De toekomst: post-Cruijff
Moderator: mods
Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.
Dus dit is een zelfmoordcommando van Coronel?
Het blijft uitstel van excecutie, Feest.
Trouwens, die Van Eijden zit er toch bij? De technische (ahum) man in de RvC. Die stelt zijn functie juist beschikbaar, volgens Boef.
Trouwens, die Van Eijden zit er toch bij? De technische (ahum) man in de RvC. Die stelt zijn functie juist beschikbaar, volgens Boef.
Coronel weet zichzelf zelfs via een rapport in het bestuur te schrijven.Jöhnk schreef:Dus dit is een zelfmoordcommando van Coronel?
Dit stuk was geniaal. Topstukje crisismanagement. Complimenten voor dat bureau.
Misschien is het wel gewoon waar?
Gaat hij nog 27 keer 'in het belang van Ajax' zeggen?
Nee hoor, het is niet belangrijk dat er in de RVC voetbalkennis aanwezig is.
Ik ben bang dat veel mensen in dit misselijke stukje theater gaan trappen. Die Boef is zijn geld waard.

Nee hoor, het is niet belangrijk dat er in de RVC voetbalkennis aanwezig is.

Ik ben bang dat veel mensen in dit misselijke stukje theater gaan trappen. Die Boef is zijn geld waard.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik heb ook dat idee, als de helft waar is dan mag wat mij betreft JC verder zijn mond houden.Neefkens schreef:Als het echt zo is als Coronel zegt, dan is JC totaal de weg kwijt.
Stuitend!
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Wil er iemand zo goed zijn om uit te leggen wat er precies gezegd is/wordt? De quotes hier klinken spectaculair, maar ik heb geen idee waar ze op slaan! 

Je kunt op ajax.nl kijken, Arthur.
'De heer van den Boog' vs. Johan.
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/LIVE-UITZENDING-1.htm

Laatst gewijzigd door joey op wo mar 30, 2011 6:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik geloof helemaal niks van dit verhaal van Coronel. Nergens hand ik eigen boezem steken, maar alleen maar kritiek uiten op Cruijff, Jonk en Bergkamp.
Het gaat wéér niet over de inhoud. Het gaat nooit over de inhoud bij die mensen.
Mij gaat het wel om de inhoud. Het interesseert me heel weinig of Koopmans beleefd is geweest tegen VDB.
Mij gaat het wel om de inhoud. Het interesseert me heel weinig of Koopmans beleefd is geweest tegen VDB.
Laatst gewijzigd door joey op wo mar 30, 2011 6:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat zeker. Het kamp Cruijff is nu aan zet. Tijd voor wederhoor en tegenbewijzen. Toon maar aan dat de grondhouding niet zo hufterig is geweest. En indien wel, waarom.Feest schreef: Dit stuk was geniaal. Topstukje crisismanagement. Complimenten voor dat bureau.
Modder gooien voor gevordenen dit...
Als het nou waar is (voor de zoveelste keer)?
Kan nu even een journalist de vraag stellen wat Coronel ervan vindt dat met zijn rapport de open haard is aangemaakt? En waarom hij daar niet tegen heeft opgetreden?joey schreef:Het gaat wéér niet over de inhoud. Het gaat nooit over de inhoud bij die mensen.
O, volgens Coronel kun je geen mensen ontslaan waar je geen dossier hebt gemaakt. 

Dat wil men niet horen ...Neefkens schreef:Als het nou waar is (voor de zoveelste keer)?
Blij met de punten ...
Het probleem is dus dat ik dat niet kan kijken.joey schreef:Je kunt op ajax.nl kijken, Arthur.
Ik heb geen idee wat er waar is Neefkens.. ik hoor één kant van het verhaal.
Als dat waar is heeft het kamp Cruijff zich onvriendelijk opgesteld. En dan?999 schreef:Dat wil men niet horen ...Neefkens schreef:Als het nou waar is (voor de zoveelste keer)?
Ik weet het ook niet, ik vraag het me af. Alleen joey weet het allemaal zeker, hij heeft alle bewijzen al gecheckt en verworpen. Of niet, joey?M schreef:Ik heb geen idee wat er waar is Neefkens.. ik hoor één kant van het verhaal.
Heb je de helft gemist ?.Jöhnk schreef:Als dat waar is heeft het kamp Cruijff zich onvriendelijk opgesteld. En dan?999 schreef:Dat wil men niet horen ...Neefkens schreef:Als het nou waar is (voor de zoveelste keer)?
Blij met de punten ...
Ja.999 schreef:Heb je de helft gemist ?.
Onvriendelijk??? Klinkt als iets meer, toch?Jöhnk schreef:Als dat waar is heeft het kamp Cruijff zich onvriendelijk opgesteld. En dan?999 schreef:Dat wil men niet horen ...Neefkens schreef:Als het nou waar is (voor de zoveelste keer)?
Arthur schreef:Het probleem is dus dat ik dat niet kan kijken.joey schreef:Je kunt op ajax.nl kijken, Arthur.
De tendens is dat de bewonderenswaardige directie en de al even bewonderenswaardige RVC zijn geschoffeerd door de Boeman uit Barcelona. Voor de rest is het niet eens zo bijzonder. Het is duidelijk dat Cruijff zijn zin wil hebben. Goh, wat een verrassing.

Ik vind de toon van het verhaal wel heel erg 'ja maar hij...... en hij.... en hij ook nog.... 'Neefkens schreef:Ik weet het ook niet, ik vraag het me af. Alleen joey weet het allemaal zeker, hij heeft alle bewijzen al gecheckt en verworpen. Of niet, joey?M schreef:Ik heb geen idee wat er waar is Neefkens.. ik hoor één kant van het verhaal.
Er zal vast een (flinke?) kern van waarheid in zitten.. maar ik vind de kern van het verhaal wel er éénzijdig
Ach, dit soort verhalen... Dit is toch een klassieke afrekening? Geen greintje zelfkritiek. Geen enkele vorm van relativering. Een benepen, rancuneus en tendentieus verhaal.