Wat is er geworden van .... (deel II)

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

wimpey

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door wimpey » vr mar 25, 2011 4:10 pm

CA is ontslagen in Qatar.

999

Bericht door 999 » za mar 26, 2011 11:13 am

Beslag op huis Bogarde

ROTTERDAM - De bank heeft beslag laten leggen op het luxueuze appartement van ex-voetballer Winston Bogarde in Rotterdam. Volgens bronnen heeft de 40-jarige oud-verdediger van onder meer Ajax, AC Milan, Barcelona en Chelsea verzuimd zijn hypotheek op tijd te betalen.

Daardoor zou een enorme betalingsachterstand zijn ontstaan, waarna de hypotheekverstrekker Van Lanschot Bankiers beslag op het uiterst riante appartement aan het Willemsplein heeft laten leggen. De vierkamerwoning, die voor een bedrag van bijna acht ton veertig maanden te koop heeft gestaan, wordt nu per openbare veiling verkocht.

Gegadigden kunnen tot en met 13 april via de website http://www.koopeenveilinghuis.nl met een bod kans maken op het 222m2 grote appartement, gevestigd in de wolkenkrabber De Hoge Erasmus, aan de voet van de Erasmusbrug.

Bogarde zelf stelt dat hij een conflict heeft met de bank, die daarom dreigt zijn woning te veilen. „Mijn advocaten proberen dit te voorkomen. Ik heb te maken met een overijverig bankmannetje die mij in een kwaad daglicht probeert te stellen”, zegt Bogarde, die verder niet wil ingaan op de problemen die hij met de geldverstrekker heeft.

Ook ontkent hij dat de bank beslag heeft gelegd op het pand. „Het zijn allemaal leugens en indianenverhalen.”

Overigens heeft Bogarde momenteel meerdere panden die hij in de afgelopen jaren heeft aangekocht, in de verkoop staan. Zo staat zijn villa aan de Osdorperweg in Amsterdam al tijden te koop voor een bedrag van 2.950.000 euro. Ook een ander pand in de hoofdstad dat op naam staat van de ex-voetballer van het Nederlands elftal staat in de verkoop. Volgens Bogarde heeft hij te veel onroerend goed en wil hij nu van een aantal af.

Op dit moment zou Bogarde op zoek zijn naar een baan als trainer bij een voetbalclub. Vorig jaar behaalde hij het daarvoor benodigde diploma in Ierland.
Blij met de punten ...

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo mar 27, 2011 3:18 am

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 27, 2011 9:31 am

Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 27, 2011 9:56 am

Die reactie van die Wilhelmsson. Wat een wijf.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » zo mar 27, 2011 7:50 pm

Bertje schreef:Die reactie van die Wilhelmsson. Wat een wijf.
Zo van: doet ik het of doe ik het niet. :biggrin.gif:

Vreselijke speler trouwens. Hij schopt zoals ie speelt: nichterig.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo mar 27, 2011 8:29 pm

Na een corner van Eriksen is het ook moeilijk missen... :hypocrite.gif:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do mar 31, 2011 8:20 am

Emanuelson: We krijgen wel érg vaak pasta bij Milan

Urby Emanuelson beleefde gisteren een ongelukkige invalbeurt bij Oranje. Ook bij AC Milan valt Emanuelson geregeld buiten de boot. De oud-Ajacied moet meestal op de bank of tribune plaatsnemen en in de media wordt al volop gespeculeerd over mogelijke opvolgers van de Nederlander. Emanuelson is echter tevreden over zijn rol bij Oranje en bij Milan. ,,Het gaat goed en ik heb het enorm naar mijn zin."

Volgens Emanuelson kan hij zich gemakkelijk afzetten tegen de negatieve berichtgeving in de media. ,,Nee, dat kost me geen moeite omdat ik weet hoe het ervoor staat", zo reageert de vleugelverdediger anex middenvelder tegen Goal.com.

