De Dominee schreef:Vermeer keept.
Ja, terwijl hij geen wedstrijdritme heeft.
De Boer heeft zich dus rot zitten ergeren aan het gestuntel van Pizza.
Moderator: mods
De Dominee schreef:Vermeer keept.
Je hoort toch wat het orakel zegt ..LucaS schreef:Of hij vindt Vermeer gewoon een betere keeper, dat kan ook natuurlijk
Wie niet.joey schreef:De Dominee schreef:Vermeer keept.
Ja, terwijl hij geen wedstrijdritme heeft.
De Boer heeft zich dus rot zitten ergeren aan het gestuntel van Pizza.
Luuk, je snapt het niet. Die dingen moet je altijd negatief uitleggen. Verhoeven was een compleet drama en heef werkelijk waar niets goed gedaan.LucaS schreef:Of hij vindt Vermeer gewoon een betere keeper, dat kan ook natuurlijk
Raymon schreef:Verhoeven was een compleet drama en heef werkelijk waar niets goed gedaan.
Oh, ik dacht dat ze het over Vlemmix hadden.LucaS schreef:Derksen heeft veel fans
LucaS schreef:Kutpubliek
En dat gefluit steeds. Ik mot El Ham ook niet, maar dit doe je niet bij je eigen spelers. Waardeloos.Peter schreef:Bah wat een schijtpubliek hebben wij. Juichen als El Hamdaoui wordt getorpedeerd. Zielig.
Als je in je vrije weekend een Marokkaan op straat klappen of schoppen ziet incasseren, juich jij neem ik aan toch ook? Of je deelt er zelf ook nog een paar uit...Peter schreef:Bah wat een schijtpubliek hebben wij. Juichen als El Hamdaoui wordt getorpedeerd. Zielig.
Zum kotsen.LucaS schreef:Zit een aantal zelfs te juichen als EH een rotschop krijgt
Je hebt een juiste nicCruijff schreef:Als je in je vrije weekend een Marokkaan op straat klappen of schoppen ziet incasseren, juich jij neem ik aan toch ook? Of je deelt er zelf ook nog een paar uit...Peter schreef:Bah wat een schijtpubliek hebben wij. Juichen als El Hamdaoui wordt getorpedeerd. Zielig.
...Overigens heeft El Ham al een bal gekopt en hij heeft twee maal gesprongen bij een duel. Een nieuw unicum! Goed bezig Mounir
Op welke manier beschermen? Met extreem zalvende woorden waar niemand een hol van gelooft? Of beschermen in de zin van niet opstellen...?joey schreef:Was te verwachten. De Boer had die jongen moeten beschermen.