft kan men bij Ajax toch niet vasthouden.
Toen Zlatan eindelijk begon te tonen waar hij toe in staat was, was ie weg!
KJH is niet haalbaar maar (voor mij) meer dan welkom!!!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ajax hoopt op Luuk de Jong.
Dat is dan weer perfect gedaan van Twente.
We gaan dan een vermogen betalen voor een speler die een tijd geleden bijna gratis op te pikken was en bovendien de broer is van een speler van ons.
Dat is dan weer perfect gedaan van Twente.
We gaan dan een vermogen betalen voor een speler die een tijd geleden bijna gratis op te pikken was en bovendien de broer is van een speler van ons.

Maar dan nog zou het een geweldige aankoop zijn. 

Dat hangt van de transfersom af. Luuk de Jong moet alles nog bewijzen.
Ajax wil dus weer de hoofdprijs betalen voor de hype van de dag. Het bekende liedje.
Ajax wil dus weer de hoofdprijs betalen voor de hype van de dag. Het bekende liedje.
Waar staat dat?Ajax wil dus weer de hoofdprijs betalen voor de hype van de dag.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Als Ajax werk wil maken van Luuk de Jong, dan zal men fors over de brug moeten komen. In die zin zul je de hoofdprijs moeten betalen.
Inderdaad. Anders hoeven ze er niet eens over na te denken.
Je weet dat deze info van de zaakwaarnemer van De Jong komt?
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik las ook dat hij een gelimiteerde transfersom heeft. Weet niet hoe hoog die is maar alles onder de 10 is mooi.
En Luuk de Jong is natuurlijk niet de hype van de dag.
En Luuk de Jong is natuurlijk niet de hype van de dag.
IK GELOOF!!!!!!
Iets beter lezen, Rishi. 

Salvador Dali
Salvador Dali
Ik vind het in ieder geval wel een leuke spits.
Maar inderdaad, het is natuurlijk scoutwerk van niets.
Maar inderdaad, het is natuurlijk scoutwerk van niets.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Luuk is geen hype. Ik pleitte 2 jaar geleden al voor zijn komst, hij stak er bij De G. met kop en schouders bovenuit. Gemiste kans numero zoveel. Niet proberen te halen nu, natuurlijk. Die Munsterman ziet Ajax komen.joey schreef: Ajax wil dus weer de hoofdprijs betalen voor de hype van de dag.

wimpey schreef:Luuk is geen hype. Ik pleitte 2 jaar geleden al voor zijn komst, hij stak er bij De G. met kop en schouders bovenuit. Gemiste kans numero zoveel. Niet proberen te halen nu, natuurlijk. Die Munsterman ziet Ajax komen.joey schreef: Ajax wil dus weer de hoofdprijs betalen voor de hype van de dag.
Met hype bedoel ik dat hij op dit moment erg opvalt, waardoor Ajax een veel hogere prijs moet betalen dan nodig was geweest als ze bij Ajax voetbalverstand hadden gehad.
Kan moeilijk inschatten hoever zijn talent reikt.