,,Ik train elke dag en weet hoe de club over mij denkt", legt hij verder uit. "Natuurlijk is het vervelend om te lezen, ook omdat het overal wordt overgenomen. In Nederland wordt dan meteen gezegd: hij heeft de verkeerde keuze gemaakt. Maar zo is het niet. Ik heb het enorm naar m'n zin. De groep is goed. Ik voel de steun van iedereen, ook van de trainer. Ik moet wennen aan Italië, maar het is prettig dat ik daar de tijd voor krijg."

Seedorf als mentor
Verrassend is het niet dat Clarence Seedorf als een mentor dient voor Emanuelson. ,,Hij begeleidt me en geeft honderd procent steun. Wat ik net zei: het is nieuw. Dan is het prettig dat je mensen om je heen hebt die je helpen. AC Milan is een warme club waar iedereen je wil helpen. Dat heeft me in het begin er doorheen geholpen. Je hebt dan niet het gevoel dat je alleen staat."

,,Het eten is ook goed in Italië," grapt de symphatieke Emanuelson. ,,Maar het is wel erg veel pasta. Je merkt wel dat er iedere dag allerlei soorten pasta woorden gegeten. Het eten is goed. Italiaans praten doe ik een beetje, verstaan gaat beter. Maar het is echt een moeilijke taal. Je bent gedwongen Italiaans te praten, want Engels is er niet echt een optie. Maar het gaat de goede kant op."
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di apr 05, 2011 9:18 pm

Enfin. Hoe zou het met Ray Clarke gaan?

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo apr 06, 2011 8:38 am

Nederlandse 'Ibrahimovic' op weg naar Cagliari

In Nederland lag hij overhoop met Sonny Silooy (Ajax A1) en Mario Been (NEC), maar in Zweden lijkt Amsterdammer Mustafa El Kabir zijn doorbraak te beleven. Met tien goals in 24 duels bij de Zweedse middenmoter Mjallby AIF verdiende 22-jarige aanvaller een contract bij Cagliari. Dat melden Zweedse en Italiaanse media vandaag, waaronder l'Unione Sarda (krant van Sardinië).

De Corriere dello Sport meldde zelfs dat preses Massimo Cellino van de Serie A-club de deal heeft bevestigd. Volgens de Zweedse krant Aftonbladet ontbreken nog altijd de handtekeningen onder de verbintenis, die komende zomer zou moeten ingaan.

Inmiddels maakt Italië zich alvast op voor de komst van ,,de nieuwe Ibrahimovic'', zoals het Italiaanse persbureau Ansa El Kabir al heeft genoemd. Voorzitter Cellino van Cagliari: ,,Hij is een geweldige speler. Als hij bij ons voor de helft doet van wat hij bij Mjällby heeft gedaan, wordt het nog heel leuk voor ons.''

El Kabir heeft een verleden in Nederland. Hij speelde voor Ajax, Feyenoord, FC Utrecht en NEC, de club waarmee hij zelfs in de UEFA Cup speelde. Na mot met Mario Been - in het najaar van 2009 werd hij uit de A-selectie gezet - keerde El Kabir Nederland in maart 2010 de rug toe. In Zweden speelde de in Marokko geboren aanvaller zich vorig jaar ook in de kijker van Udinese.
(Mark Caldenhoven)
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Khraa

Bericht door Khraa » wo apr 06, 2011 9:40 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Enfin. Hoe zou het met Ray Clarke gaan?
Volgens mij is die scout bij Middlesbrough tegenwoordig.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

gaizka

Bericht door gaizka » do apr 07, 2011 10:31 am

Seedorf: 'Bereid naar bod van Corinthians te luisteren'
06/04/2011 20:53

Clarence Seedorf zou zomaar eens de gang naar Brazilië kunnen maken. De verhalen dat Corinthians zou hengelen naar zijn diensten worden steeds sterker.

