Champions League 2010-2011
Moderator: mods
Re: Champions League 2010-2011
Hahahaha. 

- Monkey Tonk
Begin me nou toch af te vragen of deze scheidsrechter gekocht is.
Van Persie hoorde het fluitje echt wel. Anders loop je door en finish je cool. Dan zou hij nooit met een vrij veld voor zich zo wild met zijn slechte rechter hebben geschoten.
Pietluttig van de scheids ja.
Ontzettend en oerdom van Van Persie. JAAAAA
Echt ik zou hem als ARsenal zijnde gewoon schorsen en een boete geven voor 2 zulke gele kaarten in zo;n belangrijke wedstrijd.
Echt ik zou hem als ARsenal zijnde gewoon schorsen en een boete geven voor 2 zulke gele kaarten in zo;n belangrijke wedstrijd.
Is 1995 echt zolang geleden??
- Jinne
- Site Admin
Die Adriano heeft net zo'n slechte trap als die Alves op de rechterkant.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Die eerste had ook rood kunnen zijn.Rijkaard schreef:Van Persie hoorde het fluitje echt wel. Anders loop je door en finish je cool. Dan zou hij nooit met een vrij veld voor zich zo wild met zijn slechte rechter hebben geschoten.

Van Persie was weer eens gefrustreerd.
Nu mogen jullie natuurlijk wel allemaal de schuld bij de scheids neer leggen.Feit is dat van Persie gewoon een domme lul is.Daar moet je je pijlen op richten, hij is degene die zijn team benadeeld.Niks nieuws overgens want op het moment dat van Persie niet in een wedstrijd zit gaat ie gekke dingen doen, b.v. het achterlijk gemeen proberen om Messie de wedstrijd uit te trappen.
Arsenal is vanaf de eerste minuut niet bezig met mee te voetballen, maar met schoppen op alles wat beweegt, tijdrekken.En dat was dus ook de bedoeling van van Persie toen hij het fluitje, wat hij de gehele wedstrijd wel hoorde, nu opeens niet gehoord zou hebben.Tja, daar trapt natuurlijk niemand in ...
Arsenal is vanaf de eerste minuut niet bezig met mee te voetballen, maar met schoppen op alles wat beweegt, tijdrekken.En dat was dus ook de bedoeling van van Persie toen hij het fluitje, wat hij de gehele wedstrijd wel hoorde, nu opeens niet gehoord zou hebben.Tja, daar trapt natuurlijk niemand in ...
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Je mag wel iemand bij de keel grijpen, maar oh wee als je het fluitje niet hoort. Foei toch.
Edit: niet hoort is niet goed. Hij hoorde het natuurlijk wel degelijk.
Weet Arsenal dat ze met deze stand niet doorgaan? Je zou toch rond deze tijd verwachten dat ze meer risico's gaan nemen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Tuurlijk mag dat niet.Maar dat doet er toch niet toe.Wat gebeurt is is gebeurt.Van Persie b.v. kreeg geen rood voor die achterlijk overtreding op Messi.Dan kom je ook goed weg, maar blijkbaar is dat knulletje nog steeds niet in staat om in dit soort wedstrijden zich te etaleren, behalve dan met irritant gedrag ..Peter schreef:Je mag wel iemand bij de keel grijpen, maar oh wee als je het fluitje niet hoort. Foei toch.
Blij met de punten ...
- peter
Eens. Van Persie moet beter weten en zeker bij zo'n scheids. Die vent is namelijk echt niet wijs en floot alles daarvoor al in het voordeel van Barca.
Barca mag z'n handjes nog dichtknijpen dat die Bendtner de balbehandeling van een amateur heeft.
Barca mag z'n handjes nog dichtknijpen dat die Bendtner de balbehandeling van een amateur heeft.
Arsenal: 0 attempts, 0 on target.
Dan verdien je het ook niet. Angsthazenvoetbal van Arsenal.
- Monkey Tonk
Geen enkele doelpoging. Haha. Vandaar dat van Persie effe doorschoot...Khraa schreef:Arsenal: 0 attempts, 0 on target.
Uiteindelijk is Barca over 2 wedstrijden ook toen het 11 tegen 11 was veel beter geweest dan Arsenal. Dus terecht door.
Is 1995 echt zolang geleden??
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Aardig potje gezien. Leuk om te weten dat Ruud Bossen ook nog steeds aan het carnavallen was. En nog wel verkleed als internationale scheidsrechter.
Op naar de vierde ster!
Teleurstellend wedstrijd. Barca was niet groots, Arsenal speelde laf en ook de scheids en Van Persie hebben de wedstrijd geen goed gedaan.
Keken er trouwens meer mensen via Sport1? Ik zat me echt te verbazen over die commentator. Was die toevallig voor Barcelona?
Keken er trouwens meer mensen via Sport1? Ik zat me echt te verbazen over die commentator. Was die toevallig voor Barcelona?

Precies!Rijkaard schreef:Van Persie hoorde het fluitje echt wel. Anders loop je door en finish je cool. Dan zou hij nooit met een vrij veld voor zich zo wild met zijn slechte rechter hebben geschoten.
Arsenal is gewoon zoekgespeeld..
IK GELOOF!!!!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wees blij dat je Grueter niet hebt meegemaakt. Die zit met een doekje nu z'n commentaarhokje schoon te maken.CdE schreef: Keken er trouwens meer mensen via Sport1? Ik zat me echt te verbazen over die commentator. Was die toevallig voor Barcelona?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- peter
Terwijl ze dat commentaarhokje net weer hebben opgebouwd na de verbouwing van vorig jaar toen Inter de finale bereikte. Serieus, die commentatoren zijn zo gestoord van Barcelona, waardoor objectief commentaar gewoon niet mogelijk meer is.Thijs schreef:Wees blij dat je Grueter niet hebt meegemaakt. Die zit met een doekje nu z'n commentaarhokje schoon te maken.CdE schreef: Keken er trouwens meer mensen via Sport1? Ik zat me echt te verbazen over die commentator. Was die toevallig voor Barcelona?
Deed Fabregas mee.....?
-
- AT Toto winner 10/11
Inderdaad. Maar zo partijdig als die Grueter vorig jaar was bij Barca-Inter is werkelijk onovertroffen. Dat was gewoon schandalig. Vandaag ook weer. Check voor de grap eens het verschil in reactie bij de goals van Barca en de goal van Arsenal.Peter schreef:Terwijl ze dat commentaarhokje net weer hebben opgebouwd na de verbouwing van vorig jaar toen Inter de finale bereikte. Serieus, die commentatoren zijn zo gestoord van Barcelona, waardoor objectief commentaar gewoon niet mogelijk meer is.Thijs schreef:Wees blij dat je Grueter niet hebt meegemaakt. Die zit met een doekje nu z'n commentaarhokje schoon te maken.CdE schreef: Keken er trouwens meer mensen via Sport1? Ik zat me echt te verbazen over die commentator. Was die toevallig voor Barcelona?
Die Webb is niet helemaal goed bij zijn hoofd.
- peter
Vond die rode kaart van Mexes belachelijk, trouwens. Die gele van Srna was overigens nog erger.
Die 2e gele van Mexes was onzin.
Bij mij ging dan ook de vlag uit toen er kortsluiting ontstond in het commentatorenhonk. Helaas duurde dat maar kort.Scherrer schreef:Inderdaad. Maar zo partijdig als die Grueter vorig jaar was bij Barca-Inter is werkelijk onovertroffen. Dat was gewoon schandalig. Vandaag ook weer. Check voor de grap eens het verschil in reactie bij de goals van Barca en de goal van Arsenal.