Wat een ego´s daar bij AfCA. Denk dat ze het wel wilden maar Cruijff wilde het niet. En gelijk heeft hij.
Moderator: mods
En ik zet er nog wel bij dat het me er niet om gaat dat Cruijff niet met supporters om de tafel wil. Gelijk heeft ie.joey schreef:Zielige supporters.![]()
Wat een ego´s daar bij AfCA. Denk dat ze het wel wilden maar Cruijff wilde het niet. En gelijk heeft hij.
Dat kun je op grond van dit verhaal wel stellen - die Koopmans zoekt toenadering tot de supporters. Dezelfde Koopman die de rechterhand van Cruijff is. Dat ie Cruijff niet zo gek krijgt om met die supporters om de tafel gaat zitten vind ik niet meer dan logisch.joey schreef:Dat kun je op grond van dit verhaal niet stellen. Het is erkend moeilijk om Cruijff ergens voor te laten opdraven.
Even doorbijten? Waar haal jij het vertrouwen vandaan dat het dan nu allemaal goed gaat komen? Ik laat me graag overtuigen.Arthur schreef:Vind ik ook. Die zeven jaar zonder grote prijs is oneindig veel verdrietiger dan de zure appel waar we nu even doorheen moeten bijten.wimpey schreef:Onzin. 7 jaar geen kampioen, jaren geen CL, Ajax als mainstream club etc etc etc.Neefkens schreef:Ik huil om mijn cluppie, wat een gigantische teringbende heeft IEDEREEN er van gemaakt.
wimpey schreef:Wat een theater. Het gaat bij RvC en directie écht alleen maar om hun ego's en het beperken van imageschade. Coronel met dat jankverhaal van 'm over farizeers. Zum Kotzen!
Boog is bij Vodafone, Orange en TEG een witte boorden crimineel gebleken, Coronel heeft boter op zijn hoofd en is vergeten hoe hij Jaakke en Fontein liet sneuvelen. Boog is bang voor afbreukrisico, want hij moet immers natuurlijk nog wél een volgende werkgever vinden, die hij kan flessen of financieel kan ruineren.
Dús: alle pijlen richting JC. Eerst werd een smear campaign tegen Bergkamp gevoerd, nu is JC aan de beurt. Iedere malloot mag ook z'n mening verkondigen. Ene Yves Gijrath (who the f*ck is he?!) meent mailtjes van JC te hebben gelezen, waarin JC zich van onwelvoeglijk taalgebruik bedient. JC ontkent, Jonk en Bergkamp ook. De Kromme (hulde!) zegt dat hij JC 'zo' niet kent.
Waar ik écht misselijk van wordt, is van dat softcock gelul van zo'n Daniel Dekker. Of Arie van E. Teneur: het is allemaal zo vreselijk, niemand is hier bij gebaat, sla de handen ineen, slecht voor de club. Nee, faggot asses: niéts doen is slecht voor de club. Boog de vrije hand geven is slecht voor de club. Er is al veel bereikt in korte tijd: allerlei stoffige figuren zijn gesneuveld in de ledenraad, RvC en het bestuur. Nog effe en de directie is ook weg. Kan het, onder voetbalmensen, weer over voetbal gaan!
FdB begrijp ik niet helemaal. Z'n eigen tweelingbroer toeterde aan het begin van het jaar van de daken dat hij volgend seizoen bij de A1 aan de slag gaat. Want Bergkamp gaat naar het eerste. Dus dan lijkt mij dat óf Spijkerman óf Blind weg moet. De eerste is door FdB persoonlijk uit Kaapstad gehaald. Voor een maand of 5? Lijkt me stug. De 2e zou TD / TM / TC (of wat dan ook, voor DB vond men altijd wel weer een nieuwe afkorting) worden. Dus hij zou sowieso niet de assi van FdB blijven. Of zie ik wat over het hoofd?!
