MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » za mar 19, 2011 11:51 am

Zeux schreef:Toen Omar Minaya Perez dat dure driejarige contract gaf, was de fanbase al grotendeels tegen. Het was een disaster waiting to happen.
Maar waarom dan? Hij kwam van twee goede jaren af met 29 en 34 starts en was pas 26 jaar oud. Is het de hoogte van het jaarlijkse contract? Is missien wat hoog maar niet overdreven IMO. De lengte kan het ook niet zijn 3 jaar is een prima contract. Ik kan je met die "disaster waiting to happen" niet volgen hier.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » za mar 19, 2011 6:22 pm

Mentaal instabiel. Veel wijdballen. Heel wisselvallig. Ene moment super, andere moment een draak.

In 2008 4.22 ERA, een WHIP van 1.4, 105 BB op 194 innings.

En het bleek ook. 2009 en 2010 waren dramatisch.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » ma mar 21, 2011 8:18 am

Phillies pick up Castillo on a Minor League contract

:headbang.gif:

(zijn ultiem wraak zou natuurlijk scoren in CitiField zijn. :) )
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mar 21, 2011 3:12 pm

Het blijft feest voor je.

Mets release Oliver Perez
YNWA

zeux

Bericht door zeux » di mar 22, 2011 9:12 am

Yesss, sweet news. Al is het alleen al omdat de negativiteit rondom hem nu weg is. En er komt weer een roster-spot open! (Ollie weigerde vorig jaar naar de Minors te gaan, waardoor de Mets in essentie met een man minder op het roster functioneerden) Het is wel zonde van die $12 miljoen... :confused.gif:

Heb je verder dit al gezien?
Nederland wil Amerikaans tophonkbal in 2014

HOOFDDORP – Als alles goed gaat, zal er in 2014 Amerikaans tophonkbal te zien zijn in Hoofddorp. De gemeentes Haarlemmermeer en Amsterdam dienen daartoe dit jaar een voorstel in bij de Major League Baseball (MLB).

Tijdens een persconferentie in het gemeentehuis van Haarlemmermeer mocht een “trotse en blije” technisch directeur Robert Eenhoorn van de Nederlandse Honkbalbond KNBSB maandag het goede nieuws als eerste melden.

Een Nederlandse delegatie zal in juli in het Amerikaanse Arizona persoonlijk een bid overhandigen aan de MLB.
De bedoeling is dat er een serie van drie officiële competitiewedstrijden zal worden gespeeld in het nog te bouwen stadion van de Pioniers uit Hoofddorp.
Poleposition
Dat nieuwe bouwwerk is een belangrijke reden waarom dit bid volgens Eenhoorn “een uitstekende kans van slagen” heeft. De MLB wil al jaren honkbalwedstrijden organiseren in Europa, maar kon nooit geschikte faciliteiten vinden.
Volgens MLB-directeur voor Europa Clive Russell staat Nederland nu “op poleposition” om als eerste Europese land een officiële wedstrijd op het allerhoogste Amerikaanse niveau te organiseren.
Het nieuwe stadion wordt zo gebouwd, dat er in 2014 tijdelijk ruimte is voor minimaal 30.000 toeschouwers. Russell heeft geen enkele twijfel dat alle wedstrijden uitverkocht zullen zijn.
“Dat zal binnen uren of misschien wel minuten gebeuren.” Dit zal een groot deel van de kosten moeten dekken.
Uitverkocht
Dat optimisme komt ook voort uit het goede voorbeeld dat de andere drie grote Amerikaanse sportbonden al gegeven hebben.
Zo speelt de NFL al seizoenenlang jaarlijks eenmalig het Londense Wembley vol voor een competitiewedstrijd en waren recent ook twee NBA-wedstrijden in de Engelse hoofdstad uitverkocht.
Volgens Ronald Buijs, namens het externe bedrijf AYBBP verantwoordelijk voor het bid, kan dat ook in Nederland. “Er zullen fans uit heel Europa of dit evenement afkomen. Samen met de MLB zullen we hier een succes van maken.”
Yankees
De wedstrijden zullen óf begin april óf in juli gespeeld worden. Welke twee clubs naar Hoofddorp zullen afreizen, is nog niet bekend. “Dat ligt eraan welke clubeigenaar ’t het liefste wil,” zei Russell.
De kans dat grootmacht New York Yankees zal komen, lijkt klein. Eenhoorn: “Ik heb laatst een half uurtje met (Yankees-ster) Derek Jeter gesproken in Amerika en hem gevraagd een goed woordje voor ons te doen. Maar dat wordt lastig.”
© NUsport/Daan de Ridder

