Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Bert » zo mar 06, 2011 9:40 pm

Precies. Alles en iedereen keert zich tegen El Hamdaoui en Frank de Boer vindt het nodig om hem nog even publiekelijk af te maken. El Hamdaoui zal best iets doms gedaan hebben en verdient daarvoor straf, maar zoiets hoeft niet publiekelijk bij een speler die toch al niets goed kan doen bij de massa.

Maar goed, De Boer heeft El Hamdaoui duidelijk afgeschreven. Zonde, wat mij betreft. Hij is met gemak één van de beste spelers van Ajax, als hij goed in z'n vel zit. Dat zat hij nu - fysiek dan wel mentaal - duidelijk niet. Dan moet je zo'n jongen juist in bescherming nemen, lijkt mij. Maar goed.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Arthur

Bericht door Arthur » zo mar 06, 2011 9:52 pm

Het is zeker een goede voetballer, maar ook in goede doen vind ik hem in dit systeem teveel een spelvertrager.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo mar 06, 2011 10:43 pm

Bertje schreef:Maar goed, De Boer heeft El Hamdaoui duidelijk afgeschreven.
Volgens mij valt dat wel mee. Hij maakt niet de fout die bijvoorbeeld Been maakte met De Cler: die komt er nooit meer in! ... En een week o.i.d. later stond ie in de basis.

De Boer zegt dat Mournir "de sleutel" heeft. Da's wat anders dan: hij bekijkt het maar.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 06, 2011 10:49 pm

Het gaat mij om het moment. El Hamdaoui wordt door heel Nederland veroordeeld en juist op dat moment keert hij zich publiekelijk tegen hem. In principe geeft hij het publiek nu een vrijbrief om zich in het vervolg altijd tegen die jongen te keren. Dat is natuurlijk geen doen.

En met niemand anders!

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo mar 06, 2011 11:06 pm

Het publiek (of beter: de gemiddelde Ajaxsupporter) heeft hem eigenlijk nooit echt de armen gesloten. Ook niet na de werledgoals tegen NAC en Heerenveen. Hij werd "gedoogd". Toen ie gepasseerd werd tegen Milan en daarna "ziek" werd leek het al een beetje over met hem.

Maar niemand opportunistischer dan de gemiddelde Ajaxfan. Hij werd al niet echt meer uitgefloten tegen De Graafschap en VVV. Kreeg applaus toen hij werd gewisseld tegen VVV. Als hij terugkeert bij het eerste zal hij ongetwijfeld uitgefloten worden. Maar als hij vervolgens een paar keer scoort, de winnende maakt in de bekerfinale en in de Europacup matchwinner wordt, zal hij wel weer worden "gedoogd". Als échte Ajacied zal hij wel nooit geaccepteerd worden. Nou en?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 06, 2011 11:15 pm

Nou en? Denk je niet dat het wat moeilijker is om je niveau te halen als je te pas en te onpas om van alles en nog wat veroordeeld wordt? Als De Boer hem echt nog zou willen gebruiken, zou hij wel wat voorzichtiger met hem omspringen, lijkt mij.

En met niemand anders!

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo mar 06, 2011 11:20 pm

Ik denk dat je overdrijft. Mournir is niet te pas en te onpas veroordeeld (door De Boer). Dan zou ie geen basisplaats hebben gekregen in februari. El Ham roept het kennelijk ook over zichzelf af. Mooi momentje voor introspectie, nu hij bij Jong Ajax zit. Ik hoop ook dat ie niet alleen omringd wordt door ja-knikkers, maar mensen die hem erop wijzen dat hij het zelf kan oplossen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 07, 2011 12:10 am

Tsja, hier gaan we niet uitkomen. Jij bent kennelijk van mening dat wat andere mensen dan De Boer voor mening over El Hamdaoui hebben niet zou mogen uitmaken, maar zo werkt het mijns inziens niet. Hij wordt constant geconfronteerd met een negatieve benadering. Dat beïnvloed je. Wat mij betreft had De Boer daar rekening mee moeten houden.

En met niemand anders!

Ronald!

Bericht door Ronald! » ma mar 07, 2011 7:56 am

Ik hoor net op de radio bij Edwin Evers dat ElH op z'n eerste dag bij Ajax Suarez al bij de strot heeft gegrepen. Op de vraag waar hij kon gaan zitten schijnt Suarez hem naar de wc verwezen te hebben.
:smallgrin.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma mar 07, 2011 8:59 am

Ronald! schreef:Ik hoor net op de radio bij Edwin Evers dat ElH op z'n eerste dag bij Ajax Suarez al bij de strot heeft gegrepen. Op de vraag waar hij kon gaan zitten schijnt Suarez hem naar de wc verwezen te hebben.
Stond afgelopen zaterdag al in de kranten.
Whitey on the moon.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 07, 2011 10:16 am

Bertje schreef:Nou en? Denk je niet dat het wat moeilijker is om je niveau te halen als je te pas en te onpas om van alles en nog wat veroordeeld wordt? Als De Boer hem echt nog zou willen gebruiken, zou hij wel wat voorzichtiger met hem omspringen, lijkt mij.

