PSV 2010-2011
Re: PSV 2010-2011
Mwah. Wel aardig om zo'n speler transfervrij op te pikken. Maar om nou te zeggen dat het echt een kwaliteitsinjectie is, nee.
- Ajaciedjuh
Dat is rood voor Pieters!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wie verlost ons van Rutten? Zelfs een Kalezic zou het met dit materiaal niet slechter doen, gok ik.
'Met dit materiaal.' Net alsof PSV een wereldselectie heeft.
Gestrekt been, over de bal, vol op de enkel. Vuurrood, volgens Everse.Ajaciedjuh schreef:Dat is rood voor Pieters!
Maar die 'Vleem', joh. Die gek had 2 keer rood moeten hebben...
Je deuntje wanneer psv punten laat liggen. Wanneer het slecht speelt en wint, horen we je niet.generaal schreef:Wie verlost ons van Rutten? Zelfs een Kalezic zou het met dit materiaal niet slechter doen, gok ik.

psv speelde goed vandaag, maar maakte het niet af. Daar kan Rutten weinig aan doen. Dzsudzsak had wel 5 kansen op 1-3. En Wuijtens dacht voor de 2-2 effe een speeltuinbal te moeten geven. Manolev staat als een kleuter te verdedigen tegen Zomer. En Isaksson pakt sowieso geen punten. Daar doe je als trainer weinig aan.
In ieder geval zou Koevermans het niet slechter hebben gedaan dan Zeefuik. Stefan Nijland had misschien eens een kans gekregen, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Fred R. is een tactisch onbenul.Jöhnk schreef:'Met dit materiaal.' Net alsof PSV een wereldselectie heeft.
Rutten mag van mij sowieso weg hoor. Zelfs als de titel wordt gewonnen. Waardeloze vent.wimpey schreef:Je deuntje wanneer psv punten laat liggen. Wanneer het slecht speelt en wint, horen we je niet.generaal schreef:Wie verlost ons van Rutten? Zelfs een Kalezic zou het met dit materiaal niet slechter doen, gok ik.![]()
psv speelde goed vandaag, maar maakte het niet af. Daar kan Rutten weinig aan doen. Dzsudzsak had wel 5 kansen op 1-3. En Wuijtens dacht voor de 2-2 effe een speeltuinbal te moeten geven. Manolev staat als een kleuter te verdedigen tegen Zomer. En Isaksson pakt sowieso geen punten. Daar doe je als trainer weinig aan.
-
Zijn dat dan zulke wereldspelers. Rutten staat voor op twee teams waarvan ik me afvraag of ze slechtere ploegen hebben. Dat doet hij dus goed.generaal schreef:In ieder geval zou Koevermans het niet slechter hebben gedaan dan Zeefuik. Stefan Nijland had misschien eens een kans gekregen, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Fred R. is een tactisch onbenul.Jöhnk schreef:'Met dit materiaal.' Net alsof PSV een wereldselectie heeft.
Koevermans > Zeefuik, dat lijkt me zonneklaar. En had Nijland het nou echt slechter gedaan dan de rokende, zuipende vijf kilo te zware Otman?Jöhnk schreef:Zijn dat dan zulke wereldspelers. Rutten staat voor op twee teams waarvan ik me afvraag of ze slechtere ploegen hebben. Dat doet hij dus goed.generaal schreef:In ieder geval zou Koevermans het niet slechter hebben gedaan dan Zeefuik. Stefan Nijland had misschien eens een kans gekregen, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Fred R. is een tactisch onbenul.Jöhnk schreef:'Met dit materiaal.' Net alsof PSV een wereldselectie heeft.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Eindelijk eens wat gerechtigehid na die schijtpotjes.
Zul je zien, verliezen wij zondag weer van Ado.
Zul je zien, verliezen wij zondag weer van Ado.
Koevermans voldoet niet, dus probeert Rutten iets anders uit. Zo gaan die dingen.
De man had vandaag de pech dat zijn aanvallers het niet afmaakten. Dat Wuijtens als een pupil balverlies leed en Manolev als een pupil stond te verdedigen. En dat Isaksson geen punten pakt.generaal schreef: Fred R. is een tactisch onbenul.
Jouw ploeg speelde een beduidend betere wedstrijd dan mijn ploeg vandaag. Maar als je bij Excelsior met de schrik vrij komt en bij NEC, dat echt très matig is, punten laat liggen... Dan kun je er met het oog op de uitwedstrijden tegen Groningen, Twente, Heracles en de kakkies niet gerust op zijn, lijkt me.
Ik denk dat die Tukkers gewoon weer kampioen worden.
Ajax staat maar twee punten achter Twente en die moeten nog naar Amsterdam. Ajax wordt kampioen.GangstaRiB schreef:PSv en Ajax gaan strijden voor plek 2.
Ben ik overigens de enige die het geen schouderduw van Lens vond bij de 1-2? Die had moeten worden afgefloten.
I think I lost my fucking headache
Wat is Brands slecht bij Studio Voetbal.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vertel....