zeux

Bericht door zeux » di mar 22, 2011 8:38 pm

Hey IH, ik kom op woensdagnacht 1.30 uit voor de BPG draft. Klopt dat? Voor die andere was ik te laat waardoor ik de eerste tien rondes miste... :headbang.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo mar 23, 2011 7:36 am

De eerste tien rondes van een draft gemist? Dan kun je zeker alleen nog maar bat boys en score keepers kiezen. Had je niet beter de laatste tien rondes kunnen missen? :smartass.gif:

Verder; groot honkbal stadion in Hoofddorp? Hoor er voor het eerst van maar dat is een sterke ontwikkeling! Ik kwam ivm een vrouw nog weleens bij Pioniers dus ik gun het ze zeker.

zeux

Bericht door zeux » wo mar 23, 2011 9:16 am

Dubbel schreef:De eerste tien rondes van een draft gemist? Dan kun je zeker alleen nog maar bat boys en score keepers kiezen. Had je niet beter de laatste tien rondes kunnen missen? :smartass.gif:
Ja, dat was k. En ik viel er zo gehaast in - en was meteen twee keer kort achter elkaar aan de beurt -, dat ik even niet had gezien dat ik nog zonder catcher zat. En dan kom je wel bij de leftovers op die positie terecht. Het is niet anders.

Aan de andere kant merk ik ook dat er zoveel kwaliteit zit in pak 'm beet de eerste zeventig picks, dat je ook nooit écht slecht uit bent bij een automatische draft. Maar zelf de balans in het team in de gaten houden is wel idealer natuurlijk.

Nog ruim een week en dan gaat het weer fijn los.

De vereniging van mijn zoons speelt dit jaar in de hoofdklasse. Ik ben benieuwd...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr mar 25, 2011 7:42 am

Ja had ik gezien, een echt ballpark in Nederland moet niet gekker worden. Ben twee jaar geleden, op uitnodiging, een paar keer bij Neptunus geweest, was t.o.v Ado al een hele verbetering.

Verder heb ik Johan erbij genomen in BPG, leek mij een goede investering voor de tweede helft van het seizoen. Vandaag over een week gaan we beginnen! :blub.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr mar 25, 2011 1:48 pm

Report: Mets lost $50 million in 2010

Net mijn kaartjes binnen ga er maar vanuit dat ze dan nog een team hebben. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » zo mar 27, 2011 10:41 am

InnerHarbour schreef:Report: Mets lost $50 million in 2010

Net mijn kaartjes binnen ga er maar vanuit dat ze dan nog een team hebben. :ajaxsmiley.gif:
Wanneer ga jij ook alweer? Ook meestal begin mei toch?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo mar 27, 2011 4:18 pm

Vrijdag 27 mei zit ik bij de Met tegen de Phillies
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo mar 27, 2011 5:31 pm

Geef dat joch van je eens op zijn flikker, zomaar mijn prachtige trade voorstel (Carlos Lee voor Price) afwijzen, is die nou helemaal..... :ajaxsmiley.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » zo mar 27, 2011 11:35 pm

Hihi, dat joch is gewoon slim van zichzelf. :)

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mar 28, 2011 2:21 pm

Van der Hurk zit bij de cuts van vandaag, hij is put of options, wie pakt hem op of gaat hij naar Norfolk
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di mar 29, 2011 8:56 am

Angels met een come back win tegen de Dodgers. :smile-ajax.gif:

Uit tegen een NL team dus Ervin Santana (p) twee keer aan slag. Ik blijf het verspilde ABs vinden...