Dat gejank om Blind is sowieso potsierlijk. De man wordt 50, misschien moet hij het eens elders dan bij Ajax of Sparta proberen. Bij Rabat Ajax of Sparta Nijkerk ofzo. Hij is, na zijn afscheid als speler, in iedere hoedanigheid bij Ajax gesneuveld. Die bijnaam zal hij niet voor niets hebben gekregen. Mensen als Seedorf en Davids hebben in het verleden geen spaan heel gelaten van de mens Blind. En passent reed meneer nog iemand met z'n zatte harses van de sokken. Dat hem en JOR door Boog allerlei beloften zijn gedaan, is niet het probleem van mensen die een frisse wind door de club willen laten waaien.
Power to the people! JC e.c. zijn prima bezig. Het zal die mensen kracht en energie hebben gekost, want ze vechten tegen beroepssurvivors en schijnkabinetten. Die de PR overlaten aan spin doctors. Maar het einde is in zicht! Binnenkort is Ajax weer van Ajacieden i.p.v. egotrippers.
Laat ze maar lachen bij de punnikclub, Neef. We willen topvoetbal in Amsterdam. Ajax is de weg naar de absolute top weer ingeslagen. Dat de omkering zo moeizaam ging geeft alleen maar aan hoezeer Ajax de weg kwijt was. Het was nu het mes erin, of nog honderd jaar oeverloos doorploeteren.Neefkens schreef: Even doorbijten? Waar haal jij het vertrouwen vandaan dat het dan nu allemaal goed gaat komen? Ik laat me graag overtuigen.![]()
Ik zie alleen maar over elkaar heen vallende zogenaamde Ajacieden, die elkaar voor rotte vis uitmaken. JC zit alweer in Barca, Coronel en de zijnen hebben hun gram gehaald (denken ze) en de rest van Nederland lacht zich helemaal te barsten.
Daarom huil ik om mijn cluppie.
Amen!wimpey schreef:Onzin. 7 jaar geen kampioen, jaren geen CL, Ajax als mainstream club etc etc etc. Dan moeten er koppen rollen. En de koppen die moeten rollen, halen de mensen die hun nek uitsteken door het slijk. Coronel & Boog zijn de initiators van dit theater.Neefkens schreef:Ik huil om mijn cluppie, wat een gigantische teringbende heeft IEDEREEN er van gemaakt.
Ik hoop op een rentree van mensen die dissidenten van de Nijenrode-kliek bij Ajax waren: Duivenbode, Bloks, Nuninga. Dat waren mensen met ballen. Ze zagen hun club in verkeerde handen naar de tering gaan en trokken hun conclusies. Op zulke mensen moet je bouwen. Hopelijk zijn ze voor een rentree te porren.
Topvoetbal willen we allemaal, dat er veel moet veranderen snapt iedereen, maar weten we dan nu wel dat het goed komt?Monkey Tonk schreef:Laat ze maar lachen bij de punnikclub, Neef. We willen topvoetbal in Amsterdam. Ajax is de weg naar de absolute top weer ingeslagen. Dat de omkering zo moeizaam ging geeft alleen maar aan hoezeer Ajax de weg kwijt was. Het was nu het mes erin, of nog honderd jaar oeverloos doorploeteren.Neefkens schreef: Even doorbijten? Waar haal jij het vertrouwen vandaan dat het dan nu allemaal goed gaat komen? Ik laat me graag overtuigen.![]()
Ik zie alleen maar over elkaar heen vallende zogenaamde Ajacieden, die elkaar voor rotte vis uitmaken. JC zit alweer in Barca, Coronel en de zijnen hebben hun gram gehaald (denken ze) en de rest van Nederland lacht zich helemaal te barsten.
Daarom huil ik om mijn cluppie.
