Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Wat een fout van Wimpey's Varkensklimmer, zeg. Poeh.
En 1-1 uit een corner.
En 1-1 uit een corner.
Het stinkt aan alle kanten!
http://www.youtube.com/watch?v=ZaqCitT8 ... re=related Hij vergat Dortmund te noemen
. Zou dit fragment op zijn ontslag-dvd worden gezet?

En hoppa, 1-2. Sahin. Wat een geweldig begin van deze wedstrijd. Genieten!
Daar wordt FC Hollywood even genaaid zeg
.

En dat was hands.. Ik kan niet wachten op de persconferentie met een briesende Lowie.
Over wie had Pim Verbeek het dat een Australische speler Nederlandse ouders heeft?
Schweini kan mij echt niet overtuigen. Heel Bayern overigens niet. Vandaag is het niks. Woensdag ook niet. Als Robben niet draait stelt het weinig voor.
Maar gun het ze allemaal. Van Gaal en Hoeness zijn gemaakt voor elkaar. Arrogante kwallen.
Maar gun het ze allemaal. Van Gaal en Hoeness zijn gemaakt voor elkaar. Arrogante kwallen.
IK GELOOF!!!!!!
Het laatste deel van de wedstrijd niet gezien, maar ik begrijp van de Duitse TT dat Schweini 120 (!) balcontacten had.
Waarom kreeg Robben geel? Schwalbe?
Waarom kreeg Robben geel? Schwalbe?
Ja een schwalbe. Schweini heeft niks bijzonders met die 120 balcontacten gedaan. Alleen de 0-1 ingeluid.
IK GELOOF!!!!!!
Schweini was zwak, ja. Sowieso was Bayern me een partij slordig.
De ploeg heeft ook gewoon te veel zwakke plekken. Natuurlijk achterin, maar ook voorin is het lang niet alles. Gomez vind ik geen top en de laatste goede wedstrijd van Ribery kan ik me ook niet heugen.
Én, Dortmund is gewoon een hele goede ploeg.

Én, Dortmund is gewoon een hele goede ploeg.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Schweini was tegen Inter ook al matig.
-
Basti Fantasti is een hele goede speler, maar gisteren ging hij opzichtig in de fout. Kan gebeuren. Ik had het gevoel dat heel Bayern niet lekker in de wedstrijd zat en dat de vermoeidheid nog in de benen zat. Dortmund maakte daar goed gebruik van. Ze toonden lef en dat werd beloond. Hoorde trouwens dat ze Lewandoski voor 5 miljoen uit Polen hadden gehaald. Dat zou een aanvallende middenvelder kunnen zijn die perfect bij Ajax zou passen.
Whitey on the moon.
Dat mag dus niet gebeuren...
Die gast is inderdaad goed. Voor 5 miljoen kochten wij Ogararu
Die gast is inderdaad goed. Voor 5 miljoen kochten wij Ogararu

IK GELOOF!!!!!!
Achter Lewandoski zat half Europa aan volgens mij. Op het moment dat (sub)toppers uit Duitsland, Spanje, Rusland, Engeland, Frankrijk of Italie achter zo iemand aan zitten, kan Ajax het vergeten.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
Ow dat wist ik niet (dat eerste). Er spelen nog wel een paar Polen in BVB die moeiteloos meedraaien.Khraa schreef:Achter Lewandoski zat half Europa aan volgens mij. Op het moment dat (sub)toppers uit Duitsland, Spanje, Rusland, Engeland, Frankrijk of Italie achter zo iemand aan zitten, kan Ajax het vergeten.
Whitey on the moon.
Die Lewandowski was tot een paar weken terug (tot de blessure van Kagawa) gewoon bankzitter.
PSV heeft geprobeerd Lewandowski te halen, maar hij koos voor Dortmund.
Als ik me niet vergis was Ajax ook in de markt, toch?
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Jinne
- Site Admin
Tweede thuisnederlaag op rij voor Louis waardoor het zeker is dat ook die andere prijs van vorig seizoen dit seizoen niet gehaald zal worden. Enige troef is nog de CL.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Onbegrijpelijk dat ze van Bommel zo makkelijk hebben laten gaan, hadden ze goed kunnen gebruiken vanavond, er zat totaal geen lijn in.
gaizka schreef:Onbegrijpelijk dat ze van Bommel zo makkelijk hebben laten gaan, hadden ze goed kunnen gebruiken vanavond, er zat totaal geen lijn in.
Zielloos voetbal, laag tempo, veel breedteballen. Een beetje zoals het Ajax van het laatste jaar onder Van Gaal.
Van Gaal vond dat ze pech hadden gehad, maar daar ben ik het niet mee eens. Met dit spel kom je niet ver.
Ook een beetje als Ajax onder de Boer soms. Je kunt een heel mooi systeem hebben obv positiespel en combinatievoetbal, maar als je spelers het niet in hoog tempo kunnen uitvoeren bestaat het gevaar dat het breien wordt.
I think I lost my fucking headache
Klopt, je kunt eigenlijk alleen zo spelen als álle spelers een hoog tempo aankunnen. Dan moet je niet komen aanzetten met Pranjic, bijvoorbeeld.