Ronaldo, voormalig Braziliaans topschutter en momenteel de technische man bij de club waar de spits onlangs zijn actieve carrière beëindigde, gaf dinsdag reeds te kennen wel oren te hebben naar het contracteren van zijn voormalig Milan-ploeggenoot. Inmiddels heeft Seedorf zich zelf eveneens uitgesproken.

'Tot vandaag hebben er alleen maar informele gesprekken plaatsgevonden', aldus de speler in Braziliaanse media. 'Maar inmiddels heb ik met Ronaldo gesproken.'

Het contract van Seedorf bij Milan loopt komende zomer af. Hoewel de middenvelder zich onlangs liet ontvallen graag in Milaan te blijven, zijn er voldoende redenen denkbaar om naar Zuid-Amerika te verkassen. Seedorf is getrouwd met een Braziliaanse vrouw en heeft reeds een appartement in Rio de Janeiro.

'Brazilië is inderdaad een land waar ik van hou', aldus Seedorf. 'Eerst wil ik me focussen op het veroveren van de Italiaanse landstitel. Maar als mijn contract bij Milan is afgelopen, ben ik bereid naar aanbiedingen
Clarence gaan we denk niet meer zien in een Ajax shirt...

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » vr apr 08, 2011 8:04 am

Spitsentrainer Kluivert krijgt geen contract bij NEC
8 april '11 08:54 door Jeroen de Laat

Patrick Kluivert krijgt geen vast contract aangeboden bij NEC. De spitsentrainer werkt op vrijwillige basis bij de Nijmeegse club.
De oud-international meldde zich afgelopen zomer op eigen verzoek bij NEC om de aanvallers onder handen te nemen. Een vast contract zit er niet in. "We hebben al een prima staf", oordeelt technisch directeur Carlos Aalbers in het AD.
Het is niet duidelijk of Kluivert door zal gaan in Nijmegen of bij een andere club gaat werken. Dat hij goed werk levert, lijkt duidelijk. Björn Vleminckx staat met achttien goals gedeeld bovenaan de topscorerslijst in de Eredivisie.

ELFVoetbal.nl
Naar Ajax?

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr apr 08, 2011 9:23 am

Heeft met die bonkige Belg bij NEC toch wat goeds gedaan...
Face your fears and live your dreams, No Fear

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » vr apr 08, 2011 9:31 am

De Dominee schreef:Heeft met die bonkige Belg bij NEC toch wat goeds gedaan...

Mee eens; die samenwerking verliep erg goed, al heeft Jack de Gier daar ook aan bijgedragen.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » vr apr 08, 2011 10:29 am

Bergkamp gaat dat toch al bij Ajax doen? lijkt me ook geen verkeerde om techniek aan te leren!

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » vr apr 08, 2011 2:43 pm

Justin schreef:
Spitsentrainer Kluivert krijgt geen contract bij NEC
8 april '11 08:54 door Jeroen de Laat

Patrick Kluivert krijgt geen vast contract aangeboden bij NEC. De spitsentrainer werkt op vrijwillige basis bij de Nijmeegse club.
De oud-international meldde zich afgelopen zomer op eigen verzoek bij NEC om de aanvallers onder handen te nemen. Een vast contract zit er niet in. "We hebben al een prima staf", oordeelt technisch directeur Carlos Aalbers in het AD.
Het is niet duidelijk of Kluivert door zal gaan in Nijmegen of bij een andere club gaat werken. Dat hij goed werk levert, lijkt duidelijk. Björn Vleminckx staat met achttien goals gedeeld bovenaan de topscorerslijst in de Eredivisie.

