Nare overtreding. Geen intentie om de bal te spelen. Lijkt me rood.
Moderator: mods
Alleen bij BlomAjaciedjuh schreef:Dit is rood
Zouden we prima kunnen gebruiken tussen al die softies.joey schreef:Hopelijk geen Enoh!
Anita maakt gewoon de verkeerde keuze om steeds met de bal te gaan lopen.Hij kan hem steeds kwijt hoor aan de backs, Ericsen enz.Bertje schreef:De Zeeuw staat weer constant te diep. Daardoor kan Ajax de bal niet op het middenveld kwijt, moet Anita constant gaan lopen met de bal etc.
We zouden nu wel een goede voetballer kunnen gebruiken. El Hamdaoui bijvoorbeeld.Ajaciedjuh schreef:Zouden we prima kunnen gebruiken tussen al die softies.joey schreef:Hopelijk geen Enoh!
Die zou vandaag helemaal onzichtbaar zijn geweest, elke keer z'n poot terugtrekken.Jöhnk schreef:We zouden nu wel een goede voetballer kunnen gebruiken. El Hamdaoui bijvoorbeeld.Ajaciedjuh schreef:Zouden we prima kunnen gebruiken tussen al die softies.joey schreef:Hopelijk geen Enoh!
Net als de rest dus. Maar hij kan wel een bal aannemen.Benji schreef:Die zou vandaag helemaal onzichtbaar zijn geweest, elke keer z'n poot terugtrekken.
Jöhnk schreef: We zouden nu wel een goede voetballer kunnen gebruiken. El Hamdaoui bijvoorbeeld.
Is de enige die voor de goal van Willem II is geweest.joey schreef: Daar zou ik De Zeeuw niet de schuld van geven.
Dat is toch al jaren zo.999 schreef:Het ergste is nog dat AJAX blijkbaar nog steeds geen verweer heeft op clubs die vol er voor gaan ..
Storend inderdaad, elke bal stuitert meters van de voeten.Jöhnk schreef:Dat is toch al jaren zo.999 schreef:Het ergste is nog dat AJAX blijkbaar nog steeds geen verweer heeft op clubs die vol er voor gaan ..
Als je onder druk de bal wilt rondspelen moet de eerste aanname goed zijn.
Dan is dat toch erg ?.Jöhnk schreef:Dat is toch al jaren zo.999 schreef:Het ergste is nog dat AJAX blijkbaar nog steeds geen verweer heeft op clubs die vol er voor gaan ..
Als je onder druk de bal wilt rondspelen moet de eerste aanname goed zijn. En als je dat kan is Willem II (of Ado, of Utrecht) na 30 minuten uitgeteld en staat het na 40 minuten 0-2.