Voetbalpraatprogramma's op TV
Moderator: mods
Re: Voetbalpraatprogramma's op TV
Dat spreekt elkaar toch niet tegen?
Ik denk niet dat hij dat doet.
Ik denk niet dat hij dat doet.
Waardeloos, ja. En nu hij weet dat hij zo "populair" is, is hij helemaal onuitstaanbaar met zijn gebrul en gebral en zogenaamde ruziemakerij. Een stuitende vertoning gisteravond. De afleveringen met Kraaij jr. sla ik voortaan graag over.Duke schreef:Hans Kraaij jr. is terug.
Niemand Holland Sport gezien gisteren?
Wereldse uitzending met Johan Cruijff
www.uitzendinggemist.nl de moeite waard
Wereldse uitzending met Johan Cruijff

www.uitzendinggemist.nl de moeite waard
Vakkie 129
Ja, leuk. Wat een voetballer was dat toch.

Het stinkt aan alle kanten!
Die Derksen kan ook echt niet discussieren he...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Zoals verwacht, bij VI juichen ze de actie van Immers toe. In dat programma wordt altijd precies verteld wat boeren Nederland wil horen.
Ik kijk al niet eens meer, zeker als die Jakhals er zit. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hoe kom je daar nou bij? Alleen die malloot van Twente vond het allemaal wel meevallenJöhnk schreef:Zoals verwacht, bij VI juichen ze de actie van Immers toe. In dat programma wordt altijd precies verteld wat boeren Nederland wil horen.
I think I lost my fucking headache
Hij zit toch in het programma? Ze nodigen hem uit om dat soort zaken te vertellen.
Derksen nam er in ieder geval stevig afstand van
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ik snap die Tukker wel. Wat Immers gezongen heeft is niet slim, maar er wordt wel overdreven over gedaan. Hij zegt precies zoals het is, Immers is echt geen anti semiet omdat hij zingt : we gaan op jodenjacht!
Hij had beter een andere song kunnen inzetten die op het zelfde neer zou komen, maar ze mogen toch wel een anti Ajax lied meezingen? Daar zie ik echt geen probleem in.
Wij noemen ons zelf joden of worden neuzen genoemd, in eindhoven of de achterhoek noemen ze zich boeren of worden boeren genoemd.
als Immers op boerenjacht was gegaan, dan had niemand een probleem gehad en was deze discussie er niet. Alle lading wordt veroorzaakt door het historisch beladen woord 'Joden'.
Het zelfde als Vertonghen zingt : Het zijn maar kut kakkerlakken! Daar hebben wij toch ook geen problemen mee?
Hij had beter een andere song kunnen inzetten die op het zelfde neer zou komen, maar ze mogen toch wel een anti Ajax lied meezingen? Daar zie ik echt geen probleem in.
Wij noemen ons zelf joden of worden neuzen genoemd, in eindhoven of de achterhoek noemen ze zich boeren of worden boeren genoemd.
als Immers op boerenjacht was gegaan, dan had niemand een probleem gehad en was deze discussie er niet. Alle lading wordt veroorzaakt door het historisch beladen woord 'Joden'.
Het zelfde als Vertonghen zingt : Het zijn maar kut kakkerlakken! Daar hebben wij toch ook geen problemen mee?
Maar dan wordt Verhoeven wel geschorst.
Het "bommen op Rotterdam"-liedje is een beetje van hetzelfde niveau als wat Immers zong. Als een Ajax-speler dat zou zingen zou ik daar wel wat problemen mee hebben.
Het "bommen op Rotterdam"-liedje is een beetje van hetzelfde niveau als wat Immers zong. Als een Ajax-speler dat zou zingen zou ik daar wel wat problemen mee hebben.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ja, en dan zou Immers een trekker nadoen en Vertonghen met een vliegenmepper staan te zwaaien. Exact hetzelfde als de zichzelf belachelijk makende neger Vicento...? Hamas hamas, etc. gaat simpelweg veel verder dan elke belediging van een 'boer'.MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Als Immers op boerenjacht was gegaan, dan had niemand een probleem gehad en was deze discussie er niet. Alle lading wordt veroorzaakt door het historisch beladen woord 'Joden'.