ELFVoetbal.nl
Naar Ajax?
UPDATE: in De Gelderlander weerspreekt Aalbers inmiddels de berichten die in diverse media zijn verschenen over het niet verder gaan met Kluivert. Volgens de TD is er nog helemaal niks met Kluivert besproken. Aalbers verklaart gepikeerd: "Ik vind het uitermate vervelend dat dit nu wordt gepubliceerd. NEC moet met Patrick nog in gesprek. Ik heb eerder slechts gezegd dat we al een prima staf hebben. Patrick Kluivert loopt dit seizoen stage. Over zijn toekomst moeten we simpelweg nog met elkaar praten. We zijn heel tevreden over de invulling van zijn rol. Daarom ook gaan we bij elkaar zitten. Door alle ontwikkelingen in de trainersstaf is het daar nog niet eerder van gekomen."

Nog even afwachten dus hoe het zal uitpakken.

http://www.detrouwehonden.nl/

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di apr 12, 2011 8:25 pm

VZ schrijft over Toettoetboingboing:
Ex-Ajacied verlaat West Ham United per direct door de achterdeur

Benni McCarthy kan op zoek naar een nieuwe werkgever. West Ham United meldt dinsdag via de officiële kanalen dat de samenwerking per direct is verbroken. De 33-jarige Zuid-Afrikaan, die in het verleden voor Ajax speelde, behoorde sinds begin 2010 tot de selectie van de Londenaren.

De loopbaan van McCarthy is de laatste jaren in het slop geraakt. Na wisselvallige jaren bij Ajax en Celta de Vigo volgden trefzekere seizoenen bij FC Porto en Blackburn Rovers. In het seizoen 2006/07 maakte de Zuid-Afrikaan achttien goals voor The Rovers, die hem halverwege het seizoen 2009/10 maar wat graag naar West Ham United lieten vertrekken.

McCarthy kampt met overgewicht en dat is mede ook de reden dat hij al bijna een jaar niet meer voor het nationale elftal uitkomt. De 79-voudig international kwam bij the Hammers niet verder dan veertien optredens, veelal als invaller. Zijn contract liep nog door tot de zomer van 2012.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di apr 12, 2011 8:28 pm

Als Jol er nu nog had gezeten, dan was dit een jongen om in de gaten te houden haha.

Khraa

Bericht door Khraa » wo apr 20, 2011 3:14 pm

Litmanen (40) vervolgt loopbaan bij HJK Helsinki
Uitgegeven: 20 april 2011 15:34
Laatst gewijzigd: 20 april 2011 15:51

AMSTERDAM - Aan de loopbaan van Jari Litmanen komt voorlopig geen einde. De 40-jarige spelmaker heeft voor komend seizoen een contract getekend bij HJK Helsinki.
© AFPDat meldt de Finse club op de eigen website.

Helsinki, de regerend landskampioen, neemt de voormalige Ajacied over van FC Lahti. Die club degradeerde onlangs van het hoogste Finse niveau.

De nieuwe werkgever van Litmanen, waarvoor hij twintig jaar geleden ook al uitkwam, begint op 28 april aan het nieuwe seizoen met een uitwedstrijd tegen RoPS.

International

Litmanen is ook nog altijd Fins international. In november werd hij op 39-jarige leeftijd de oudste speler ooit die scoorde tijdens de EK-kwalificatie.

In het verleden kwam Litmanen naast Ajax onder meer uit voor FC Barcelona, Liverpool en Fulham.
nu.nl
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 20, 2011 3:26 pm

Jari. Held.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 20, 2011 7:16 pm

Bertje schreef:Jari. Held.
Jari. Lul. Had 3 jaar geleden naar Helsingin Jalkapallo Klubbi moeten gaan. Toen had ik een seizoenkaart en woonde op een kilometer afstand van het stadion. :666.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 21, 2011 9:32 am

Ik had nooit gedacht dat hij zo lang zou voetballen. Hij, de man van glas.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest

Bericht door Feest » do apr 21, 2011 9:33 am

Hij is toch ook al jaren gestopt met voetballen op enig niveau en enige intensiteit. Dit noem ik gewoon afbouwen en liefhebberij.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 21, 2011 9:46 am

Precies. Prachtig toch.

En met niemand anders!

Plaats reactie