Mee eens.

Die jongen zit in een lullige situatie, want De Boer moet hem niet.
Het stinkt aan alle kanten!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma mar 07, 2011 10:40 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Het publiek (of beter: de gemiddelde Ajaxsupporter) heeft hem eigenlijk nooit echt de armen gesloten. Ook niet na de werledgoals tegen NAC en Heerenveen. Hij werd "gedoogd". Toen ie gepasseerd werd tegen Milan en daarna "ziek" werd leek het al een beetje over met hem.

Maar niemand opportunistischer dan de gemiddelde Ajaxfan. Hij werd al niet echt meer uitgefloten tegen De Graafschap en VVV. Kreeg applaus toen hij werd gewisseld tegen VVV. Als hij terugkeert bij het eerste zal hij ongetwijfeld uitgefloten worden. Maar als hij vervolgens een paar keer scoort, de winnende maakt in de bekerfinale en in de Europacup matchwinner wordt, zal hij wel weer worden "gedoogd". Als échte Ajacied zal hij wel nooit geaccepteerd worden. Nou en?
Ik vrees toch dat het vrij lastig wordt. Als ik merkte hoe er over hem werd gesproken in het uitvak in Eindhoven, overal om me heen...Pfoe. Dat was niet mis.

Mocht het nog goedkomen, moet hij in een uitwedstrijd gebracht worden (in de Arena krijg je fluitconcerten, dat lijkt me niet handig) EN een hele belangrijke/winnende goal scoren.

Maar als ik eerlijk ben denk ik niet dat het ooit nog goedkomt tussen het Ajax-publiek en MeH.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Ronald!

Bericht door Ronald! » ma mar 07, 2011 10:48 am

GangstaRiB schreef:
Ronald! schreef:Ik hoor net op de radio bij Edwin Evers dat ElH op z'n eerste dag bij Ajax Suarez al bij de strot heeft gegrepen. Op de vraag waar hij kon gaan zitten schijnt Suarez hem naar de wc verwezen te hebben.
Stond afgelopen zaterdag al in de kranten.
Ah ok :biggthumpup.gif: Dit specifieke verhaal kende ik nog niet. Moest er wel om lachen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 07, 2011 11:00 am

Is niets van waar, zegt Vertonghen.

'El Hamdaoui een leuke jongen' Van onze Telesportredactie

ALKMAAR - "Hij had niet veel problemen bij AZ", wilde Niklas Moisander zondag na afloop van Ajax - AZ (4-0) wel kort zijn mening geven over Mounir El Hamdaoui die bij Ajax vrijdag door trainer Frank de Boer uit de selectie werd gezet.

Mounir El Hamdaoui kent momenteel veel problemen bij Ajax. "Hij is misschien een jongen die je iets anders moet behandelen als een Nederlandse jongen", vervolgde Moisander, die momenteel nog altijd voor AZ speelt. "Maar ik had nooit problemen met El Hamdaoui. Ik kan niet herinneren dat het ooit slecht is gegaan in de kleedkamer. Voor mij is Mounir gewoon een leuke jongen."

El Hamdaoui stond in de periode van 2007 tot en met 2010 onder contract bij AZ. Vervolgens verkaste de Marokkaanse aanvaller vorig jaar naar Ajax.

Telegraaf
Laatst gewijzigd door joey op ma mar 07, 2011 11:32 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Ride
Contacteer:

Bericht door Ride » ma mar 07, 2011 11:19 am

Ik was er niet bij maar dat gerucht hoorde ik vorig jaar al.
Zit een kern van waarheid in. Bij de keel grijpen niet maar wel het verwijzen naar het toilet door Suarez.

El Hammie is een Jol vrind.. duidelijk gehaald om Jol te paaien om te blijven.
+ de gok dat Suarez zou vertrekken.

Het verbaasde me al dat het zolang goed ging met Frank na de terugkeer van zijn ziektes.
El Hammie is een redelijke kapitaalvernietiging, hij heeft gelukkig maar 5 miljoen gekost.
Inpakken, oprollen of insealen maar wegwezen met deze rotte appel in de mand :1evil.gif:
Vakkie 129

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma mar 07, 2011 1:13 pm

Laat ik een iets 'positiefs' zeggen over El H.: het verbaast me dat hij er vandaag is! :666.gif: Ik had verwacht dat hij zich ziek zou melden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 07, 2011 1:32 pm

Ride schreef:El Hammie is een Jol vrind.. duidelijk gehaald om Jol te paaien om te blijven.
+ de gok dat Suarez zou vertrekken.
Kijk, dáár moeten we het dus over hebben. De clubleiding heeft zich laten chanteren door Jol en een speler gekocht van wie je je kon afvragen of hij bij Ajax paste. Een speler ook van wie bekend was dat hij een kort lontje had. (De rest van de kritiek neem ik voorlopig met een korrel zout. Zoveel heeft EH niet misdaan). Dan komt de volgende trainer, die heeft de speler niet nodig. Dáár komen dus de problemen vandaan.

