AJAX - VVV Venlo 20-02-2011
Moderator: mods
Re: AJAX - VVV Venlo 20-02-2011
Kijk nu een kwartiertje of zo. Is niet best. Misschien wel logisch na donderdag.
Blij met VVV dus. VVV kan niets.
Ajax mist Suarez in dit soort wedstrijden heel erg.
Blij met VVV dus. VVV kan niets.
Ajax mist Suarez in dit soort wedstrijden heel erg.
Het stinkt aan alle kanten!
Waarom zitten er geen aanvallende spelers op de bank? was Ozbilic het enige dat we hadden?
Weer het gemis aan scherpte, tjonge wat een bal ...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Misschien dat het nu lukt tegen 10 man.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Domme lul. Zo mag je niet tacklen met geel op zak.Laudrup schreef:Doei Leemans
Zou zo'n schot niet in ieder geval tussen de palen moeten zijn ?.
Blij met de punten ...
Als je een paar dagen na Anderlecht VVV al niet eens fatsoenlijk de baas kan zijn, dan is er wel iets goed mis hoor.joey schreef:Kijk nu een kwartiertje of zo. Is niet best. Misschien wel logisch na donderdag.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
We hebben nu een aanspeelpunt in de spits.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hij staat er net in.999 schreef:Zou zo'n schot niet ieder geval tussen de palen moeten zijn ?.
Zó raar met de Jong: hij heeft vanaf het middenveld vaak moeite met de controle. Voorin is hij veel zekerder aan de bal.
De Jong loopt uit de spits, creeert zo ruimte, maar Ebezi ziet het vervolg vervolgens niet en gaat voor zijn eigen aktie ..
Blij met de punten ...
Hoogtepunt van de dag: Twente lijkt iig puntverlies te gaan lijden. Die spelen ook niet al te best tegen NEC. Ik zie ze ook als vanouds lucky in de laatste minuut de winnende maken.
AFCA!
Talent van Özbiliz houdt zich m.i. binnen de perken. 

Starring schreef:Hoogtepunt van de dag: Twente lijkt iig puntverlies te gaan lijden. Die spelen ook niet al te best tegen NEC. Ik zie ze ook als vanouds lucky in de laatste minuut de winnende maken.
Twente heeft de loodzware wedstrijd tegen RK in de benen. Ik moet nog zien of ze winnen.
@Voetske: Suarez was altijd juist wél scherp in zulke wedstrijden.
Dit jaar scoren we veel minder dan vorig seizoen. Komt doordat Suarez weinig heeft kunnen bijdragen.
Was echt een wedstrijd voor Daley Blind geweest. Amper een tegenstander, een zee van ruimte en een laag tempo.
Laatst gewijzigd door joey op zo feb 20, 2011 4:12 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Kom op Frank zorg nou eens dat die buitenspelers omdraaien!
Ik vergat het woordje niet te vermelden, Joey. Kortom, we lijken een goede slag te slaan.joey schreef:Starring schreef:Hoogtepunt van de dag: Twente lijkt iig puntverlies te gaan lijden. Die spelen ook niet al te best tegen NEC. Ik zie ze ook als vanouds lucky in de laatste minuut de winnende maken.
Twente heeft de loodzware wedstrijd tegen RK in de benen. Ik moet nog zien of ze winnen.
AFCA!
- Ajaciedjuh
Valt er slecht in. Enigste positieve uitzondering vandaag is Jantje.wimpey schreef:Talent van Özbiliz houdt zich m.i. binnen de perken.
Hij heeft je gehoord ...WP_LeGeNd schreef:Kom op Frank zorg nou eens dat die buitenspelers omdraaien!
Blij met de punten ...
Nu nog puntverlies voor PSV en mijn middag kan niet meer stuk, ondanks deze dramatische pot!
AFCA!
Starring schreef:Ik vergat het woordje niet te vermelden, Joey. Kortom, we lijken een goede slag te slaan.

Dat hopen we dan maar.
Hier de punten pakken en deze wedstrijd snel vergeten.
- Ajaciedjuh
Maak die tweede voor Suarez jongens! 

Jantje is het punt toch voorbij dat hij met een dergelijk optreden positief opvalt?Ajaciedjuh schreef:Valt er slecht in. Enigste positieve uitzondering vandaag is Jantje.wimpey schreef:Talent van Özbiliz houdt zich m.i. binnen de perken.
motm: Anita?