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo mar 30, 2011 6:23 am

Angels bezemen de Dodgers in de Freeway Series. Met zowaar een goede start van Kazmir. Zou hij dan toch...? :blub.gif:

En daarmee zit het voorseizoen erop voor ons. Donderdag de opener vs KC.

zeux

Bericht door zeux » wo mar 30, 2011 10:58 pm

Morgen begint het!

Mets bij alle experts vijfde in de NL East (ok, sommigen zetten ze op 4). :) Kan dus alleen maar beter gaan!

En Castillo released door de Phillies. :headbang.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr apr 01, 2011 7:46 am

Fantasy BPG:

Lekker opgelet Zeux, we zijn gisteren al begonnen. Je hebt Colby Rasmus op de bank laten zitten terwijl je een open spot in je line up had. Nou ja Rasmus had maar een .667 AVG en 2.133 OPS, kan je makkelijk missen. Boewhahahahahaha.

Fantasy E vs W,

Minder daar begin ik met 2 pitchers op de DL, even kijken hoe zich dat ontwikkeld.

Vanavond kunnen de O's gelijk aan de bak, uit tegen Tampa.
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr apr 01, 2011 8:07 am

Ha ha ha, zeker dezelfde Zeux die in ronde 11 van een draft komt aankakken? :aai.gif:

Angels wonnen vanmiddag bij KC, Starter (Weaver) was top, aan slag prima met 8 lui met een hit en de pen was 'bibberig op z'n best'. Dit KC lijkt me geen hoogvlieger maar dat is misschien geen nieuws.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr apr 01, 2011 9:03 am

:smallgrin.gif:

Nee KC is al jaren niks, vorig jaar 67-95 en hebben hun ace Zack Greinke getraded (salary dump). Daarvoor hebben ze een minkukel gehaald als Bruce Chen die ik nog bij de Orioles een jaar of 4 geleden heb gezien, brrrrrrrr elke pitch was een potentiële homerun. Hij start tegen jullie zondag, als jullie dat niet winnen..........
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 02, 2011 7:59 am

Altijd leuk de opening night on the road winnen, zeker tegen een pitcher als Price. Guthrie was uitstekend voor de Orioles (8 I, 3 H, 1 W) en de homegrown, Markakis en Roberts deden de rest. Vraag is hoe lang voor de eerste HR in een officiële wedstrijd van Vlad? :ajaxsmiley.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » za apr 02, 2011 10:14 am

InnerHarbour schreef:Fantasy BPG:

Lekker opgelet Zeux, we zijn gisteren al begonnen. Je hebt Colby Rasmus op de bank laten zitten terwijl je een open spot in je line up had. Nou ja Rasmus had maar een .667 AVG en 2.133 OPS, kan je makkelijk missen. Boewhahahahahaha.
:blackcat.gif:

Ik was inderdaad evn met andere dingen bezig. :neutral.gif:

Ga nu naar mijn teampjes snellen.

zeux

Bericht door zeux » za apr 02, 2011 11:14 am

Overigens was Pelfrey gisteren ruk begreep ik (niks gezien). (grand slam van Buck die :blackcat.gif: ook niet in mijn lineup stond...)

En hij moet nu juist het anker van de pitch-ploeg zijn tot Johan terug is (ergens begin juli...)

Bemoedigende start. :ajaxsmiley.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 02, 2011 12:47 pm

Nog 161 wedstrijden te gaan. :ajaxsmiley.gif:

Matusz ligt er 3-6 weken uit met rugproblemen. We hebben ons grootste pitchingtalent maar opgeroepen voor zondag Zack Britton, heeft een geweldige "spring" achter de rug, ik heb hem gelijk maar aan BPG toegevoegd. :hypocrite.gif:
YNWA

Plaats reactie