En als dit alles was... Maar Ajax kocht ook Lodeiro, om Suarez tevreden te stellen.

Belachelijk beleid, bij elkaar tien miljoen euro door de plee.

El Hamdaoui is nu alleen nog handelswaar voor Ajax, dat voelt die jongen gewoon. Ik zou ook de pest in hebben als ik in zijn situatie zat.

Ik vind El Hamdaoui wél een goede speler. Er wordt nu gedaan alsof hij er niets van kan, dat is onzin. Hij is niets minder dan de spelers die nu meedoen. Alleen rendeert hij niet in een strak systeem. Vandaar dat hij onder LVG een vrije rol had.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 07, 2011 1:37 pm

Sorry hoor maar El Ham was gewoon de 1e spits van Ajax. Hij moet alleen wel wat meer zijn best gaan doen. Want hij is geen Messi. En die werkt harder dan dat El Ham doet.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 07, 2011 1:46 pm

Nee, niet mee eens. De Boer wil een ander type. Daarom zette hij El Hamdaoui meteen uit de ploeg.

Bij Ajax een vast patroon. Een nieuwe trainer en de (dure) aankopen van de vorige trainer moeten weg.

Aan El Hamdaoui zíe je gewoon dat hij zich niet prettig voelt. Daarom voetbalt hij ook niet goed. Hij kan veel beter.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 07, 2011 1:52 pm

Onder Jol speelde hij, en ook de rest van de ploeg, ook niet super hoor.

Dat Frankie toen koos voor een andere spits is nog geen reden om gelijk 'zo' te doen Joey. Die jongen is gewoon geen prof. Kijk dat filmpje anders nog maar eens hierboven.
Die gast spoort niet.

Nogmaals, hij is geen Messi.
IK GELOOF!!!!!!

M..

Bericht door M.. » ma mar 07, 2011 1:52 pm

joey schreef:Nee, niet mee eens. De Boer wil een ander type. Daarom zette hij El Hamdaoui meteen uit de ploeg.

Bij Ajax een vast patroon. Een nieuwe trainer en de (dure) aankopen van de vorige trainer moeten weg.

Aan El Hamdaoui zíe je gewoon dat hij zich niet prettig voelt. Daarom voetbalt hij ook niet goed. Hij kan veel beter.
Het is dus uitgesloten dat het gedrag of de instelling van El Hamdaoui hier iets mee te maken heeft?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 07, 2011 2:19 pm

Uitgesloten is niets, maar ik heb sterk het idee dat De Boer het nooit heeft zien zitten in die jongen. Het eerste wat hij deed was hem eruit zetten. Dat is een teken.

Let wel: De Boer mag dat vinden. Dat is zijn keuze. Hij is de trainer en uiteindelijk bepaalt hij wie er op het veld staat. Maar... er is door dat alles wel een rare situatie ontstaan. El Hamdaoui wsa gehaald als opvolger van Suarez, maar in feite was hij al overbodig voor Suarez vertrokken was.

Komt nog bij dat El Hamdaoui gekomen was omdat hij graag met Jol wilde werken.

Het beste was natuurlijk geweest als El Hamdaoui in de winterstop was vertrokken. Maar het kwam er niet van en dus gingen beide partijen het maar weer proberen. De Boer probeerde tegen beter weten de speler in te passen en El Hamdaoui probeert tegen beter weten in te doen wat de trainer van hem vroeg. Zoiets werkt niet, want in de topsport moet je geloven in wat je doet.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 07, 2011 2:33 pm

En dus ligt het toch echt aan El Ham. Want Frank de Boer vraagt toch niet of hij wilt keepen of dat hij voorstopper moet spelen? Hij vraagt om de spitspositie iets anders in te voelen dan El Ham nu doet. Hij krijgt zat vrijheid, zat mogelijkheden om zijn eigen spel te kunnen blijven spelen.

El Ham is geen Messi Joey. Die mag ouwehoeren als hij ernaast staat, die zou eigenlijk niet hoeven mee te verdedigen. Maar als je ziet hoeveel werk een C. Ronaldo en een Messi verzetten. Ongelooflijk. En El Ham? Die denkt dat hij een koning is. Oprotten met die gozer!

Juist na het hele gebeuren had hij ff moeten bikkelen. Maar nee hoor. Meneer speelt nog steeds de vedette. Oprottttttttttttten!
IK GELOOF!!!!!!

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma mar 07, 2011 3:40 pm

Afbeelding

Frank : :biggthumpup.gif:

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma mar 07, 2011 5:02 pm

Zou mooi zijn als Jol de opvolger van Van Gaal wordt bij Bayern. Dan kan 'ie mooi een paar miljoen aan Ajax dokken voor El Hamdadoei, en dan krijgt 'ie Tainio, Atouba en Ooijer erbij (gratis, alleen verzendkosten).

K.
Still alive...

Plaats reactie