Druk op de rode knop indien u de doellijncamera wil inschakelen. *)50 ct/per verzoek
En dan levensgroot in het stadion bij meer dan 3000 verzoekjes en abitrair bindend natuurlijk.

Moderator: mods
We missen hem zeker, hij had ons kampioen kunnen maken.joey schreef:http://www.youtube.com/watch?v=GSz5UTe1 ... r_embedded
Had Özbiliz ook gedaan, hoor.![]()
Tja, we missen hem.
Ik heb nooit het gevoel gehad dat hij perse weg wilde, of heeft hij dat in interviews aangegeven?Duke schreef:Een Suarez in goeden doen kan het verschil maken. Ik denk alleen dat de Suarez die zich nu bij Liverpool wil bewijzen een andere is dan de Suarez die bij Ajax moest blijven.
Ik zou toch zweren dat-ie er vorig jaar al heel rap eentje achter Mulder poeierde en daarna met zo'n badjas en denneappeltje liep.LucaS schreef:Die jongen wordt met de week groter en beter. Volgens mij heeft Ajax geen prijzen gewonnen met Suarez in het team, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Met Arnold Scholten ook!Peter schreef:En met Mitea wel. Oftewel, Mitea is beter dan Suarez. Kansloze discussie.
Dat beweer ik dan ook niet. Goed lezen!Peter schreef:En met Mitea wel. Oftewel, Mitea is beter dan Suarez. Kansloze discussie.
Jol heeft hem over de kling gejaagd. Met Suarez hadden we in Kerkrade en Den Haag gewonnen.LucaS schreef:En toch haalde Ajax dit seizoen met Suarez gemiddeld minder punten dan zonder