Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)
Moderator: mods
Re: Kwalificatie EK 2012 (Oekraine en Polen)
Nederland was sowieso niet slecht. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Was gewoon heerlijk om naar te kijken. Mag ook wel eens gezegd worden.
Twee assists van Van der Wiel. 

Salvador Dali
Salvador Dali
Met Vaart 'controlerend' op het middenveld ziet het voetbal van Oranje er een heel stuk leuker uit. Ik hoop dat Van Marwijk hem laat staan.
- Daily Blind
Hier kan hij in eens wel zijn best doen.Duke schreef:Twee assists van Van der Wiel.
- InnerHarbour
Ja, ik zat gisteren echt te kijken met zo’n blik van “wat is er met ze aan de hand”....Hoeladans schreef:Was gewoon heerlijk om naar te kijken. Mag ook wel eens gezegd worden.

YNWA
Ik vond het soms meer Spaans dan Nederlands lijken met al die korte passjes op het middenveld.
Het lijkt erop dat Vaart en Sneijder eindelijk volwassen genoeg zijn om samen te kunnen spelen. Jammer dat Ajax daar niks meer aan heeft.
Het lijkt erop dat Vaart en Sneijder eindelijk volwassen genoeg zijn om samen te kunnen spelen. Jammer dat Ajax daar niks meer aan heeft.
Jammer dat je geen goede linksback en spits hebt. Van Persie is leuk tegen Hongarije maar valt in iedere topwrdstrijd door de mand.
IK GELOOF!!!!!!
Misschien dat het ook scheelt welke spelers er om hem heen spelen. Hoe dan ook, in dit soort wedstrijden toont hij aan het niveau aan te kunnen. Daar zal een club die interesse in hem heeft ook naar kijken.Zlatan Son of God schreef:Hier kan hij in eens wel zijn best doen.Duke schreef:Twee assists van Van der Wiel.
Salvador Dali
Salvador Dali
Omdat het Nederlands elftal langduriger balbezit kan houden kan Van der Wiel ook vaker opkomen. Tegen Spartak thuis speelde Van der Wiel uitstekend. Maar het zal ook een deel te maken hebben met concentratie hoor..
IK GELOOF!!!!!!
zie opeens dat er nu ook gespeeld wordt. Nederland 1-2 achter.....
2-2 nu..

2-2 nu..
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Pieters is dramatisch.
Er zijn er meerdere behoorlijk slecht....
Heb het idee dat op het middenveld er een aantal mensen aan de Prosecco gezeten hebben voor de wedstrijd..
3-2 Van Nistelrooij
Heb het idee dat op het middenveld er een aantal mensen aan de Prosecco gezeten hebben voor de wedstrijd..
3-2 Van Nistelrooij
Beetje lucky, maar goed.
Ik denk dat een paar spelers dachten dat ze ineens erg goed waren geworden, vorige week.
Ik denk dat een paar spelers dachten dat ze ineens erg goed waren geworden, vorige week.

Salvador Dali
Salvador Dali
3-3 
Wordt weggegeven in de Ajax-stijl. Eindelijk terugkomen in de wedstrijd en een paar minuten later kan je weer opnieuw beginnen.

Wordt weggegeven in de Ajax-stijl. Eindelijk terugkomen in de wedstrijd en een paar minuten later kan je weer opnieuw beginnen.
Laatst gewijzigd door Khraa op di mar 29, 2011 9:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een verdediging. 

Salvador Dali
Salvador Dali
5-3. Voorzet waait het doel in.....
Hele matige/slordige interland. Dat passen kan ook overdreven worden, zit bij Barcelona veel meer een idee achter ipv 'passen om het passen'. Dan zie je toch dat Xavi, Iniesta en Messi van een andere categorie zijn dan Sneijder, van der Vaart en van Persie.
- Monkey Tonk
Makkelijke overwinning, en een paar dagen later tegen dezelfde tegenstander. Niet zo gek dat de onderschatting erin sluipt. Raar schema.
Het is niet dat Sneijder en VDV perse minder zijn maar dat de rest eromheen niet zo best is. Een Van der Wiel moet dieper spelen, Kuijt en met name Van Persie en Afellay kunnen het niveau niet aan. Leuk tegen Hongarije. Op het WK of EK heb je met die laatste 2 niks te zoeken. En zo een Pietersgaizka schreef:Hele matige/slordige interland. Dat passen kan ook overdreven worden, zit bij Barcelona veel meer een idee achter ipv 'passen om het passen'. Dan zie je toch dat Xavi, Iniesta en Messi van een andere categorie zijn dan Sneijder, van der Vaart en van Persie.

IK GELOOF!!!!!!
Nooit meer Urby in Oranje! Pieters kan dit niveau niet aan, Maak Douglas van Twente maar gauw Nederlander en geeft Mathijsen een leuk afscheidsfeestje. vdW weer beneden pijl i.t.t. de vorige wedstrijd.
Ik vond Afellay juist de beste man van het veld, hij heeft veel meer inhoud gekregen en kan nu 90 minuten lang zowel aanvallen als verdedigen. Zijn transfer naar Barcelona lijkt toch uit te pakken.Rishi schreef:Het is niet dat Sneijder en VDV perse minder zijn maar dat de rest eromheen niet zo best is. Een Van der Wiel moet dieper spelen, Kuijt en met name Van Persie en Afellay kunnen het niveau niet aan. Leuk tegen Hongarije. Op het WK of EK heb je met die laatste 2 niks te zoeken. En zo een Pietersgaizka schreef:Hele matige/slordige interland. Dat passen kan ook overdreven worden, zit bij Barcelona veel meer een idee achter ipv 'passen om het passen'. Dan zie je toch dat Xavi, Iniesta en Messi van een andere categorie zijn dan Sneijder, van der Vaart en van Persie.
Tja, tegen een land als Hongarije. Kom op zeg, die gasten konden er niks van.
IK GELOOF!!!!!!
Affelay speelde best goed tegen Hongarije. Hij heeft alleen te veel balcontacten nodig voordat hij iets zinnigs met de bal gaat doen.
En dat krijg je dus niet tegen een topland.
IK GELOOF!!!!!!