Noosa Heads. Prima sfeertje daar.Peter schreef:Dat was nog eens mooi inderdaad. Ik stond in een bar ergens in Noosa Heads (Australië) en ging al uit van puntenverlies. Toen kwam alsnog de sms dat Alderweireld de 0-1 maakte.

Moderator: mods
Noosa Heads. Prima sfeertje daar.Peter schreef:Dat was nog eens mooi inderdaad. Ik stond in een bar ergens in Noosa Heads (Australië) en ging al uit van puntenverlies. Toen kwam alsnog de sms dat Alderweireld de 0-1 maakte.
Ajax Rules schreef:Feyenoord zal het wel weer expres laten afweten, net als vorig jaar....Ride schreef:Nachtmerrie..LucaS schreef:Als we maar niet weer 2e worden op doelsaldo.
nee.. PSV verliest van Twente en Feyenoord en wij moeten gewoon alles winnen,.
Marillion schreef:Met die 10-0 in Eindhoven hebben ze ook dit jaar weer invloed. Als dat een 'gewone' uitslag was geworden had de strijd wat betreft doelsaldo er heel anders uit gezien.
Waarom is er eigenlijk nooit een onderzoek ingesteld naar dat omkoopschandaal?Pride of Amsterdam schreef:Vergezocht? Niks fout aan toch? Ze hebben wel degelijk invloed met hun 0-10. Hij zegt nergens dat ze dat bewust hebben gedaan. Tevens zou met een normale uitslag de strijd om het doelsaldo inderdaad heel anders zijn. Ik zie het grappige niet.
Omdat er niemand op 10-0 gewed had? Of bedoel je dat PSV ze zou hebben omgekocht?Jöhnk schreef:Waarom is er eigenlijk nooit een onderzoek ingesteld naar dat omkoopschandaal?Pride of Amsterdam schreef:Vergezocht? Niks fout aan toch? Ze hebben wel degelijk invloed met hun 0-10. Hij zegt nergens dat ze dat bewust hebben gedaan. Tevens zou met een normale uitslag de strijd om het doelsaldo inderdaad heel anders zijn. Ik zie het grappige niet.
Bedoel je dit serieus?Jöhnk schreef:Waarom is er eigenlijk nooit een onderzoek ingesteld naar dat omkoopschandaal?Pride of Amsterdam schreef:Vergezocht? Niks fout aan toch? Ze hebben wel degelijk invloed met hun 0-10. Hij zegt nergens dat ze dat bewust hebben gedaan. Tevens zou met een normale uitslag de strijd om het doelsaldo inderdaad heel anders zijn. Ik zie het grappige niet.
Pride of Amsterdam schreef:Vergezocht? Niks fout aan toch? Ze hebben wel degelijk invloed met hun 0-10. Hij zegt nergens dat ze dat bewust hebben gedaan. Tevens zou met een normale uitslag de strijd om het doelsaldo inderdaad heel anders zijn. Ik zie het grappige niet.
Nou, serieus. Je weet het natuurlijk nooit zeker, maar ik zet wel degelijk vraagtekens bij die uitslag. Zelfs een amateurclub zou niet met dergelijke cijfers de boot in gaan. En Feyenoord had in de winter opeens weer geld voor zes nieuwe spelers.Pride of Amsterdam schreef:Bedoel je dit serieus?Zo ja... laat dan maar.
Zo nee, dan snap ik de opmerking nog niet. Ik zeg toch ook niet dat feyenoord het bewust gedaan heeft of wat dan ook. Alleen dat die 0-10 van invloed is op onze 'doelsaldorace'...
Jöhnk schreef:
Nou, serieus. Je weet het natuurlijk nooit zeker, maar ik zet wel degelijk vraagtekens bij die uitslag. Zelfs een amateurclub zou niet met dergelijke cijfers de boot in gaan. En Feyenoord had in de winter opeens weer geld voor zes nieuwe spelers.
Ik zeg toch ook nergens dat het een garantie is voor een kampioenschap? Het is toch gewoon een feit dat we qua doelsaldo flink achter staan door deze uitslag? Daar wil ik helemaal niets mee impliceren.Ride schreef:Pride of Amsterdam schreef:Vergezocht? Niks fout aan toch? Ze hebben wel degelijk invloed met hun 0-10. Hij zegt nergens dat ze dat bewust hebben gedaan. Tevens zou met een normale uitslag de strijd om het doelsaldo inderdaad heel anders zijn. Ik zie het grappige niet.
Tsja, dat het 10-0 is geworden is puur geluk en onkunde van Feyenoord.
En op doelsaldo verliezen? Vorig jaar hadden we er meer dan 100 en werden we het ook niet.
Dus dat maakt geen fok uit.PSV moet gewoon verliezen van Twente en Feyenoord. het gelijkspel tegen NEC zie ik als een bonuspunt
En wij moeten gewoon alle wedstrijden blijven winnen, de resterende 7 in ieder geval. Dus ook de laatste tegen Twente waar we 2 punten achter staan
Als we donderdag winnen is dat kicken, als we verliezen balen maar verder geen probleem mee.
Zondag is wederom een cruciale wedstrijd.
Oké... er zijn dan wel meer feiten te vinden ;)Pride of Amsterdam schreef:Ik zeg toch ook nergens dat het een garantie is voor een kampioenschap? Het is toch gewoon een feit dat we qua doelsaldo flink achter staan door deze uitslag? Daar wil ik helemaal niets mee impliceren.
Klopt alhoewel ik het gelijkspel thuis tegen NEC ze veel kwalijker neem.666 schreef:Als PSV gewoon met 3-0 ofzo van de havenslaven had gewonnen hadden ze er nog steeds 12 meer ingeschopt dan wij en was het doelsaldo +9 in het voordeel van de gloeilampen.
Het probleem is niet die 10-0 maar dat Ajax zelf op een armetierig gemiddelde van twee magere goaltjes per wedstrijd staat. Suarez eerst uit vorm en toen verkocht, onze huidige topscorer in kleedkamer 2, en de rest krijgt ze er ook niet in. Dáár zit het probleem, zowel in de competitie als vorige week tegen Spartak. Dan kan je met de minst gepasseerde defensie van de hele eredivisie toch gewoon op de derde plaats bungelen.
Als het op doelsalso aankomt is een betere aanval meer waard dan een betere defensie. Bij een fotofinish met gelijk doelsaldo gaat de schaal naar de club met de productiefste aanval.
Ik kwam dan ook niet zelf met dit feit, maar reageerde simpelweg op jou lacherige recatie op dit feit.Ride schreef:Oké... er zijn dan wel meer feiten te vinden ;)Pride of Amsterdam schreef:Ik zeg toch ook nergens dat het een garantie is voor een kampioenschap? Het is toch gewoon een feit dat we qua doelsaldo flink achter staan door deze uitslag? Daar wil ik helemaal niets mee impliceren.
Helaas, dit team is daar gewoon te licht voor. Thuis wil het nog wel maar uitwedstrijden zijn een heel ander verhaal, zelfs Willem 2 uit...Cruijff schreef:De tijd zal het uitwijzen gaizka. Ik heb gewoon een soort van voorgevoel dat Ajax een flinke stunt gaat uithalen in die Europa League.
Nee hoor. Mido scoorde veel, won kopduels en werd met de week fitter.Peter schreef:Haha Mido in dat rijtje is enigszins hilarisch. Sterker nog, volslagen ridicuul.