Salvador Dali
Salvador Dali
Getekend. 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Waarom? Wat is er mis met Hans Kraaij? Hij verhoogt of verlaagt het niveau van het programma niet, het is verworden tot een amusements programma (en tijdelijk tot een JC commercial), en daar hoort HK naadloos bij.
Ik vind het ook een amusementsprogramma, maar Kraaij is verre van amusant. Hij verstoort de komische balans in het programma met zijn geschreeuw.
Juist niet, hij is de aangever zodat de rest inhoudsloos los kan gaan ..
Blij met de punten ...
Haha, het is natuurlijk zo geacteerd als wat allemaal met Hansie, maar ik kan er altijd smakelijk om lachen. Neem nu vanavond, kun je anderhalf uur naar droogkloot Bert van Marwijk gaan luisteren en een Derksen die vuistdiep in zijn reet zit. Daar word je ook niet vrolijk van.Arthur schreef:Ik vind het ook een amusementsprogramma, maar Kraaij is verre van amusant. Hij verstoort de komische balans in het programma met zijn geschreeuw.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Hansie was nog leuk toen hij er normaal bij zat.
De laatste keer dat hij er bij zat (1ste keer weer sinds hij er weer bij is) wist hij preices waarom hij gehaald was en begon echt te schreeuwen om niks. Dat deed hij voorheen ook nog wel, maar nu legt hij het er nog dikker boven op... zo van: "kijk eens... iedereen vind mij leuk en ik zal even laten zien waarom ik zo leuk ben... ik ga lekker schrueeuwen."...
Dat hoeft van mij allemaal niet. Sterker nog... dat maakt de uitzendingen wat mij betreft niet leuk/ grappig. Al sat overgeacteerde geleuter van hem.
De laatste keer dat hij er bij zat (1ste keer weer sinds hij er weer bij is) wist hij preices waarom hij gehaald was en begon echt te schreeuwen om niks. Dat deed hij voorheen ook nog wel, maar nu legt hij het er nog dikker boven op... zo van: "kijk eens... iedereen vind mij leuk en ik zal even laten zien waarom ik zo leuk ben... ik ga lekker schrueeuwen."...
Dat hoeft van mij allemaal niet. Sterker nog... dat maakt de uitzendingen wat mij betreft niet leuk/ grappig. Al sat overgeacteerde geleuter van hem.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Eens, de helft van de tijd zat ie achterstevoren tegen het publiek 'grappig' te doen.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik heb hierboven al zitten klagen over het 1e optreden van HKjr bij VI. Het 2e optreden heb ik toch bekeken, ondanks eerdere voornemens. Hij was daarin wat milder en minder brullerig en brallerig. Maar ook dan was Hansie nog steeds een zeer storend element in het programma. Eentje waar de andere heren zich ook veel te veel op fixeerden.
Jammer, want ik vind VI beslist een leuk voetbalpraatprogramma. De mix van clown Gijp, ideale schoonzoon Genee en zuurpruim Derksen en de interactie tussen alledrie mag ik wel. Zeker ook, omdat er bij tijd en wijle best wel interessante meningen en inzichten langskomen. Met HKjr wordt die balans echter ernstig verstoord. Niet mee doorgaan, alsjeblieft.
Jammer, want ik vind VI beslist een leuk voetbalpraatprogramma. De mix van clown Gijp, ideale schoonzoon Genee en zuurpruim Derksen en de interactie tussen alledrie mag ik wel. Zeker ook, omdat er bij tijd en wijle best wel interessante meningen en inzichten langskomen. Met HKjr wordt die balans echter ernstig verstoord. Niet mee doorgaan, alsjeblieft.
- Daily Blind
Henk ten Cate, Ronald Waterreus 

Begrijp ik nu goed bij VI TV dat de 'supporters' van Feyenoord liever van PSV verliezen zodat ons aller Ajax geen kampioen kan worden ?? Wat een sukkels zeg...
'Gehoord bij het Sparta-diner...'
PSV schakelt zichzelf dit weekend al uit voor de titel.
PSV schakelt zichzelf dit weekend al uit voor de titel.