Bij het bespreken van wangedrag van PSV-ers liet hij duidelijk zien dat ze er niet veel aan willen doen. Prima, maar zeg dat dan ook. Zeg niet de hele tijd dat het intern besproken wordt en dat je het vaker op het voetbalveld ziet, dus niet zo belangrijk is.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Hij vond het allemaal wel meevallen: Suarez en Douglas waren exceptionele gevallen. Toivonen niet. De tuchtcommissie moest maar straffen vond hij.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die schoonheid telt nooit bij Rutten.Rutten wil naar kwartfinales: 'Schoonheid spel telt niet'
Woensdag, 16 maart 2011 om 20:39
Fred Rutten hoopt zich donderdagavond met PSV bij de laatste acht clubs in de Europa League te melden. De Eindhovenaren speelden vorige week doelpuntloos gelijk tegen Glasgow Rangers en moeten derhalve minstens één keer scoren: een gelijkspel als einduitkomst kan dan al voldoende zijn. “We hebben een uitgangspositie die beter had gekund,maar 0-0 is geen slechte uitgangspositie.”
/
“Dit soort wedstrijden moet je beleven met de instelling dat je een ronde verder wilt komen. De schoonheid van het spel telt niet”, laat Rutten woensdagavond, een dag voor de wedstrijd, weten op de clubwebsite. “Het is niet alleen belangrijk voor de spelersgroep, maar voor heel de club. We kennen allemaal de situatie, een ronde verder komen helpt ons misschien in de toekomst.” Rutten onderstreepte in Glasgow dat PSV, na de remise tegen NEC, gebrand is op succes.
“Dit team heeft al een paar keer vanuit een teleurstelling heel goed kunnen reageren. Dat is ook een kracht, een kwaliteit. Het moet een uitdaging zijn voor het team om te laten zien hoe we in onze ontwikkeling zijn ten opzichte van vorige jaar. We zijn al een ronde verder”, sprak Rutten vanuit Ibrox, waar donderdag de wedstrijd wordt afgewerkt. “Wij moeten een doelpunt maken en dat zullen we ook gaan doen. Mochten we dan onverhoopt nog een goal tegen krijgen, is onze goal altijd van doorslaggevende aard.”
Ook Wilfred Bouma kwam aan het woord: de ervaren verdediger, die afgelopen zomer terugkeerde op het oude nest in Eindhoven, stelde dat PSV in Schotland wil scoren. “Het zal moeilijk zijn om langs hen te komen, maar we willen een goal maken. Ik denk dat zij iets meer aanvallen, maar moeten voorbereid zijn op alles. Een goal maken is het enige dat we vorige week vergaten, maar misschien zijn we licht in het voordeel. Het voordeel dat zij hebben is het thuispubliek, dat kan hen een steun in de rug geven. Ze kunnen heel luidruchtig zijn.”
VZ
- SylvievdVaart
Ik kan dat soort stukjes niet meer lezen zonder geslis in mijn hoofd. Aaaaaarggghh 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
„PSV GAAT SCOREN”
GLASGOW – Voor een trainer die doorgaans hecht aan verzorgd voetbal, benadert Fred Rutten de Europa Leaguereturn tegen Glasgow Rangers opvallend zakelijk: „De schoonheid van het spel telt niet, het gaat er nu alleen om een ronde verder te komen. De manier waarop, interesseert me eerlijk gezegd niets.”
De achterliggende gedachte is al even zakelijk. „Iedereen kent de financiële situatie van PSV. Een ronde verder komen (wat volgens PSV’s algemeen directeur Tiny Sanders circa een miljoen euro in het laatje brengt, red.), helpt ons wellicht om in de toekomst net wat meer te kunnen doen. Dat is ook een stukje verantwoordelijkheid voor de spelers”, aldus Rutten, die met zijn ploeg moet scoren in Glasgow, na de teleurstellende 0-0 van vorige week. „En dat zullen we ook doen.”
De coach speelde toch al op het (eer)gevoel van de PSV’ers, die in de competitie liefst acht punten achterlopen op het schema van een jaar eerder. „Het moet een uitdaging zijn om te laten zien dat we als team wel degelijk in ontwikkeling zijn. We zijn trouwens al een ronde verder dan vorig jaar.” Om vervolgens fijntjes te wijzen op de prijzenkast van zijn spelers, die in de meeste gevallen nog akelig leeg is. „Dat maakt hongerig.”
En als dat allemaal nog niet genoeg is, moet een goed gevuld Ibrox Park wel voor voldoende inspiratie zorgen. „Het kan hier behoorlijk tekeergaan”, weet verdediger Wilfred Bouma, die er als enige bij was toen PSV in het seizoen 1999/2000 ook al twee keer op de Rangers stuitte.
Vermoedelijke opstelling PSV: Isaksson; Manolev, Marcelo, Bouma, Pieters; Hutchinson, Toivonen, Engelaar; Lens, Berg, Dzsudzsak.
Blij met de punten ...
Ik verwacht weinig spektakel vanavond.
De Rangers zullen wel weer een handbalverdediging optrekken en PSV zal wel weer gedoseerd aanvallen.
Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat de scheidsrechter na afloop niet kritisch werd aangepakt en in de media nog positief werd beoordeeld ook...beide spelers hadden een rode kaart moeten krijgen, waarbij 'Vleem' deze 2 keer had moeten krijgen zogezegd.
De Rangers zullen wel weer een handbalverdediging optrekken en PSV zal wel weer gedoseerd aanvallen.
Klopt.wimpey schreef:Gestrekt been, over de bal, vol op de enkel. Vuurrood, volgens Everse.
Maar die 'Vleem', joh. Die gek had 2 keer rood moeten hebben...
Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat de scheidsrechter na afloop niet kritisch werd aangepakt en in de media nog positief werd beoordeeld ook...beide spelers hadden een rode kaart moeten krijgen, waarbij 'Vleem' deze 2 keer had moeten krijgen zogezegd.
PSV gaat gewoon door. Rangers is een matige ploeg en gaat thuis meer ruimte weggeven.