Get verdemme, ik hoef die gladjanus niet bij Ajax te zien. In ieder geval, ja-knikker nr.1Feest schreef:Hallo, daar zijn we weer....![]()
'Keje Molenaar genoemd als nieuwe voorzitter Ajax'
Keje Molenaar komt aan bij de Amsterdam Arena voor de ledenvergadering van Ajax. © anp
Oud-speler en advocaat Keje Molenaar is naar verluidt de nieuwe beoogde voorzitter van Ajax. Dat meldt EenVandaag vanavond op basis van anonieme bronnen.
De 52-jarige Molenaar werd op 14 december 2010 gekozen in de ledenraad van Ajax. Dit gebeurde na een oproep van Johan Cruijff om meer oud-voetballers in de ledenraad te krijgen.
Molenaar heeft, zoals Cruijff wil, een voetbalachtergrond en hangt ook de ideeën van de Ajax-legende aan. Hij speelde 324 wedstrijden in het betaald voetbal. De voormalige rechtsback begon bij zijn carrière bij Volendam en speelde daarna voor Ajax, Feyenoord en SVV. Hij speelde twee interlands.
Molenaar werd in 1990 beëdigd als advocaat en trad in oktober 2008 toe als partner bij Korvinus Abeln Advocaten. (BVDL)
Uit mijn hart gegrepen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Waarom plegen de Cruijffianen hier op AT eigenlijk karaktermoord op Coronel?
Zou ie voor niks, en alleen omdat hij "egotripper" is, het erelidmaatschap hebben gekregen? Nota bene Cruijff's eerste reactie op het aftredende bestuur, dat het jammer is dat een erelid van Ajax opstapt, moet ook wel oprecht zijn geweest. Ik begrijp immers dat Cruijff altijd recht door zee is.
Het is makkelijk woorden neerkwakken op een forum, zeker. En lekker iemand affikken ook. Maar in mijn beleving is Coronel een echte Ajacied. Beetje meer respect mag dan wel. Net zoals uitgerekend de grote JC dat deed.
Omdat hij hypocriet is. Hij heeft zelf Jaakke en Fontein onderuit gehaald. Nu huilt hij met de wolven in het bos mee, omdat hij zelf pootje is gelicht. Behandeld als een farizeeer, leven vergald en dat soort vals sentiment.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Waarom plegen de Cruijffianen hier op AT eigenlijk karaktermoord op Coronel?
Nergens. Maar we hebben veel meer kans op iets moois wanneer het voetbal in handen is bij voetbaldieren i.p.v. bij een fraudeur van telefoniebedrijven.Neefkens schreef: Even doorbijten? Waar haal jij het vertrouwen vandaan dat het dan nu allemaal goed gaat komen? Ik laat me graag overtuigen.![]()
Gun 'm z'n 15 minuten, joh. Over een paar dagen hoeven we niet meer tegen dat soort spasten aan te kijken.Peter schreef:Yves Gijrath bij DWDD.
Geen idee.LucaS schreef:Waarom hoor ik dat nou net weer niet over derksen, die op campagnetour is?
Omdat dat Derksen zijn werk is.LucaS schreef:Waarom hoor ik dat nou net weer niet over derksen, die op campagnetour is?
Dat veilige moet eruit bij Ajax. Zeker weten dat het goedkomt? Stel je voor dat Ajax zo ging voetballen. Het eindresultaat heb je niet in handen, maar je kunt de vereisten voor succes wel zo goed mogelijk neerzetten. Cruijff weet als geen ander -op de wereld!- wat er nodig is voor sprankelend, adembenemend voetbal. Realizeren mensen zich dat zowiezo? Als je iemand weet met meer voetbalkennis, zeg het maar. Dan vragen we die.Neefkens schreef: Topvoetbal willen we allemaal, dat er veel moet veranderen snapt iedereen, maar weten we dan nu wel dat het goed komt?
Vooralsnog is het veel wishfull thinking.
Ze kruipen onder allerlei stenen vandaan. Van Arie van E. tot Daniel Dekker. Van die Yves tot Peter Rrrrrrrrrrrrrrrrrr.Jöhnk schreef:Echt iedereen wil er even overheen pissen. Ongelofelijk.