Tja GangstaRib, iemand die steeds liegt is een leugenaar.
Een paar leugens die me zomaar te binnen schieten:
"We weten allemaal dat Danny Blind altijd al TM wilde zijn" (klopt niet, Blind zou trainer worden).
"Van der Zee heeft iets heel ergs gedaan" (klopt niet, AC heeft alles van tafel geveegd).
"Het ontslag van VDZ kost Ajax geen cent" (klopt niet, Ajax moest hem zelfs in dienst houden omdat het anders zo duur werd)
"Supporters hebben mij en mijn gezin bedreigd" (klopt niet, er stonden alleen onvriendelijke dingen over hem op internet)
"Bij Ajax gooien we geen mensen er zomaar uit" (klopt niet, gebeurt voortdurend).
"Wij voeren al uit wat Cruijff wil" (klopt niet, is iets heel anders)
"Ik zal Martin Jol nooit ontslaan" (klopt niet, want trainers die zelf opstappen krijgen geen geld mee).
Kijk, als ik moeite doe, vind ik er nog een paar. Die man liegt erop los.
En als het nu alleen bij Ajax was... Maar ook bij zijn vorige werkgevers stond hij te boek als een leugenaar en een knoeier. Over zijn rol bij TEG bijvoorbeeld heeft hij ook gelogen. Hij was zogenaamd aandeelhouder op afstand, maar uit de notulen bleek iets anders.
En welke goede keuzes heeft hij dan gemaakt? Jol was een misser, niet vanwege Jol, maar omdat Jol niet bij Ajax past. En winst maken kan ik ook als ik mijn beste speler verkoop en er niets voor terug haal. Happie Chinees, weet je nog?